Zavrieť

Prejazd po okolkoch po zavarenej srdcovke

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Skúška rozchodu 1435 mm (18.2.2016) (44/63)
Stiahnuť materiál
Prejazd po okolkoch po zavarenej srdcovke.
Príspevok:
Lokalita: Jantárová cesta
Dátum: 18.2.2016
Vozidlo: ČKD Tatra T3 #7819
Galéria: Bratislava › ČKD Tatra T3
Skúška rozchodu 1435 mm (18.2.2016)
Linka:
Autor: imhd.sk, archív
Počet zobrazení: 6175

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.

Juro_BA

19.2.2016
#13 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: TeBeCe #12:
Takže nakoniec nie všetky požiadavky zo strany úradníkov v rámci kolaudácie museli byť dodržané ako vidím...
Odpovedať

TeBeCe

19.2.2016
#12 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Juro_BA #11:
Da sa to vyfrezovat. Taka bola aj povodna poziadavka toho kolaudacneho dedka, aby to tak spravili pred skuskou.
Odpovedať

Juro_BA

19.2.2016
#11 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Mike #10:
Ďakujem za odpoveď. Raz tu niekto písal, že ak by sa to niekedy malo využiť, dá sa to naozaj prinavrátiť do funkčného stavu?
Odpovedať

Mike

19.2.2016
#10 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Juro_BA #9:
Lebo v štádiu, keď už bolo úplne jasné, že tak skoro sa ten 1435 mm nepoužije (ak vôbec niekedy), tak si uplatnil DPB požiadavku, aby boli tie srdcovky zavarené. Vzhľadom na to, že v celom projekte sa neustále robilo kvantum zmien stavby pred dokončením (terminus technikus podľa stav. zákona) , tak s tým nebol problém. A predpokladám, že to bolo prekonzultované s riadiacim orgánom, príp. Jaspers, a tejto požiadavke od DPB bolo vyhovené.

Takto sa tie srdcovky budú podľa všetkého menej opotrebuvávať (a asi aj kolá električiek?) a DPB ako správca tej trate s tým bude mať menej roboty..
Odpovedať

Juro_BA

19.2.2016
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Možno to tu už bolo niekde spomínané, každopádne som túto informáciu nepostrehol. Vie mi niekto povedať skutočný dôvod, prečo zavarili tie výhybky? Má to nejaký racionálny dôvod? Pretože predpokladám, že trať musela byť naprojektovaná bezpečne, veď pôvodne mali byť oba rozchody používané.
Odpovedať

810zssk

19.2.2016
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #7:
Napisal som ze riziko je male. Ale zda sa mi ze kazda destabilizacia i len jedneho kolesa je zbytocne znizovanie istoty ze to prejde bezproblemovo.
Odpovedať

S499.1023

19.2.2016
#7 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: 810zssk #2:
Aké riskovanie? Toto sa deje v Olomouci v rutinnej prevádzke niekoľko desiatok krát denne.
Odpovedať

majak

19.2.2016
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
ked vidim tento detail tak som si hned spomenul na tie nove nastupistia v dubravke - na drobneho v smere do mesta sa uz prepadavaju tie dlazobne kocky, cele je to tam rozbite, popraskane... kvalitna praca... vsimol som si to predvcerom
Odpovedať

Mike

18.2.2016
#5 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Miro #3:
Nemohli. Lebo tu sú zavarené srdcovky iba na jednej koľajnici. Ale cez druhú koľajnicu idú tie kolesá bez obmedzenia celý čas. Ale na Šafku sú na jednom mieste zavarené srdcovky na oboch koľajniciach, takže tam by ta el. vykoľajila..
Odpovedať

Petto

18.2.2016
#4 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 2
Reakcia na: Petto #1:
Co sa zase komu nepaci ?
Odpovedať

Miro

18.2.2016
#3 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne 1
To takto mohli prejsť aj cez Šafko a DPB by si to mohol dať patentovať.
Odpovedať

810zssk

18.2.2016
#2 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 4
Aby nestacilo ze sa Sestinovi vsetci skladame na organizaciu tejto sotoakcie, tak este si presadil aj taketo uplne nezmyselne riskovanie? Sanca ze sa nieco stane je sice mala, ale aj tak - ucel nie je ziaden. Ked mu nevadilo neotestovanie vyhybiek, tak poslednych par metrov rovneho useku je ovela mensi problem.
Odpovedať

Petto

18.2.2016
#1 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 3
napriek tomu,ze je to tu zavarene,tak pomaly sa to dalo prejst ?
Odpovedať