Zavrieť

Linke-Hofmann-Busch / Siemens GT-E na obratisku, ktorým prechádzajú 4 linky

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. MHD v 120-tisícovom nemeckom meste Würzburg (20.4.2017) (1/13)
Stiahnuť materiál
Linke-Hofmann-Busch / Siemens GT-E na obratisku, ktorým prechádzajú 4 linky.
Príspevok:
Lokalita: Bahnhofplatz
Dátum: 11.4.2016
Vozidlo: #201
Galéria: Slovensko a svet › Würzburg
MHD v 120-tisícovom nemeckom meste Würzburg (20.4.2017)
Linka: 2
Autor: d3k0
Počet zobrazení: 1608

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.

S499.1023

21.4.2017
#2 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #1:
Tu som našiel nejaké linky na vtedajšiu západonemeckú tlač: http://www.abload.de/img/lastscancy86.jpg
http://www.abload.de/img/lastscan23a51.jpg
Celé je to z prastarej diskusie na nemeckom Strassenbahnfóre:
https://www.strassenbahnforum.de/viewtopic.php?f=4&t=1094&sid=76a87772c5a1916651fe37c95f9757db
Odpovedať

S499.1023

20.4.2017
#1 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Würzburg - moje obľúbené mesto v Nemecku - nielen z pohľadu MHD ale celkove. O GT-E by sa patrilo dodať, že sa jednalo o vôbec prvé sériové moderné nízkopodlažné električky v Nemecku (prototypy GT6N pre Brémy/Mníchov boli síce sk┼r ale do prevádzky sa dostali neskôr) a držia pravdepodobne svetový rekord v malosti podielu NP časti - ten je len 7% (len pri prostredných dverách a nie cez celú šírku vozidla). Na rozdiel od iných koncepcií sa tu jedná o vozidlo s otočnými podvozkami a 100% adhéziou.
Inou zaujímavosťou Würzburgu je, že tu už miesto týchto GT-E už bola na spadnutier dodávka KT4 z ČKD, keďže nemeckí výrobcovia sa nemali k tomu, dodať vozidlo na 1000 mm rozchod so 100% adhéziou. Nebezpečenstvo preniknutia ostblockového vozidla na západný trh bolo zažehnané aktivitou firmy LHB a tiež prehliadkou kvality remeselného prevedenia vozdidiel KT4 v DDR.
Odpovedať