Close

#3002, Hurbanovo námestie

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries
  2. Update
  3. (25 Jan 2018) (25/45)
Download item
Discussion post:
Location: Hurbanovo námestie
Date: 25.1.2018
Vehicle: SOR NS 12 Electric #3002
Gallery: Bratislava › SOR NS 12 Electric
Route:
Author: -mk-
Times viewed: 8412

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.

810zssk

15 Feb 2018
#31 Rate positive Rate negative
Reply on: Petto #26:
1. Uplne mimo pointy...
2. Nie je to uhol pohladu. Pravidla su nejak konkretne nastavene. Kym ich plnime, nikto nam nic zrat nemusi.
Reply

Ike

15 Feb 2018
#30 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #25:
1/2/3 ?
Reply

Viko

15 Feb 2018
#29 Rate positive Rate negative
Reply on: 810zssk #24:
Dobre, ale bez ohľadu na zdroj financovania je kolosálna blbosť nahrádzať 3-4r. vozy. Preto by sa každý nákup parciálov/hybridov/priebežných baterkáčov mal realizovať len ako rozšírenie vozoparku resp. siete -a teda nemá zmysel uvažovať, aké podmienky na jazdenie terajších vozov sú, keď budú tak či tak jazdiť niekde ďalej, nie?
Reply

Petto

15 Feb 2018
#28 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #25:
Samozrejme nebol to moj napad. Kedze prvotna sa mala predlzovat trolejbusova 205 na letisko prave s tymi baterkoidmi. Alebo 209 na Ovsiste.
Reply

Petto

15 Feb 2018
#27 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #25:
Mozes sa zbavit 1 autobusovej linky spojenim tbus linky a 1 abus linky tym ze vytvoris "baterkovu" linku. Samozrejme nie vsade sa to da ale spojenia ci uz 41+64 alebo 203+41 su na to vhodne kedze jazdia v drvivej casti trasy popod draty.
Reply

Petto

15 Feb 2018
#26 Rate positive Rate negative
Reply on: 810zssk #24:
ADD1
Aj tie 14Tr su tam ocividne zbytocne ,ved mame X cisto rannych sluzieb na 203,205,208,209 z ktorych vozy mozu jazdit na vecerno-nocakovej sluzbe n44+n47 prip aj n72 .Ale tiez som toho nazoru, ze ak sa aj daco sleduje tak ci je voz na linke a nie ze kde jazdi.
ADD2
To je uhol pohladu. EU nam zozere ze zrazu mame 6ks 3-4 rocnych tbusov bez vyuzitia ???
A tam sa bavime o tom, ze nahradime 2 midibusy + 6 tbusov s novymi 7-8 ks baterkami resp nahradime len 2 busy s 7-8 ks baterkami. Zda sa ti to realne ?
Reply

S499.1023

15 Feb 2018
#25 Rate positive Rate negative
Reply on: Petto #23:
¨Prečo by sa mala trolejbusová linka nahradzovať baterkovými vozmi?
Reply

810zssk

15 Feb 2018
#24 Rate positive Rate negative
Reply on: Petto #23:
1. Vozy jazdit musia, to nikto nezpochybnuje. Otazka je ako je merane ci voz jazdi. Nepredpokladam ze to je cez linky (to by potom bol celkom problem ze na 203 jazdi vsetko mozne od 14Tr po Tedomy).
2. Nikto ti neda peniaze na nahradenie 3-rocneho trolejbusu. Ani 6-rocneho, to uz nesuvisi s viazanostou stareho ale zmysluplnostou noveho projektu. Lenze pri kupe baterkacov by projektom nebola obnova vozoveho parku trolejbusov, ale nahrada autobusov trolejbusmi. Co je teda uplne ina vec. Tam sa napr. pri spojenej 203+41 nebude skumat co jazdilo a bude jazdit na Kolibu, ale co jazdilo a bude jazdit na Drotarskej.
Reply

Petto

15 Feb 2018
#23 Rate positive Rate negative
Reply on: Valec #21:
Ved nema, ale od ludi z dopr.komisie mam info ze 5 rokov musia tie vozy jazdit ( neviem ci ide aj o urcenie nejakeho percenta) a pocas tej doby nemame narok na EU prostriedky na nove vozy, narp. ak by sa nahradila napr. 201 komplet baterkovymi vozmi.
Reply

Petto

15 Feb 2018
#22 Rate positive Rate negative
Reply on: Valec #20:
Mal vobec Brono v navrhu riesene financovanie nakupu parcialov ? Co som videl jeho prezentaciu, tak tam bola len spomenuta 1 faza alebo pilotny projekt prave ta 205 na letisko. Co vsak nemusi hned znamenat ze nam to aj ta EU hned zaplati.
Reply

Valec

15 Feb 2018
#21 Rate positive Rate negative
Reply on: Petto #19:
Myslíš v kúpnej zmluve medzi DPB a Škodou Electric. Aký má vplyv táto zmluva na čerpanie EU prostriedkov? ?
Reply

Valec

15 Feb 2018
#20 Rate positive Rate negative
Reply on: Petto #16:
Tými súčasnými linkami myslíš linky, ktoré tu jazdili v čase podávania projektu, alebo tie, ktoré tu jazdia dnes? ?

Ak je tvoje tvrdenie pravdivé (o čom pochybujem), tak prečo sa do MsZ predkladal ten Broňov materiál k zavedeniu parciálnych T-Busov na linku 205 predĺženú do Avionu.
Reply

Petto

15 Feb 2018
#19 Rate positive Rate negative
Reply on: 810zssk #18:
V zmluve na 120 tbusov bola nejaka podmienka ze musi jazdit neviem ake percento . Ak by sme odstaviili aj tie 3-4 vozy 30tr z 64,tak aj podla mna to bude v pohode. No zrejme uz nic ine nas uz percentualne nepusti, takze robit tender len na 4ks solo baterkovych vozov pre 64+41 je dost useless. Pri najhorsom posilnit 210 na 7-8 minut - aby nam tie 30tr z 64 nehnili vo vozovni. Ale stale sa to da spojit do tendra s 32,61,63, kde by to bolo uz cca 8+8+9 vozov.
Reply

810zssk

15 Feb 2018
#18 Rate positive Rate negative
Reply on: Petto #16:
Aky parameter sa sleduje pri tom projekte obnovy vozoveho parku trolejbusov? Je tam povedzme pocet kilometrov ktore musia najazdit, alebo...?

Lebo v principe nahradit na nejakej linke trolejbusy neznamena automaticky tie trolejbusy vyradit. Akurat by sa zvysila rezerva (pripadne je tu priestor na posilnenie dopravy na vybranych linkach).

203+41 by mozno bola problematicka, ale rozhodne nevidim problem v 64+41. Znizenie vypravy o 4 sola by nemal byt taky velky problem (a mozno by to bolo o menej, ak by v spicke isiel na Drotarsku len kazdy druhy spoj).
Reply

Petto

15 Feb 2018
#17 Rate positive Rate negative
Reply on: Petto #16:
Samozrejme myslene, ze by sa to kupovalo cey EU fondy.
Reply

Petto

15 Feb 2018
#16 Rate positive Rate negative
V sucasnosti nie je moznost kupit nove trolejbusy s baterkami,ktore by nahradili jestvujuce nove vozidla 30,31 tr na sucasnych tbus linkach . 5 rokov je ta lehota. T.j na spojenu 203+41 ci 205 na letisko baterkove vozidla dostat nemozeme avsak je tu 1 cesta ze by sme kupili baterkove vozidla na linky 32,61,63 kde dnes jazdia abusy.
Reply

810zssk

14 Feb 2018
#15 Rate positive Rate negative
Reply on: shaggy #14:
Petto zrejme mysli parcialne trolejbusy, cize vozidla ktore su plne elektricke pricom primarne jazdia pod trolejovym vedenim, ale urcite useky prechadzaju na baterku.
Reply

shaggy

14 Feb 2018
#14 Rate positive Rate negative
Reply on: Petto #13:
Však hybridné tbusy tu máme.
Reply

Petto

14 Feb 2018
#13 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: Dominik297 #12:
v BA nie 1 sotous by tu radsej videl hybridne tbusy ako tieto elektricke nezmysly
Reply

Dominik297

14 Feb 2018
#12 Rate positive Rate negative
Vy z Bratislavy sa mate ze mate elektrobusy. U nas iba testuju hybridne trolejbusy
Reply