Zavrieť

Neobvyklý pohľad na koľaj z centra

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie › Bratislava › Rôzne dopravné fotografie › Koľajové trate › Modernizácia Karlovesko-dúbravskej radiály (2019 - 2020) › 1. etapa: Jurigovo nám. - Kútiky (57/968)
Stiahnuť materiál
Neobvyklý pohľad na koľaj z centra.
Príspevok:
Lokalita: Karloveská ul.
Dátum: 22.6.2019
Vozidlo:
Galéria: Bratislava › 1. etapa: Jurigovo nám. - Kútiky
Prvý týždeň modernizácie Karloveskej radiály (30.6.2019)
Linka:
Autor: Public Transport
Počet zobrazení: 2811

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.

si

4.7.2019
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: lostrail #7:
2 kolaje a kolajove spojky su tiez lepsie ako sucasny stav (a v pripade mimoriadok by sa s tym dalo riesit velmi vela), ale nedovoluju ti naraz hustu premavku zastavkovych vlakov a zaroven jednu vylucenu kolaj
lebo ti to nedovoli pretlacit cez to hustejsi interval nez je jazdna doba vozidla obidvoma smermi medzi spojkami vcetne stanicenia na zastavkach...
Odpovedať

lostrail

4.7.2019
#7 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: si #6:
Uplne cisto z prevadzkoveho hladiska by stacili mozno aj dve kolaje a kolajove spojky pri niektorych zastavkach na tento ucel, len to by sa museli dispeceri pochlapit. Kolizia by hrozila aj v pripade samostatnej tretej kolaje (aj ked v mensej miere ako pri dvoch).
Dokonca by ani nemusela byt tretia kolaj na vacsine trasy, iba v priestoroch zastavok a bolo by to vyriesene elegantne (ako ked koridorove zastavky osobakov v zahranici maju samostatnu "ostrovnu kolaj" umoznujucu rychlikom ich obiehanie).

Ale aj s tou tratovkou by mohli nieco spravit, napokon konstrukcna rychlost po modernizacii bude 65 km/h.
Odpovedať

si

3.7.2019
#6 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: lostrail #5:
nastupistia su v tom viackolajnom prevedeni trosku problem a to ci uz pre zrychelene spoje alebo aj v pripade vyluk (+informovanie ze aj ten "pomalik" zastavi az na vzdialenejsej kolaji)
na druhej strane by ale nemuseli byt nutne zrychelene spoje, ale napriklad v spicke cast spojov v nevytazenom smere by mohla ist bez ludi (a zastavovania na zastavkach) cim by sa zrychlil obeh vozidiel a o trochu znizil celkovy pocet vodicov a vozidiel potrebny na obsluzenie spicky...
proste kolaj nesluziaca pre vlaky stojace na vsetkych nacestnych zastavkach by sa dala pouzit vseliak....
Odpovedať

lostrail

3.7.2019
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: si #4:
...a hlavne nastupiska kazdej zastavky, kde ma stat aj zrychleny spoj (aby sa navzajom neblokovali s "pomalikmi").
Ako som napisal, vosli by aj 4, hocikedy. Skoncit by to muselo pred Molecovou, tam, kde 4 vlastne este stale su.
Ked je vsak rec o rychlosti, nevidim dovod, preco by sa tu, ale aj dalej medzi Krcacmi nemohlo jazdit napriklad 65 km/h (niektori vodici aut uz tak veselo jazdia) a tym k vyratanym 3 minutam pridat este aspon 2.
Brani tomu len nezmyselne pravidlo DPB.
Odpovedať

si

1.7.2019
#4 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: lostrail #3:
ako vo svojich idealistickych snoch je toto jeden z usekov kde by som urcite dal trojkolaj (priestorove usporiadanie to umoznuje), jednak pre to co pisal Valec v #1 - moznost riesit expresne spoje a jednak pre to aby bolo mozne robit udrzbu jednotlivych kolaji bez zasadnejsieho vplyvu na prevadzku...
(okrem tretej kolaje je k tomu ale nutnost mat aj kolajove spojky a zabzar...)
Odpovedať

lostrail

1.7.2019
#3 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Valec #1:
Pri troche snahy by vosli aj 4 ;-P. Mohli by ist linky z KV a z Dubravky subezne.
Odpovedať

Osky

30.6.2019
#2 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Valec #1:
TramTrain do Lábu! 😂
Odpovedať

Valec

30.6.2019
#1 Ohodnotiť kladne 9 Ohodnotiť záporne
Tu bude trojkoľajný úsek, pre možné obiehanie expresnými električkovými linkami?
Odpovedať