Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Viko #1511:
Ejha, tak predsa? ?
ElektroLeonis je už prihlásený a koncom augusta pribudol na poistke busov popradskej SADky, neviete náhodou nejaké bližšie podrobnosti? (Kúpa? Testy? Odkedy a kde bude jazdiť?)
V Poľsku tiež pribudlo zopár Karsanov (cez tamojšieho distribútora). Kto by ste boli zvedaví, v článku sú aj ceny:
http://www.infobus.pl/jest-i-atak-w-swieradowie-od-mmi_more_98074.html
Reakcia na: Duški Kubov #1508:
Sedadla vyzeraju byt ineho typu nez pri zvysnych dvoch. Ale mozno je to len tym, ze pouzili ako pri tych ostatnych "co dum dal"...
Reakcia na: TeBeCe #1507:
To si ako prišiel na to, že zájazdový?
Reakcia na: Duški Kubov #1506:
jeden so zltymi madlami, druhy so striebornymi, niektore s hmlovkami, ine bez hmloviek...

ten stredny biely je nejaky zajazdovy?
Okrem Karsanov ATAK zrejme bude mať Poprad česť aj s vozidlami Karsan Jest+
Dnes na AS stáli 3 nové vozidlá tohto typu, celé sú v bielom kabáte.
Áno, v Prešove stali štyri autobusy značky Karsan, konkrétne šlo o 2 ks typu Atack (už v popradskom nátere) a 2 ks typu Jest+.

Viko: Kým mestské zastupiteľstvo neschváli, tak tieto autobusy nemôžu byť zaradené do MHD. Ale pravdepodobne na najbližšom zasadaní sa dostane do programu schôdze aj tento návrh. Aspoň by konečne boli nahradené midibusy Renault Master a Mercedes-Benz Vario O 814 D, ktoré už majú najlepšie roky prevádzky za sebou.

Reakcia na: stefco #1501:
Asi týždeň dozadu boli v Prešove.
Reakcia na: stefco #1501:
Teda, nabralo to rýchlejší spád, než som čakal.
Prihlásené ešte nie sú, či?
Viko & Duški: Vaše predpoklady o Karsanoch dostávajú reálne kontúry. Dnes som v Poprade na AS zhliadol 2 nové vozidlá tohto typu. Súdiac podľa ich náteru, mali by sa zaradiť na MHD.
Kapacitne oslabený Sirius na 2. podlaží ☺
Reakcia na: N/A #1498:
Zaujímavé je, že medzi nimi ležiaci (výr. číslom i registráciou) 522CG klímu nemá.
V každom prípade, klíma a BUS Karpaty mi nejde dokopy, vzhľadom na sparťanskú výbavu neskoršie kupovaných SORiek. Klímy bralo z typických zákazníkov len Humenné.

Ešte som vysledoval jeden možný hint, ktorý by ti teoreticky mohol oživiť spomienku - v. č. 039/09 až 042/09 (čiže PP-167,168,169 a 177 CI) sú registrované až koncom mája 2010, vyše dva mesiace po prešovskej pätici nasledovných v. č.
Reakcia na: Viko #1497:
Fuuu to bolo davno...pamatam len, ze este Novoplany 521CG a 523CG neboli urcene pre SAD PP. Niektora zo SADiek ich neprevzala. Ci to bola BUS Karpaty neviem, ale je to mozne kedze v tom case dostali Novoplany v PO aj HE. Su to asi jedine vozy co maju klimu prave preto, ze neboli urcene pre PP. Rsp vsetko co ma klimu malo ist niekam inam.
Reakcia na: Duški Kubov #1496:
Trocha splietaš jablká s hruškami. Buskarpatské Autosany sú z rokov 2006-7, podpora Troligu cez kraj sa objavila s podpisom nových zmlúv v roku 2009, kedy sa začalo isté percento dotácií viazať na obnovu (čítal som, že prvý rok dokonca 40%, ale zdá sa mi to hrozne veľa tak neviem) aby sa priblížili max. veku 16r.

861.008 #1495 - keby si si spomenul na ďalšie podrobnosti (alebo ma aspoň vedel odkázať), dosť by som sa potešil ?
V Bus Karpaty kúpili dávnejšie päť kusov autobusov, ktoré sa nenápadne podobajú Troligám - Autosany ?
Aj BUS Karpaty mali mat tieto vozy ale ich odmietli prevziat uz neviem na zaklade coho..aj som vedel cisla vozov co tam mali ist...mozno aj to bol dovod, preco nakupili vyradene vozy z Liorbusu.
Reakcia na: Viko #1493:
Povedal by som, že v PO/VT to bolo tak, že žiadali nejakú finančnú podporu od kraja na zakúpenie nových autobusov a...

Len potom je divné, ako sa tomu vtedy vyhli BUS Karpaty...

FYI: https://www.po-kraj.sk/sk/samosprava/posobnost-psk/medialna-komunikacia/tlacove-spravy/nove-autobusy-v-sad-humenne.html
Reakcia na: Duški Kubov #1492:
Teraz ale nenápadne podsúvaš tézu, že prepojenosť VÚC-dopravca a dopravca-výrobca je niečo ojedinelé a náhodne spôsobené prítomnosťou jedného človeka.
Lenže vidiac počíňanie v iných krajoch, tam je to isté len v bledomodrom. Bezzubý VÚC s vplyvom správnych ľudí a konexiami na správne oblasti, extrémne podelený trh, zaujímavé väzby do mestečka pri Mochovciach, akože spásonosné súťaženie s pofidérnym výsledkom... Kým sa nezmení širšie nastavenie spoločnosti, výmena jedného panáka za iného veľa nevyrieši, lebo nitky v pozadí sa nepotrhajú.
A úprimne, východ si volí istoty príliš dlho, ale ľudia stále nechápu, kam ich to vedie. Ale to už je mimo rámec toho fóra.

-----
(poznámka pod čiarou - PO a HE boli tiež o nekalosti? Neboli to skôr vytĺkané politické body formou zamestnanosť, obnova za lacno, domáci priemysel? Lebo veď to by tiež išli popradskou cestou a nevrátili sa k iným, či? A hlavne do toho vôbec nezapadá Lučenec či Žilina)

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.