Close

Nábrežie armádneho generála Ludvíka Svobodu

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries › Bratislava › Other transportation pictures › Tracks › Modernization of tramway track in Karlova Ves and Dúbravka (2019 - 2020) › 3rd phase (60/98)
Download item
Discussion post:
Location: Nábrežie armádneho generála Ludvíka Svobodu
Date: 11.4.2020
Vehicle:
Gallery: Bratislava › 3rd phase
Route:
Author: W.I.
Times viewed: 4036

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
guest

guest

1 May 2020
#16 Rate positive Rate negative
Podľa novšej fotky v smere do tunela zostali staré, v smere do centra je tam kombinácia starých a novýchhttps://imhd.sk/ba/galeria-media/update/14367/Vyhladavanie/239361/Pripajanie-novej-trate-na-povodnu Škoda nevyužitej príležitosti.
Reply
Solider

Solider

1 May 2020
#15 Rate positive Rate negative
Reply on: guest #14:
Koľajnice sú tam nové, naohýbali to plus mínus do žiaducej polohy.
Reply
guest

guest

30 Apr 2020
#14 Rate positive 1 Rate negative
Kto nevidel neuverí. Vysekali asfalt v jednom pruhu a oblúk natiahli. Koľajnice sa zdajú pôvodné.
Reply
lostrail

lostrail

18 Apr 2020
#13 Rate positive Rate negative
Pokial bude existovat predpis, ze prejazd vyhybkou je obmedzeny na 15 km/h, z hladiska rychlosti je to jedno. Prinosy plynuleho obluka skor vidim v mensom opotrebovani kolajnic a kolies, ako aj v mensom hadzani vozidlom, co moze mat za nasledok castejsiu potrebu servisovania ulozenia osi, resp. vymenu kolajnic.

Obluky do tunela budu ostre vzdy, aj ked budu suvisle. Ak by sa vsak podarili uplne suvisle uz od vyhybky, myslim, ze by elektricky zvladli prejazd do 30 km/h. Na tom kratkom useku je to naozaj par sekund, ale rozhodne to spolu s nehadzajucim vozidlom zanechava omnoho lepsi dojem z jazdy. Vela ludi MHD nechce vyuzivat, lebo je udajne pomala, technicky aj moralne zostala a v diskutabilnom stave z hladiska udrzby.
Stale mam v zivej pamati prejazdy vyhybkami a oblukmi v Bordeaux. Bolo to velmi podobne, ako ked sedite vo vlaku na pomerne kvalitnej trati. Rychlost prisposobena tomu, co konkretna situacia umoznuje. Niekde v pohode 50 km/h, inde 40 km/h, ale jedina pomalsia jazda, o ktorej viem, bola v centre, lebo ludia a pomerne uzke ulice (asi ako u nas na Obchodnej). Vdaka preferenciam sa nestalo prakticky nikde (okrem zastavok samozrejme). Po udrzbovej stranke mozem zodpovedne povedat, ze som necitil ziadne hadzanie, zvezenie bolo velmi pohodlne. Co sa tyka hadzania a divokej jazdy, da sa to tam vykompenzovat busmi ;-P. Ich soferi su tusim este sialenejsi, ako ti Bratislavski.

Podla mojho nazoru taka elektricka velmi zlepsuje celkovy dojem z MHD. Myslim, ze som tam nevidel jediny zalomeny obluk, ci vyhybku. Ale pravda, vyuzil som len dve z troch liniek.
Reply
Ma178rek

Ma178rek

16 Apr 2020
#12 Rate positive Rate negative
Reply on: ceres #11:
podľa mňa o moc výraznejšie by sa neskrátil, maximálne pri škodovkách by mohli ísť rýchlejšie, lebo by to tak nehádzalo cestujúcimi v 2-4 článku
Reply
ceres

ceres

16 Apr 2020
#11 Rate positive Rate negative
Vedel by niekto problematiky znalý odhadnúť, o koľko by sa skrátil prejazd električky križovatkou, keby sa aspoň ten druhý smer do/z Karlovky spravil "poriadne", tzn. po ľavom oblúku na výjazde z tunela jeden plynulý pravý oblúk väčšieho polomeru (prinajmenšom väčšieho než teraz) až po zjazdovú výhybku?
Reply
N/A

N/A

16 Apr 2020
#10 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: guest #3:
No predsa preto, aby nás to v nízkopodlažných električkách poriadne ohádzalo o steny.
Reply
Valec

Valec

16 Apr 2020
#9 Rate positive Rate negative
Reply on: lostrail #6:
A vyšiel by tam plynulý oblúk, alebo by to bol len oblúk pre oblúk zložený z viacerých úsekov s rôznym polomerom?
Reply
guest

guest

16 Apr 2020
#8 Rate positive Rate negative
https://www.google.com/maps/@48.1416306,17.0920999,80m/data=!3m1!1e3
Reply
guest

guest

16 Apr 2020
#7 Rate positive Rate negative
Reply on: lostrail #6:
Prečo musíme podliezať ľaťku? Pred tunelom sme to dokázali. Nie je to žiadna raketová veda 😉
Reply
lostrail

lostrail

16 Apr 2020
#6 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: Kotlár #5:
Asi by sme mali byt vdacni za to, ze samotna vyhybka ma obluk. Na plynuly obluk za nou si asi este desatrocia pockame.
Reply
Kotlár

Kotlár

15 Apr 2020
#5 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: guest #3:
Pozor na také pokrokové názory, tu vládne silná projektová normalizácia (a to doslova týmito zbytočnými rovninami medzi 2 prudkými oblúkmi), ešte to asi potrvá nejakú dobu, kým zistia že to ide aj lepšie.
Reply
Maxi King

Maxi King

15 Apr 2020
#4 Rate positive Rate negative
Podľa projektu sa myslím nemal meniť ani oblúk. Takže sa domnievam že toto napasovanie na seba prípadne zmena oblúku bude akcia úplne na novo.
Reply
guest

guest

15 Apr 2020
#3 Rate positive 2 Rate negative
Keď idú meniť polohu oblúku, tak prečo idú predlžovať rovnú časť a zmenšovať polomer oblúka veď namiesto toho aby celé odbočovanie bolo v plynulom oblúku?
Reply
Valec

Valec

14 Apr 2020
#2 Rate positive 1 Rate negative 1
Nevydallo.
Reply
BigMac

BigMac

14 Apr 2020
#1 Rate positive 1 Rate negative
Prechodnicu netreba, Škodovky si vyjazdia?
Reply