Zavrieť

Budovanie pevnej jazdnej dráhy na križovaní cestnej komunikácie

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Trať na Zlaté piesky počas obnovy (11.12.2023) (12/23)
Stiahnuť materiál
Budovanie pevnej jazdnej dráhy na križovaní cestnej komunikácie.
Príspevok:
Lokalita: Vajnorská ul.
Dátum: 21.11.2023
Vozidlo:
Galéria: Bratislava › Úsek Kuchajda - Zlaté piesky (2023 - 2024)
Trať na Zlaté piesky počas obnovy (11.12.2023)
Linka:
Autor: Tragáčik
Počet zobrazení: 3177

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.

Ma178rek

12.12.2023
#24 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Petto #23:
Pokiaľ by išlo iba o túto jednu križovatku by nebol problém ale ide o to že hádže zbytočne červenú pre električky na Uturnoch a podobných somarinach...
Sú križovatky kde sa preferencia daca veľmi ťažko a križovatka na Riviére je toho priamym dôkazom 🙂 to isté aj pomerne dlhé vetrania na Trnavskom mýte ..
Ale hlavne že nábrežie máme plynule 😭😂😂
Odpovedať

Petto

12.12.2023
#23 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #14:
Neviem ako si dosiel na 77. 4+9 maju rano int. 4min tj 15spojov/hod tj 60/hodinu. L33 netreba riesit obraty. Ta by si signal nehadzala do krizovatiek.
Ide mi len o tom aby si eliny centra prichadzajuce k odbocke na Devin dokazali podrzat zelenu a nie ze im skoci tesne cervena jak tam prichadzaju. Detto opacne eliny prichadzajucu od Dubravky k semafore pri Shellke.
Odpovedať

keks

12.12.2023
#22 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Viko #19:
Prečo? Ak tých 95 vozidiel za tú hodinu prejde, navyše s tým, že sa musia rozbiehať a že ich signál voľno sa drží nejaký čas, tak by za tú hodinu dokázali prejsť aj plynulo. Okrem toho, hovoíme tu najmä o električkách, takže to ani nemusí byť tých 95.
Mimochodom, ako mi malo pomôcť, že si to napísal pomaly? 🙄
Odpovedať

Solider

12.12.2023
#21 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: keks #18:
Tam je na výber preferencia električiek alebo lepšia priepustnosť dopravy. Keďže ide o tri spoločne riadené križovatky, mesto si vybralo druhú možnosť. Už len preferencia na prvej križovatke od mesta a spominané podržanie voľna pre električky by znamenalo, že sa to celé rozsype. Dá sa tam vymyslieť nejaká forma preferencie, napríklad preskladať signálny plán tak, aby električka prichádzajúca od mesta potom nemusela čakať v zastávke celú minútu.
Odpovedať

Solider

12.12.2023
#20 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #17:
Bolo by dobré možno zvážiť namontovanie odpočtového semaforu pre električku, keď už nie je predsignál.
Odpovedať

Viko

12.12.2023
#19 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: keks #18:
Tak ešte raz a pomaly. Ak máš za 60 minút pretlačiť cez križovatku 95 vozidiel MHD rôznymi smermi, nevyhneš sa tomu, že občas si budú zavadzať a budú musieť postáť.
Odpovedať

keks

12.12.2023
#18 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #14:
Větko sa dá, keď sa chce.
Napr: Ak viem, že električka sa práve nachádza v nejakom konkrétnom bode a ide nejakou rýchlosťou, tak viem kedy presne príde do križovatky. Nastavím teda signálny plán tak, aby naskočila zelená pre električku povedzme 5 sekúnd pred jej prejazdom.
Ak viem, že prejazd električky trvá povedzme 20 sekúnd (lebo nezastavila) podržím zelenú tých 20 sekúnd, aby +- na konci jej prejazdu už skočila električke červená a autám zasvietila oranžová a následne zelená.
Odpovedať

N/A

12.12.2023
#17 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: pharel #1:
Svetelná signalizácia bude pôvodná.
Odpovedať

6503

11.12.2023
#16 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: pharel #15:
Odpoved je - bude aj nebude. 😉 Bude taka ako na inych podobnych miestach predpokladam. Cize na nahodu.
Odpovedať

pharel

11.12.2023
#15 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Sice som tu rozputal hadku 🙂 ale odpoved som nedostal haha
Odpovedať

N/A

11.12.2023
#14 Ohodnotiť kladne 6 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Petto #13:
V siedmej hodine 77 vozidiel (nepočítam 32+33 idúce z DD).
Medzitým treba otočiť 18x L33 cez trať.

Čiže 95 voz./hodina.

To už sedliacky rozum vie, že je to nereálne.
Odpovedať

Petto

11.12.2023
#13 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne 4
Reakcia na: N/A #12:
Dakto sa tu dusoval ze vedeli spravit preferenciu aj na Riviere. Ja si to sice nemyslim,ale aspon z centra by to bolo fajn zaviest, tam je to cakanie nechutne dlhe aj minutu skoro.
Odpovedať

N/A

11.12.2023
#12 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Petto #11:
Je tam 1 267 denných linkových vozidiel + IAD.
Ak pripočítame aj L29, tak sme na čísle 1 342 + IAD.

Tam toho veľa nevymyslíš.
Odpovedať

Petto

11.12.2023
#11 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne 2
Reakcia na: tosomja #10:
Ano, zazivam dennodenne ako Dlhodielcan. Preferencia tam je, ale je vypnuta. Pricom by stacilo aby si prichadzajuca elina podrzala zelenu aspon na tomto semafore
Odpovedať

tosomja

11.12.2023
#10 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne 2
Reakcia na: Petto #3:
Pri Riviére smerom z centra do KV VŽDY dostane prichádzajúca elina červenú na úkor áut. Je to zrekonštruovaná trať, takéto nastavenia pre nosný systém MHD sú totálny fail pre MHD.
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.

Petto

11.12.2023
#9 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: 6503 #5:
Nevravim ze je to dokonale. ADD2 Riviera nema preferenciu zapnutu,ale to ocividne nevidis, ani nevies. Dalej nema vyznam to tu riesit s tebou.
Odpovedať

6503

11.12.2023
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 6
Reakcia na: tr3mp #7:
Uz ti je lepsie? 😉 Citaj s porozumenim.
Príspevok je skrytý z dôvodu udeleného výrazne záporného hodnotenia ostatnými používateľmi. Odkryť Odpovedať

tr3mp

11.12.2023
#7 Ohodnotiť kladne 5 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 6503 #6:
Ak sú výnimky, tak rozhodne neplatí "NIKDE", "vsade" a "kazdej":
"Take nieje NIKDE v BA. vsade, aj na zrekonstruovanych radialach elektricky casto stoja jak sproste na kazdej otocke pre auta! O krizovatkach ani nehovorim." 🙂
Odpovedať

6503

11.12.2023
#6 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne 4
Reakcia na: tr3mp #4:
Ano, su taketo vynimky kde ma elektricka skoro vzdy volno - napriklad aj pri NBS. Ale to su skor vynimky! Cize o nejakej preferencii elektriciek v BA nemoze byt rec ani NAZNAKOM!
Odpovedať

6503

11.12.2023
#5 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne 7
Reakcia na: Petto #3:
Jazdim tam niekolkokrat za tyzden aj ja, tak netrep momotiny ty! Stojime uz v tuneli, stojime niekedy (to zriedka, ale aj to je sila!) na otocke k River Parku, atd. ! Na byvalom Jurigovom CASTO stojime kvoli autam co sa tocia! pred Rivierou tiez nechapem preco stojime. Uplne zbyocne prestoje elektricky. Cervena pre auta ma skocit v dostatocnom predstihu, aby elektricka nemusela stat pri kazdej vrbe.
Odpovedať