Diskusné fórum › Všeobecná diskusia
Login: Heslo:













K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB).
Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový popis. Pridaním súborov súhlasíte s podmienkami používania.

stefcovčera, 19:31 #1505 Re:
Okrem Karsanov ATAK zrejme bude mať Poprad česť aj s vozidlami Karsan Jest+
Dnes na AS stáli 3 nové vozidlá tohto typu, celé sú v bielom kabáte.
Duški Kubov12.8.2017 11:39 #1504 Re:
Áno, v Prešove stali štyri autobusy značky Karsan, konkrétne šlo o 2 ks typu Atack (už v popradskom nátere) a 2 ks typu Jest+.

Viko: Kým mestské zastupiteľstvo neschváli, tak tieto autobusy nemôžu byť zaradené do MHD. Ale pravdepodobne na najbližšom zasadaní sa dostane do programu schôdze aj tento návrh. Aspoň by konečne boli nahradené midibusy Renault Master a Mercedes-Benz Vario O 814 D, ktoré už majú najlepšie roky prevádzky za sebou.


Dispecer10.8.2017 23:12 #1503 Re:
Reakcia na #1501 od stefco:
Asi týždeň dozadu boli v Prešove.
Viko10.8.2017 23:05 #1502 Re:
Reakcia na #1501 od stefco:
Teda, nabralo to rýchlejší spád, než som čakal.
Prihlásené ešte nie sú, či?
stefco10.8.2017 20:01 #1501 Re:
Viko & Duški: Vaše predpoklady o Karsanoch dostávajú reálne kontúry. Dnes som v Poprade na AS zhliadol 2 nové vozidlá tohto typu. Súdiac podľa ich náteru, mali by sa zaradiť na MHD.
Duški Kubov17.7.2017 19:47 #1500 Re:
Kapacitne oslabený Sirius na 2. podlaží

Viko2.7.2017 23:36 #1499 Re:
Reakcia na #1498 od 861.008:
Zaujímavé je, že medzi nimi ležiaci (výr. číslom i registráciou) 522CG klímu nemá.
V každom prípade, klíma a BUS Karpaty mi nejde dokopy, vzhľadom na sparťanskú výbavu neskoršie kupovaných SORiek. Klímy bralo z typických zákazníkov len Humenné.

Ešte som vysledoval jeden možný hint, ktorý by ti teoreticky mohol oživiť spomienku - v. č. 039/09 až 042/09 (čiže PP-167,168,169 a 177 CI) sú registrované až koncom mája 2010, vyše dva mesiace po prešovskej pätici nasledovných v. č.
861.00828.6.2017 13:43 #1498 Re:
Reakcia na #1497 od Viko:
Fuuu to bolo davno...pamatam len, ze este Novoplany 521CG a 523CG neboli urcene pre SAD PP. Niektora zo SADiek ich neprevzala. Ci to bola BUS Karpaty neviem, ale je to mozne kedze v tom case dostali Novoplany v PO aj HE. Su to asi jedine vozy co maju klimu prave preto, ze neboli urcene pre PP. Rsp vsetko co ma klimu malo ist niekam inam.
Viko21.6.2017 21:00 #1497 Re:
Reakcia na #1496 od Duški Kubov:
Trocha splietaš jablká s hruškami. Buskarpatské Autosany sú z rokov 2006-7, podpora Troligu cez kraj sa objavila s podpisom nových zmlúv v roku 2009, kedy sa začalo isté percento dotácií viazať na obnovu (čítal som, že prvý rok dokonca 40%, ale zdá sa mi to hrozne veľa tak neviem) aby sa priblížili max. veku 16r.

861.008 #1495 - keby si si spomenul na ďalšie podrobnosti (alebo ma aspoň vedel odkázať), dosť by som sa potešil
Duški Kubov21.6.2017 19:19 #1496 Re:
V Bus Karpaty kúpili dávnejšie päť kusov autobusov, ktoré sa nenápadne podobajú Troligám - Autosany
861.00821.6.2017 0:09 #1495 Re:
Aj BUS Karpaty mali mat tieto vozy ale ich odmietli prevziat uz neviem na zaklade coho..aj som vedel cisla vozov co tam mali ist...mozno aj to bol dovod, preco nakupili vyradene vozy z Liorbusu.
Troll20.6.2017 14:17 #1494 Re:
Reakcia na #1493 od Viko:
Povedal by som, že v PO/VT to bolo tak, že žiadali nejakú finančnú podporu od kraja na zakúpenie nových autobusov a...

Len potom je divné, ako sa tomu vtedy vyhli BUS Karpaty...

FYI: https://www.po-kraj.sk/sk/samosprava/posobnost-psk/medialna-komunikacia/tlacove-spravy/nove-autobusy-v-sad-humenne.html
Viko20.6.2017 9:42 #1493 Re:
Reakcia na #1492 od Duški Kubov:
Teraz ale nenápadne podsúvaš tézu, že prepojenosť VÚC-dopravca a dopravca-výrobca je niečo ojedinelé a náhodne spôsobené prítomnosťou jedného človeka.
Lenže vidiac počíňanie v iných krajoch, tam je to isté len v bledomodrom. Bezzubý VÚC s vplyvom správnych ľudí a konexiami na správne oblasti, extrémne podelený trh, zaujímavé väzby do mestečka pri Mochovciach, akože spásonosné súťaženie s pofidérnym výsledkom... Kým sa nezmení širšie nastavenie spoločnosti, výmena jedného panáka za iného veľa nevyrieši, lebo nitky v pozadí sa nepotrhajú.
A úprimne, východ si volí istoty príliš dlho, ale ľudia stále nechápu, kam ich to vedie. Ale to už je mimo rámec toho fóra.

-----
(poznámka pod čiarou - PO a HE boli tiež o nekalosti? Neboli to skôr vytĺkané politické body formou zamestnanosť, obnova za lacno, domáci priemysel? Lebo veď to by tiež išli popradskou cestou a nevrátili sa k iným, či? A hlavne do toho vôbec nezapadá Lučenec či Žilina)
Duški Kubov20.6.2017 8:04 #1492 Re:
Vo voľbách do VÚC treba zabrániť, aby opäť vyhral Peter Chudík (terajší župan za stranu SMER SD). Len vďaka nemu má Troliga v okresoch Poprad, Levoča a Kežmarok taký monopol. Netreba ani zabúdať na to, vďaka komu majú dopravcovia SAD Prešov a SAD Humenné niekoľko autobusov od firmy Troliga Bus.
Viko18.6.2017 23:12 #1491 Re:
Reakcia na #1490 od Duški Kubov:
Čisto teoreticky, možno to ešte len nie je dohodnuté s mestom. Stále máme len polku roka, ešte je kedy rokovať, schvaľovať, meniť rozpočet... Schyľuje sa ku komunálnym voľbám a mestským politikom by sa vylepšenie PR v podobe krstenia a strihania pások určite hodilo.
Duški Kubov17.6.2017 20:36 #1490 Re:
Informoval som sa aj na mestskom úrade, konkrétne u viceprimátora Wzoša, či nevie niečo viac o tíchto vozoch (pretože sa dostala ku mne informácia, že Troliga mieni nakupovať nové vozy pre MHD Poprad). Viceprimátor mi túto informáciu vyvrátil. Povedal, že nákup nových vozidiel určuje mestské zastupiteľstvo, ktoré tento návrh o kúpe musí schváliť.
irizar15.6.2017 10:13 #1489 Re:
Reakcia na #1488 od Viko:
Ako s NovoTroligami, zase budu sami sebe najlepsim zakaznikom...
Viko14.6.2017 20:46 #1488 Re:
Reakcia na #1487 od Duški Kubov:
Ďakujem, to je zaujímavé. Ak by to pomohlo SADke pozviechať sa, tak by som vám to prial, ale mám trocha obavy, či tu je na také niečo trh.

V každom prípade, ak by si sa dozvedel niečo nové, ozvi sa mi, prosím
Duški Kubov14.6.2017 15:26 #1487 Re:
Neviem, či to je len fáma alebo fakt, ale počul som hypotézu, že jeden Karsan stojí v dielňach SAD na Hraničnej ul. v Poprade. Už asi dva mesiace tam nesmú chodiť vodiči si robiť ani údržbu na voze. Len nedávno začali na SADke nové poriadky; boli dosadené dve nové ekonómky, resp. osoby z odvetvia ekonomiky a medzi AS a areálom SAD v Poprade jazdí nejaký týpek na Porsche Cayenne. No uvidíme, čo to ešte bude.
Viko13.6.2017 14:40 #1486 Re:
Troliga bus spustil novú verziu stránky, texty síce pomenili menej než by sa žiadalo, ale miesto univerzál obrázku Fenixa tam pribudli vcelku pekné fotky prevádzkových vozov spod tatranských končiarov.

Hlavne ma však šokovala nová sekcia - vyzerá to, že idú skúšať šťastie s distribúciou tureckých midibusov Karsan... Vie sa niečo viac v miestnych končinách?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra 
 
Zoradenie 
 
Počet príspevkov na stranu   

Vyhľadávanie v téme

.. - ..
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.