Close

(Media without description)

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries › Bratislava › Documents › Projects › Tram track to Petržalka (27/104)
Download item
Discussion post:
Location:
Date: March 2016
Vehicle:
Gallery: Bratislava › Projects › Tram track to Petržalka
Route:
Author: bratislava.sk
Times viewed: 10659

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.

Solider

14 Mar 2016
#26 Rate positive Rate negative
Reply on: Technopol #25:
Toto zistíme, až keď budú zverejnené pozdĺžne profily.
Reply

Technopol

14 Mar 2016
#25 Rate positive Rate negative
Reply on: Solider #23:
Nevedel som, že sa bude zasypávať, ale asi nie v celej dĺžke(100m), či ?
Reply

Technopol

13 Mar 2016
#24 Rate positive Rate negative
Reply on: Ámos #22:
Kvôli tej PTK stene ? Trať sa posunie bližšie k Jantárovej ?
Reply

Solider

12 Mar 2016
#23 Rate positive Rate negative
Reply on: Technopol #20:
Jama za podjazdom v smere ku Kauflandu je bezpredmetná, keďže sa bude musieť zasypať kvôli násypu na most cez Chorvátske rameno. A rovnako je aj tvrdenie, že zastávka vznikne už vo vyhĺbenej jame nepravdivé, keďže sa jama bude musieť najprv vykopať a cesta nadvihnúť asi o dva metre (ďalšie zemné práce), aby sa tam električka zmestila.

Ale súhlasím s tým, že toto riešenie je v porovaní variantov to lepšie, ale ak by bol ešte tretí variant, dalo by sa to vymyslieť efektívnejšie a lacnejšie. Takisto aj riešenie križovania s Rusovskou cestou, kde sa bude tiež zasypávať kvôli novej úrovňovej križovatke, pričom tam mohla ísť električka mimoúrovňovo, ak by sa len predĺžil most cez Chorvátske rameno o pár metrov, tým by sa zabezpečilo mimoúrovňové križovanie. Ale pri Draždiaku by akýkoľvek zárez alebo bariéra takéhoto typu bola viac na škodu.
Reply

Ámos

11 Mar 2016
#22 Rate positive Rate negative
Reply on: Technopol #20:
Pri ZS Strecianska sa bude musiet upravovat poloha trate, skrz chraneny objekt v trase.
Reply

pharel

11 Mar 2016
#21 Rate positive Rate negative
Reply on: Technopol #20:
Mozes to pripomienkovat a davat navrhy spolocnosti Ekojet do procesu EIA do 14.3. kym to poslu na schvalovanie do Bruselu. Sup sup, napad je to dobry.
Reply

Technopol

11 Mar 2016
#20 Rate positive Rate negative
Reply on: Solider #18:
Ale za križovatkou tá jama potom zas pokračuje. Podľa googlu to je 150m ktoré treba prekopať. Navyše na tej strane od Ch. ramena kde je kostol je terén vyššie ako na strane Kauflandu t.j ak bude pri kostole v jame, tak bude menej musieť klesať ku Kauflandu.
Škoda ,že sa do projektu nenavrhol podjazd aj pod Šintavskú tam by stačilo prekopať 100m aby električka vyliezla pred zdravotným strediskom na úroveň okolitého terénu.
Reply

Ámos

10 Mar 2016
#19 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: Solider #18:
Cize budu mat kam upotrebit zeminu z vykopu podjazdu.
Reply

Solider

10 Mar 2016
#18 Rate positive Rate negative
Reply on: eMDi #17:
Hej, ale končí asi sto metrov pred križovatkou s Pajštúnskou. A zas vykopaná jama pri Šintavskej sa bude musieť zasypať, lebo tam električka stúpa na úroveň cesty.
Reply

eMDi

10 Mar 2016
#17 Rate positive 1 Rate negative 1
Reply on: Solider #16:
a ta jama, kde je luna?
Reply

Solider

10 Mar 2016
#16 Rate positive Rate negative
Reply on: Mike #14:
Minimálne v okolí budúceho podjazdu vyhĺbené nič nie je ?
Reply

petob77

10 Mar 2016
#15 Rate positive 1 Rate negative 2
Reply on: Petto #12:
a teba sa kto pytal, saso?
Reply

Mike

10 Mar 2016
#14 Rate positive 3 Rate negative
Reply on: Miro #13:
Lebo trasa električky rešpektuje už pripravený koridor a vyhĺbenú jamu. Cesta ide o niekoľko metrov vyššie ako vedľa vyhĺbený koridor. Takže tu sa dá krásne dosiahnuť segregácia električky za cenu minimálnych stavebných nákladov.
Napr. tu
https://imhd.sk/ba/galeria-media/galerie-vyhladavanie/6954/Hlbka-jamy-metra?&ref=ba%2Fgaleria%2Fgalerie-gt-vyhladavanie%3Fghp%3Djant%25C3%25A1rov%25C3%25A1%2Bcesta%2B%2B%2Bjama%26ghe%3D%26ghv%3D%26ghl%3D%26gha%3D%26ghdo_d%3D%26ghdo_m%3D%26ghdo_r%3D%26ghdd_d%3D%26ghdd_m%3D%26ghdd_r%3D%26ghg%3D0&ghp=jant%C3%A1rov%C3%A1+cesta+++jama&ghg=

príp. tu
https://imhd.sk/ba/galeria-media/galerie-vyhladavanie/103219/Koridor-rezervovany-pre-rychlodrahu-metro-elektricku-pohlad-na-Pajstunsku-a-Topolciansku-ul?&ref=ba%2Fgaleria%2Fgalerie-gt-vyhladavanie%3Fghp%3Dpaj%25C5%25A1t%25C3%25BAnska%26ghe%3D%26ghv%3D%26ghl%3D%26gha%3D%26ghdo_d%3D%26ghdo_m%3D%26ghdo_r%3D%26ghdd_d%3D%26ghdd_m%3D%26ghdd_r%3D%26ghg%3D0&ghp=paj%C5%A1t%C3%BAnska&ghg=
Reply

Miro

10 Mar 2016
#13 Rate positive Rate negative
Priatelia, riešite prkotiny. Mňa zaujalo, že cestujúci majú chodiť na zastávku električky po schodoch. Prečo nejdú radšej podjazdom alebo nadjazdom autá?
Reply

Petto

10 Mar 2016
#12 Rate positive 3 Rate negative 2
Reply on: petob77 #11:
daj sa uz liecit !
Reply

petob77

10 Mar 2016
#11 Rate positive 1 Rate negative 3
Reply on: Rubber38 #10:
ja viem, budem vam chybat. bezomna by tu bola nuda. a teraz mi vysvetli co robi 15T na 1000 mm trati.
Reply

Rubber38

10 Mar 2016
#10 Rate positive 2 Rate negative 2
Reply on: petob77 #9:
Uznávam, je to rozhodne niečo, čo prežiť nemôžeš. Tak nič no, bude ťa tu veľká škoda
Reply

petob77

10 Mar 2016
#9 Rate positive 1 Rate negative 4
Reply on: Jano3224 #5:
to by som este prezil . ale elektricka s 1435 rozchodom na 1000 mm trati??
Reply

petob77

10 Mar 2016
#8 Rate positive 1 Rate negative 4
inak sa mi strasne paci ako je vsade zelen, panelaky nikde. len neviem pre koho potom tu trat robia?
Reply

petob77

10 Mar 2016
#7 Rate positive 1 Rate negative 4
Reply on: Jano3224 #5:
OMG to nemyslis vazne?
Reply