Close

Jaarbeursplein

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries
  2. Update
  3. Utrecht, NL (7 Nov 2019) (8/25)
Download item
Discussion post:
Location: Jaarbeursplein
Date: 28.7.2019
Vehicle:
Gallery: Slovakia and the world › Utrecht
Utrecht, NL (7 Nov 2019)
Route:
Author: d3k0
Times viewed: 2617

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
guest

guest

10 Nov 2019
#15 Rate positive Rate negative
Neustále omieľaš metrové peróny. Ktorá BA/KE električka má nástupný schod vo výške 1m???
Reply
S499.1023

S499.1023

10 Nov 2019
#14 Rate positive Rate negative
A ešte na doplnenie: Ak si pozrieš posledné fotky v tejto galérii, tak uvidíš, že s metrovými perónmi je koniec. Aj na tejto starej trati - už sú objednané sedemdielne CAF-y a všetko pôjde na 330 mm nad TK v záujme lepšieho zapadnutia trate do mestského prostredia (citát z tlačovej správy mesta).
Reply
S499.1023

S499.1023

9 Nov 2019
#13 Rate positive Rate negative
Reply on: guest #12:
A ten horný okraj nástupnej hrany je meter nad TK alebo o čom stále nezmyselne točíš?
Reply
guest

guest

8 Nov 2019
#12 Rate positive Rate negative
29T/30T aj T6 majú dvere len po horný okaj nástupnej hrany.
Reply
ceres

ceres

8 Nov 2019
#11 Rate positive Rate negative
Reply on: guest #9:
Nejde o výšku, ale o to, že sa niekam aj musia byť schopné vyklopiť. Pokiaľ je ich spodný okraj nižšie ako výška nástupej hrany Škodoviek, čo asi je, tak pri "prirazení" nástupišťa k Škodovke tak, aby tam bola vo vodorovnom smere čo najmenšia medzera, tie výklopné na T6/K2 nebudeš mať ako otvoriť. To je ostatne aj dôvod, prečo sa od výklopných dverí na novších vozidlách upustilo, ale nejaký ten rok tu s nami ešte budú...

Navyše si písal o efekte zamedzenia prebiehania cez koľaje. Tomu 300mm nástupište nijako nezabráni, ergo si také asi ani nemyslel...
Reply
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

8 Nov 2019
#10 Rate positive Rate negative
Reply on: guest #7:
Pod obrázkom 100cm nastúpíšť si sa spýtal, prečo aj my nemáme takéto. Tak sa nečuduj, prečo vznikla diskusia okolo toho a nie niečoho iného, keď si ju spôsobil.

Pokiaľ viem, schodík do Škodoviek je len na starých zastávkach, dnes sa projektuje už na +/- 300mm nad TK. Len teda bohužiaľ modernizácie sa vlečú.
Reply
guest

guest

8 Nov 2019
#9 Rate positive Rate negative
"Jeden" 🙂 Myslel som by bola hrana po značku "ponoru" https://img.topky.sk/podkapotou/1280px/1448409.jpg/elektricka-nizkopodlazna-ForCity-Plus-Skoda-30-T.jpg
Na T6 som nemyslel. Dvere vyzerajú byť vyššie ako u škodoviek https://imhd.sk/ba/media/gn/00217238/dopravny-podnik-testuje-trojvoznovu-supravu-elektriciek.jpg
Reply
ceres

ceres

8 Nov 2019
#8 Rate positive Rate negative
Reply on: guest #7:
Škodovka má pri dverách nejaké schody?
A výklopné dvere z T6 a K2 nechávajú pozdravovať.
Reply
guest

guest

7 Nov 2019
#7 Rate positive Rate negative
Kde som písal, že to bude 100cm? Neviem koľko je dnešná hrana nástupištia, ale keď byť bola vyššie o cca 10 cm tak škodovka by mala na tej úrovni najnižší schod. žiadna diera by tam nebola.
Reply
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

7 Nov 2019
#6 Rate positive Rate negative
Reply on: guest #3:
Výborne, takže ani sedliacky rozum nemáme poruke?
Ak sa má dať do rovnakého vozidla nastúpiť aj z 30 cm výšky, aj zo 100cm výšky, musia byť medzi týmito dvoma úrovňami nejaké schody. A na to, aby si na vysokých perónoch nemusel preskakovať nimi vytvorenú dieru, musíš na ich vrchu mať niečo vyklápacie, čo ju premostí.
Reply
S499.1023

S499.1023

7 Nov 2019
#5 Rate positive Rate negative
Reply on: guest #1:
Pretože nemáte v BA a v KE vozidlá s nástupnou výškou 1 m nad TK.
Reply
Dispecer

Dispecer

7 Nov 2019
#4 Rate positive Rate negative
Reply on: guest #3:
Kde v Košiciach nie je zastávka s nástupnou hranou vo výške prvého schodu vozidla?

(Zastávky na Bardejovskej ulici nerátam.)
Reply
guest

guest

7 Nov 2019
#3 Rate positive Rate negative
Prečo hneď všetky? A aké sklopné schody?
Hrana novobudovaných nástupíšť by bola na úrovni posledného posledného/najnižšieho schodu všetkých električiek.
Nielen v centre ale aj tam kde nie je dostatok priestoru (pás medzi traťou a cestou) by nebolo kde umiestniť šiknú plochu, tam by zostali zastávky klasického typu. Zoberme si to Slovensky, jednoducho nedá sa.
Reply
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

7 Nov 2019
#2 Rate positive Rate negative
Reply on: guest #1:
A aký benefit by to malo? Znamená to prebudovať všetky nástupištia, dosadiť všetkým vozom nejaké sklopné schody (keďže nevieš zo dňa na deň vymeniť celý vozopark ani prekopať mesto), preriešiť polohu zastávok v centre, komplikuje sa bezbariérový prístup... A výsledkom len toľko, že voz má podlahu celoplošne v rovnakej výške. Na môj vkus nevyvážený pomer cena/výkon.
Prebiehanie sa dá omnoho ľahšie a elegantnejšie vyriešiť jedným zábradlím medzi koľajami.
Reply
guest

guest

7 Nov 2019
#1 Rate positive Rate negative
Prečo aj v BA a KE nemáme takéto nástupištia? Okrem komfortu pri nastupovaní by to malo aj východu, že by nikto len tak neprebiehal cez trať a nástupištia.
Reply