Zavrieť

Prvé koľajnice petržalskej električky v križovaní Bosákovej ulice

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Výstavba električkovej trate v Petržalke (6.4.2015) (15/44)
Stiahnuť materiál
Prvé koľajnice petržalskej električky v križovaní Bosákovej ulice. Trať bude s duálnym rozchodom 1000/1435 mm .
Príspevok:
Lokalita: Bosákova ul.; Jantárová cesta
Dátum: 4.4.2015
Vozidlo:
Galéria: Bratislava › Výstavba električkovej trate na petržalskej strane
Výstavba električkovej trate v Petržalke (6.4.2015)
Linka:
Autor: -mk-
Počet zobrazení: 4381

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.

Error 0x007

8.4.2015
#20 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: kecho #13:
Vsak tie krajne kolajnice mozu kludne "premiestnit", aj tak ich nikdy nebudeme potrebovat ? (ak sa k moci nedostane nahodou nejaky mačkopso-fil)
Odpovedať

dupe

8.4.2015
#19 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: kecho #18:
Fotky z dnesneho rana: http://postimg.org/image/jyhrp920d/
http://postimg.org/image/663ctmb8t/
Odpovedať

kecho

8.4.2015
#18 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #17:
ak som dobre videl, vcera tam uz "upevnovali"...
Odpovedať

Solider

7.4.2015
#17 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: TeBeCe #15:
Podľa projektovej dokumentácie sa jedná o systém Rheinfeder, kedy je koľajnica so zvierkami a podkladnicou upevnená kotevnými skrutkami do podkladového betónu.
Odpovedať

dupe

7.4.2015
#16 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: TeBeCe #15:
Ako laik a citatel clankov o VRT na vlaky.net by som povedal ze to ma vyzerat hocijako inac, len nie takto...
Uvidime co z toho zosmolia.
Odpovedať

TeBeCe

7.4.2015
#15 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Btw. nema nahodou vystavba pevnej jazdnej drahy prebiehat systemom zhora nadol? ?
http://imhd.sk/ba/galeria-media/2658/rekonstrukcia-trate-v-dubravke-2014/125171/Detail-kolaji-na-priecesti-pred-vybetonovanim-podkladovej-dosky.html
Odpovedať

dupe

7.4.2015
#14 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: kecho #13:
To by bol menší problém. Väčší je že ich zvárali v rovnako krivej pozícii ako je na fotke. Ale to som určite zle videl a maníci nezvárali koľajnice ale tlmiacu gumu ☺
Odpovedať

kecho

7.4.2015
#13 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: dupe #12:
Už ich krad..."premiestňovali"? 🙂
Odpovedať

dupe

7.4.2015
#12 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Dnes ráno už na koľajniciach sedeli zvárači a iskry lietali. ?
Odpovedať

kecho

6.4.2015
#11 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #9:
Ale koleso eliny doň na pohľad "v pohode" natlačíš 🙂
Odpovedať

Valec

6.4.2015
#10 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #9:
Ale ako vidno, je širší... to by nemusel byť až taký problém, skôr keby sa chceli využiť opačne.
Odpovedať

N/A

6.4.2015
#9 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: kecho #8:
nepouzijes ich ani ako rezervne, tieto kolajnice maju iny profil zliabku ?
Odpovedať

kecho

6.4.2015
#8 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: TeBeCe #3:
Odpoveď bude - aby bolo odkiaľ vziať "rezervné" koľajnice, keď o 20-30 rokov opäť budeme "rekonštruovať" niektorú časť tram-trate 🙂
Odpovedať

Michal111

6.4.2015
#7 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
No to bude asi preto, že žiadna vizualizácia ani neexistuje. Všetko sa robí za chodu, čiže sa ani nevie ako to bude vlastne vyzerať.
Odpovedať

dupe

6.4.2015
#6 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Neviem ako vy, ale ja som vlastne este nevidel finalnu vizualizaciu ako bude trat a napojenie na okolie vyzerat. Pri takychto projetoch v zahranici je snaha zvelebit aj okolity priestor a o jednotny design celej trate, zastavok, mobiliaru... U nas bude design a la Dubravka za peniaze trate na Barrandov... ?
Odpovedať

Andy

6.4.2015
#5 Ohodnotiť kladne 5 Ohodnotiť záporne
Pre úplnosť treba povedať, že to nie je chyba únie, ale chyba zlých rozhodnutí na Slovensku. Slovensko si určovalo, na čo pôjdu európske peniaze, takže keby sa viac rozmýšľalo skôr, tak by únia zaplatila aj štandardné riešenia tak ako v iných štátoch EÚ.
Odpovedať

ross

6.4.2015
#4 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: TeBeCe #3:
To je poslednou dobou odpoved na všetko týkajúce sa tohto projektu...
Odpovedať

TeBeCe

6.4.2015
#3 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: CraneMan #2:
odpoved bude zrejme "aby to unia zaplatila"...
Odpovedať

CraneMan

6.4.2015
#2 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Presne to isté som aj ja chcel napísať: načo je dobré, aby táto trať mala duálny rozchod? Alebo je to pre prípad, že sa uvažuje nad tým, aby tu v budúcnosti jazdili eliny aj na 1435 mm rozchode?
Odpovedať

Andreas.Papak

6.4.2015
#1 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
A načo? ?
Odpovedať