Zavrieť

Pri "modernizácii" bolo použité zábradlie, ktoré sa používa od začiatku 1990-tych rokov

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie › Bratislava › Rôzne dopravné fotografie › Koľajové trate › Rekonštrukcia trate na Hlavnú stanicu (2015) (42/179)
Stiahnuť materiál
Pri "modernizácii" bolo použité zábradlie, ktoré sa používa od začiatku 1990-tych rokov.
Príspevok:
Lokalita: Štefanovičova ul., zastávka Žilinská
Dátum: 20.8.2015
Vozidlo:
Galéria: Bratislava › Rekonštrukcia trate na Hlavnú stanicu (2015)
"Vydarená" rekonštrukcia trate na Hlavnú stanicu a jej jazdné skúšky (28.8.2015)
Linka:
Autor: osa
Počet zobrazení: 4225

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
AAA

AAA

1.9.2015
#11 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #5:
Kreslenie nástupíšť je tiež chyba projektu. A náramne by ma zaujímalo, prečo tie nástupištia opäť projektujú pre vozidlá s iným obrysom (prejazdným profilom) ako majú BA električky.
Odpovedať
majak

majak

31.8.2015
#10 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 2
cerveno-biele zabradlie je super.. tolko k farbe. konstrukcne hentie zabradlia v dubravke su zbytocnost.. a hlavne sa nedaju tak pohodlne preliezat! nevadilo by to ak by niekto rozmyslal tak ze spravi prechody tam kde ludia chodievaju a nie tam kde si niekto zmysli.. to je podstatne a v tejto galerii vsetky ostatne popisovane spackane zavady .. zabradlie je uplne v poriadku. ja vidim napriklad osobne ako uplnu zbytocnost ten digitalny infosystem. povazujem to za uplne zbytocne od sameho zaciatku co to kedy bolo na hlavnej stanici potom pri technopole ci kde a este istu dobu aj na molecke.. s tym suvisi aj dalsia faktor ze by sa dpb mal zobudit a prestat uvadzat v grafikone casy odchodov ale radsej interval pripadne oboje (pre ludi jak som ja co maju radi presne casy - len to by sa to tu muselo aj dat dodrziavat..) howgh
Odpovedať
<a href='mailto:lukas.borcin [zavinac] gmail [bodka] com' >luky133</a>

luky133

30.8.2015
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Zachytil som takú info (že vrámci odrábania nedostatkov) sa zábradlie možno bude premaľovávať na jednú farbu (striebornú?). Vie to niekto potvrdiť či je to len JPP? ?
Odpovedať
Gryzly65

Gryzly65

30.8.2015
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Solider #7:
Potom je ešte jeden variant - celý život si žijem v 1980tom a akákoľvek modernejšia rekonštrukcia na úrovni dvadsiateho prvého storočia je pre mňa príliš futuristická a nové 30Téčky, prípadne smartfón, cez ktorý píšem tento príspevok je pre mňa ťažké sci-fi ? (nemyslené v zlom)
Odpovedať
Solider

Solider

30.8.2015
#7 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Gryzly65 #6:
Staré zábradlie s komunistickými farbami tomu dáva akurát správny normalizačný punc. Ak by tam bola použitá aj drahšia dlažba, prípadne nejaké to zatrávnenie, ten kontrast by bol ešte silnejší. Pozri si, aké zábradlia montujú na nových tratiach vo Francúzsku alebo pri rekonštrukciách v Poľsku. Potom dojdeš na Slovensko a cítiš sa pri tom všetkom ako v roku 1980.
Odpovedať
Gryzly65

Gryzly65

29.8.2015
#6 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #5:
Jasne, s tým plne súhlasím, no zároveň si myslím, že staré zábradlie tomu projektu neuberá. Teda - ak by sa spravila kvalitná, kľudne zatrávnená trať, ktorá by postrádala tebou menované nedostatky, ale použil by sa starý typ zábradlia, tak by to tej rekonštrukcii na kráse nijako neubralo.
Odpovedať
Solider

Solider

29.8.2015
#5 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Gryzly65 #4:
Spolu to však tvorí celok, ktorý nepochybne spackaný je. Prepadnutá, zle položená dlažba, nelícujúce obrubníky, nevhodne použité typy obrubníkov, rôzne palisády, zábradlie socialistického typu, ktoré cestujúcim zobralo pol metra zastávky (údajne kvôli STN, ale že je pevný objekt stĺpu displeja za zábradlím už STN zrejme nie je), staré prístrešky z depozitu, ktoré nakreslili reklamou v smere k prichádzajúcim električkám, nástupište posunuté kvôli prejazdnému profilu pre 2,65 m vozidlá a teda nutnosť lepiť gumové pryže, popraskaný betón, zle položený asfalt.

Plus ak ešte spočítame chyby projektu: lacná dlažba, chýbajúci bezbariérový prístup na Žilinskú v smere do mesta, absolútne žiadna zeleň, konzervovanie odbočovacích koľají na STU, ignorácia triangla na Radlinského, tabule neviditeľné z prístrešku, tak tento projekt nemôže výjsť v ničom pozitívne. Jediný prínos je, že bude opravená trať a bude sa tam namiesto 15 jazdiť 25/30/45/50 a budú tam svietiť displeje. Fajne.
Odpovedať
Gryzly65

Gryzly65

29.8.2015
#4 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 7ross7 #2:
Videl by som skôr iné veci, čo pôsobia ako päsť na oko, a náhodou... I keď môj názor bude na tomto fóre určite menšinový, mne sa takéto zábradlie páči, resp. absolútne mi neprekáža. A vôbec, použitie takého typu zábradlia, aký sa používa už 20+ rokov nie je podľa mňa dôvod na to, aby sa rekonštrukcia považovala za spackanú.
Odpovedať
Ámos

Ámos

28.8.2015
#3 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 7ross7 #2:
vycnieva len kvoli tomu socanskemu dizajnmanualu. Keby bolo cierne alebo este aj sede ako je v Dubravke, tak je to uplne ok.
Bohuzial mame uradnika na magistrate, ktory vyzaduje prave tuto farebnu schemu. Asi sa mu paci.
Odpovedať
<a href='mailto:yellowcaptcha [zavinac] gmail [bodka] com' >7ross7</a>

7ross7

28.8.2015
#2 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Gryzly65 #1:
Napríklad v tomto dokumente http://imhd.sk/ba/doc/sk/13990/Mesto-sprevadzkovalo-spackanu-elektrickovu-trat-v-Dubravke.html sú fotky zastávok z rôznych miest, tak isto sa pravidelne objavujú v nových fotogalériach zo sveta.

Zlé je podla mňa na ňom to, že pôsobí ako pesť na oko. Príliš vyčnieva. Na fotkách v tom linku čo som sem dal je vydieť zábradlia zo sveta, ktoré zapadajú do prostredia mesta oveľa lepšie. Nerozdelujú vizuálne priestor, ale naopak ho spájajú.

Mňa zaujalo najviac riešenie zastávky v treťom bode (jednotlivé tyče prepojené reťazou), prípadne to v šiestom bode (ak mal náhodou niekto obavy, že reťaz ľudia jednocho prekročia).
Odpovedať
Gryzly65

Gryzly65

28.8.2015
#1 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Hm, neberte to tak, ze rypem, ale ake zabradlie by sa malo pouzit? Resp. co je na nom zle? 🙂
Odpovedať