Zavrieť

Prvá električka uháňa po moste ponad Chorvátske rameno

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie (1/1)
Stiahnuť materiál
Prvá električka uháňa po moste ponad Chorvátske rameno.
Príspevok:
Lokalita: úsek Romanova ul. - Kutlíkova ul.
Dátum: 18.12.2024
Vozidlo: Škoda 30T ForCity Plus #7540
Galéria: Bratislava › Škoda 30T ForCity Plus
Prvá jazda petržalského "metra" (18.12.2024)
Linka:
Autor: W.I.
Počet zobrazení: 3498

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Mhr1

Mhr1

19.12.2024
#8 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Je zjavne rozdiel, či na nie úplne stvrdnutom betóne prejdú 2 električky, čo sa zatiaľ stalo, alebo začne bežná premávka...
Odpovedať
johnnyjanko

johnnyjanko

19.12.2024
#7 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: lupask #6:
To mi je jasné, že to netvrdne lineárne, ale aj ma prekvapilo, že už po pár dňoch to má dostatočnú tvrdosť na to, aby tam prešla električka.
Odpovedať
lupask

lupask

19.12.2024
#6 Ohodnotiť kladne 6 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: johnnyjanko #2:
ono to nie je celkom tak, ze "musi tvrdnut" lebo "inak to nejde".
Ono je to tak ze ten beton tvrdne postupne a cim dalej je ten proces pomalsi, takze po tyzdni uz bude mat pevnost ktora nieco vydrzi, akurat to nebude este uplne tak vysoka hodnota ako ma byt.
(krivka pevnosti sa asymptoticky blizi k maximu)
Odpovedať
BA2301

BA2301

19.12.2024
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: johnnyjanko #2:
Ono to niečo vydrži, ani betónovanie neprebieha v rukavičkách. Takže na propagačnú PR akciu to riskli a potom sa to nechá ďalej vytvrdúť a bude sa to pomaly dokončovať. Nešlo ani len o technicko-bezpečnostnú skúšku ako sa sľubovalo na 15. decembra.
Odpovedať
si

si

19.12.2024
#4 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: johnnyjanko #2:
nuz, ono su technologie/prisady pri ktorych ten beton dosiahne pozadovane pevnostne vlastnosti vyrazne rychlejsie ako "standardny" beton, akurat aj cena takej zmesi s prisadami je kusok ina ako pri tom "beznom"....
v pripade zastavok sa im asi neopati pouzivat drahsiu verziu, dlhsie odstavenie rekonstruovanej zastavky dopravcovi ani realizatorovi neprinasa asi navysenie nakladov take aby sa oplatilo skracovat tu dobu pouzitim drahsej technologie; tu vzhladom na riziko prepadnutia/zaniknutia moznosti preplatenia vacsiny ceny diela z eu fondov to naopak asi zmysel vzhladom na situaciu davalo....
Odpovedať
<a href='mailto:PettoG [zavinac] gmail [bodka] com' >Petto</a>

Petto

19.12.2024
#3 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: johnnyjanko #2:
Nejazdi, presla 1x. Dnes prejde asi 2x. A potom asi dlho dlho nic.
Odpovedať
johnnyjanko

johnnyjanko

19.12.2024
#2 Ohodnotiť kladne 5 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: jozin #1:
Nechápem. Betónový povrch cesty v zastávke musí vyše mesiaca tvrdnúť, inak to vraj nejde. A tu pár dní po betónovaní jazdí električka??
Odpovedať
jozin

jozin

18.12.2024
#1 Ohodnotiť kladne 11 Ohodnotiť záporne 1
A to sa tu len pred par dnami lial beton. Knieza Potemkin by neveril vlastnym ociam ...
Odpovedať