Zavrieť

Nový typ označníka električkovej zastávky

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Nový mobiliár modernizovaných zastávok v Karlovej Vsi (27.11.2019) (19/22)
Stiahnuť materiál
Nový typ označníka električkovej zastávky.
Príspevok:
Lokalita: Karloveská ul.; zastávka Segnerova
Dátum: 29.11.2019
Vozidlo:
Galéria: Bratislava › Označníky zastávok
Nový mobiliár modernizovaných zastávok v Karlovej Vsi (27.11.2019)
Linka:
Autor: imhd.sk
Počet zobrazení: 4237

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.

Kobenhavn

1.12.2019
#11 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: IBBI #9:
Ja si myslím, že 3 pôjde zo Špitálskej na Námestie Ľudovíta Štúra a potom cez Šafko na Špitálsku a naspäť do Rače (úplne totožne, ako kedysi 11). A podľa toho, čo je na obrázku, do Karlovky pôjdu 4 a 9 s tým, že 9 pôjde z Obchodnej cez tunel do Karlovky a 4 pôjde z nábrežia do Karlovky s tým, že po dokončení rekonštrukcie bude predĺžená do Dúbravky.
Odpovedať

Ma178rek

1.12.2019
#10 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: JFCX #7:
Ešte aj posilnenie mimo špičky .. možno mimo spičky by sa hodil 5 minútový intervak, v rannej v čase najváčšieho nápiru by som dal striedavý 3/4
Odpovedať

IBBI

30.11.2019
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
9 bude jazdit odkial do KV? A 3 bude ako vyzerat? Resp. je niekde rozpis liniek po otvoreni Karlovky?
Odpovedať

Kobenhavn

30.11.2019
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: JFCX #7:
Áno, ale obe v intervale 4 minúty, takže ostane zachovaný počet spojov a taktiež spoločný interval 2 minúty 🙂
Odpovedať

JFCX

30.11.2019
#7 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
To do Karlovej Vsi majú definitívne chodiť iba dve linky?
Odpovedať

3pa3ck3

30.11.2019
#6 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Vladimír #5:
Podľa mňa bu stačilo, ak by STN boli bezplatne prístupné na internete (napokon, podľ autorského zákona nie sú technické normy, podobne ako napr. zákony, predmetom autorského práva).
Odpovedať

Vladimír

30.11.2019
#5 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 3pa3ck3 #4:
Ale ako inak to definovať bez toho, aby bol zákonom stanovený záväzný jednotný vzhľad označníka? Toto zrejme tiež nechceme.

Alebo budeme označníky dupľovať ešte aj dopravnou značkou a tým posilňovať "značkoradia" na našich cestách?
Odpovedať

3pa3ck3

30.11.2019
#4 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Vladimír #2:
Mne príde zvláštne už len odvolávanie sa zákona na technickú normu, ktorá nie je verejne prístupná (ako to potom môže byť všeobecne záväzný predpis... 🤔 )
Odpovedať

Jadran

30.11.2019
#3 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Nepomôžem si, ale mne príde i samotný nápis názvu zastávky nejaký zbytočne moc malý.
Odpovedať

Vladimír

29.11.2019
#2 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Traverso #1:
Podľa príslušnej STN má mať označník električkovej zastávky v modro orámovanom poli symbol električky. Ja si myslím, že plniac túto požiadavku normy vytrieskali z označníka grafické maximum.

Výraznejšie sa odchyľovať od normy by som neodporúčal. Mohlo by sa potom stať, že v sporných prípadoch polícia nebude konať pri blokovaní zastávky gumokolom, lebo veď odkiaľ mal vodič vedieť, že toto je označník?
Odpovedať

Traverso

29.11.2019
#1 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne 1
Je to pokrok proti pôvodnému typu označníkov, má však pár nedostatkov:
- Označenie nástupnej hrany (B) je tak malé že je prakticky neupoužiteľné. Aby bolo nápomocné pre nájdenie správnej nástupnej hrany podľa spojenia v mobilnej aplikácii, musí byť viditeľné z veľkej vzdialenosti
- Symbol električky je úplne zbytočný, namiesto neho by tam pojne mohlo byť v modrom rámiku veľké písmeno nástupnej hrany. Ako napríklad tu: https://www.google.com/maps/@57.6995997,11.9446165,3a,75y,107.76h,76.45t/data=!3m6!1e1!3m4!1ssFFHNIoTGKvQs_W_xqkCmg!2e0!7i16384!8i8192
Odpovedať