Zavrieť

Trolejbusy prestávkujúce na Kazanskej ulici počas rekonštrukcie obratiska Čiližská

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Výluka trolejbusov na Čiližskej a iné septembrové aktuality (20.9.2021) (19/23)
Stiahnuť materiál
Trolejbusy prestávkujúce na Kazanskej ulici počas rekonštrukcie obratiska Čiližská.
Príspevok:
Lokalita: Kazanská ul.; obratisko Dudvážska
Dátum: 19.9.2021
Vozidlo: Škoda 31 Tr SOR #6838
Galéria: Bratislava › Škoda 31 Tr SOR
Výluka trolejbusov na Čiližskej a iné septembrové aktuality (20.9.2021)
Linka: 202
Autor: Tragáčik
Počet zobrazení: 2978

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.

Urbanway 2423

24.9.2021
#18 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: TomJ #5:
Na druhej strane sú dve občasné zastávky, takže by tam asi mohli stáť tbusy, aj keď som ich tam osobne ešte nevidel stáť. To, že sa dva trolejbusy musia predbiehať sa stáva celkom často, keďže 201 zvykne meškať viac, ako 202, resp. idú 2 201-ky za sebou a musí ich obehnúť 202.
Odpovedať

Foltest

24.9.2021
#17 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #16:
Dik za tip, doteraz som netusil, ze bocne okno je aj na pozeranie, keby si nenapisal ani neviem.
Odpovedať

Solider

23.9.2021
#16 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Viko #14:
26/27 Tr majú vypuklé zrkadlá hore a je tam dobre vidieť aj na zberače. A čo sa týka mŕtvych uhlov. To okno vedľa vodiča je dosť široké, treba sa cez neho občas aj pozrieť a nemať roletu stiahnutú až dole.
Odpovedať

Foltest

23.9.2021
#15 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Viko #14:
Mne osobne dost vadi verzia so zrkadlom dolu, vytvara to velmi velky mrtvy uhol, hlavne na prechodoch, ked idu chodci z lavej strany a pri vjazdoch do kruhacov.
Odpovedať

Viko

23.9.2021
#14 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #13:
Osobne sa iným mestám nečudujem. Pokiaľ viem, za zrkadlo dole sa ti ľahšie nedopatrením skryjú účastníci premávky, než za zrkadlo hore.
Odpovedať

Solider

23.9.2021
#13 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #12:
Neviem, prečo to majú aj autobusy z 2017, možno sa vtedy prekopírovalo zadanie z trolejbusového tendra. V iných mestách to tak nemajú. Všade majú zrkadlá hore.
Odpovedať

N/A

23.9.2021
#12 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Solider #11:
Aj autobusy to majú kvôli zberačom? Skôr to je (aj skrze prípadne pridané spodné zrkadlo) pre lepší prehľad o strane vozidla bezprostredne za vodičom, resp. najmä cyklistoch.
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.

Solider

23.9.2021
#11 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Brano2633 #10:
Je to hlavne kvôli zberačom. Ale ja v tom osobne nejaký zásadný rozdiel nevidím. Navyše na zberačoch je aj kamera.
Odpovedať

Brano2633

23.9.2021
#10 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #9:
Ďakujem za odpovede; inak má to aj nejaké logické/praktické opodstatnenie (ako napr. lepší výhľad na zberače alebo celkovo lepší rozhľad), alebo to je o väčšom pohodlí pre vodičov (nemusia vykrúcať hlavu dohora), alebo je na to nejaký bližšie nešpecifikovaný dôvod?
Odpovedať

Solider

23.9.2021
#9 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Brano2633 #6:
Štandardne všetky Sorky vrátane tých trolejbusových majú ľavé zrkadlá hore, ale v Bratislave bola požiadavka, aby zrkadlá boli dole ako na 15 Tr. Tak vozy od 6821 majú zrkadlo dole. Zároveň aj neskoršie autobusové Sorky pre Bratislavu majú ľavé zrkadlo dole.
Odpovedať

Mhr1

23.9.2021
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: S499.1023 #4:
...tangovalo...
Odpovedať

Foltest

23.9.2021
#7 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Brano2633 #6:
Zalezi od serie, 1. seria ma zrkadlo zavesene zhora, 2. vo vyske hlavy vodica. Aj na naftovych sorkach to je tak, ze starsie serie zhora, novsie zdola.
Odpovedať

Brano2633

23.9.2021
#6 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Ako to je vlastne s ľavými spätnými zrkadlami na týchto vozoch (Z 5 trolejbusov na fotke majú 2 zrkadlo ,,zavesené" tesne pod strechou a 3 majú zrkadlo ,,postavené" plus-mínus vo výške hlavy vodiča)? Je to tak od výroby, alebo si to vie vodič odmontovať a primontovať podľa toho, čo mu viac vyhovuje?
Odpovedať

TomJ

22.9.2021
#5 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Ako to na Dudvážskej vyzerá v špičke? Stoja t-busy aj na druhej strane cesty a nestáva sa, že prídu v opačnom poradí a musia sa obiehať?
Odpovedať

S499.1023

22.9.2021
#4 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #3:
Poznám desiatky situácií, kde ho žiadne autá neobehnú, pretože nemajú kade a aj tak stojí krížom cez priechod či križovatku. Mimochodom, už dávno som vyrástol z toho, aby ma tankovalo, že ma niekto obehol a už vôbec nechápem, prečo by to malo tankovať vodiča, ktorý tam sedí za hodinovú, nie kilometrickú mzdu.
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.

Solider

22.9.2021
#3 Ohodnotiť kladne 6 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: S499.1023 #2:
Dosť často sa stane, že vodič MHD pokojne ten priestor nechá, ale obehnú ho autá a do toho priestoru sa nasáčkujú. Takže úprimne sa nečudujem, že tá empatia ide na vedľajšiu koľaj.
Odpovedať

S499.1023

22.9.2021
#2 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Technopol #1:
Asi ich zabudli preškoliť. Všimni si, že pri státí v kolóne či pred semaforom žiadneho vodiča MHD v BA nenapadne zastaviť tak, aby nezablokoval priechod pre chodcov, výjazd z vedľajšej cesty a podobne. Proste tomu chýba empatia voči ostatným účastníkom CP.
Odpovedať

Technopol

22.9.2021
#1 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Ja chápem, že tie trolejbusy musia byť niekde odstavené, ale včera prvý trolejbus cca 1-2m pred priechodom, druhý (pred odbočkou) na hranici križovatky. Hoci som išiel pomaly, aj tak som do poslednej chvíle nevidel či ide niečo z prava (autá/chodci)
§ 25
(1) Vodič nesmie zastaviť a stáť
c) na priechode pre chodcov alebo na priechode pre cyklistov a vo vzdialenosti kratšej ako 5 m pred nimi,
d) na križovatke a vo vzdialenosti kratšej ako 5 m pred hranicou križovatky a 5 m za ňou; tento zákaz neplatí v obci na križovatke tvaru "T" na náprotivnej strane vyúsťujúcej cesty.
Odpovedať