Close

Karloveská ul., zastávka Riviéra

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries › Bratislava › Other transportation pictures › Tracks › Modernization of tramway track in Karlova Ves and Dúbravka (2019 - 2020) › 4th phase (86/540)
Download item
Discussion post:
Location: Karloveská ul., zastávka Riviéra
Date: 10.10.2020
Vehicle:
Gallery: Bratislava › 4th phase
Route:
Author: W.I.
Times viewed: 2445

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
S499.1023

S499.1023

12 Oct 2020
#17 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: Urbanway 2423 #14:
Dá sa pozrieť aj na ľubovoľnú väčšiu železničnú stanicu - aj keď tam sa ustupuje od dlhých prevesov v prospech rôznych lávok, pretože problém dlhých prevesov je, že keď to nejaká mašina sthne (čo je na železnici každú chvíľu), tak ide dolu celá stanica.
Reply
Ma178rek

Ma178rek

12 Oct 2020
#16 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: anbis #15:
Používali, teraz pri každej modernizácii viď koridor BA-ZA dlhé nosníky už len
Reply
<a href='mailto:andrej.bistak [zavinac] gmail [bodka] com' >anbis</a>

anbis

12 Oct 2020
#15 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: Urbanway 2423 #14:
V princípe to je proste reťazovka v kolmom smere na ten obvyklý 🙂. Staticky to je nič extra. Nie som odborník na železnice a tie majú aj iné predpisy atď., ale myslím, že dlhočizné prevesy s prídavnými lanami používajú tiež (v staniciach atď.)
Reply
Urbanway 2423

Urbanway 2423

11 Oct 2020
#14 Rate positive Rate negative
Reply on: Viko #13:
a Solider vďaka. Nevedel som, že existujú až 110 metrov široké previsy.
Reply
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

11 Oct 2020
#13 Rate positive 4 Rate negative
Reply on: Urbanway 2423 #11:
Okrem novších realizácií (ako sú tie Pardubice) sa to dlhoročne používa na veľkých bulvároch v sovietskom priestore, takže by som čakal, že to projektant mohol aspoň raz v živote vidieť. Šírka naozaj nie je problém, limitom sa stáva skôr potrebné prevýšenie vrchného lana.
Odporučiť ti môžem streetview pohľad napr. na Moskovský prospekt v Petrohrade: široký chodník, päť pruhov, zelený pás, električka, opäť zelený pás, päť pruhov a chodník... a funguje to.
Reply
Solider

Solider

11 Oct 2020
#12 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: Urbanway 2423 #11:
Napríklad pred pardubickou železničnou stanicou.
Reply
Urbanway 2423

Urbanway 2423

11 Oct 2020
#11 Rate positive Rate negative
Reply on: Solider #10:
Vedel by si dať fotku, kde je takýto široký preves (nemyslím len v BA)?
Reply
Solider

Solider

11 Oct 2020
#10 Rate positive Rate negative
Reply on: Urbanway 2423 #8:
Normálne by sa to dalo prevesiť cez celú ulicu. V tomto prípade by to bolo s prídavným lanom prevesu.
Reply
Ma178rek

Ma178rek

11 Oct 2020
#9 Rate positive 1 Rate negative
ono je podľa mňa aj zbytočne široká cesta pre busy, na vjazde do zastávok chápem, ale klidne mohla byť aj užšia
Reply
Urbanway 2423

Urbanway 2423

11 Oct 2020
#8 Rate positive Rate negative
Reply on: anbis #7:
Ak by si chcel robiť prevesy bez stredných stĺpov, tak by si pravdepodobne musel mať bočné stĺpy na autobusových zastávkach (čo by nemusel byť problém) alebo na električkovej zastávke a trolejbusovú trať by si mal na výložníkoch. Preves by Ti nedočiahol z jednej strany cesty na druhú.
Reply
<a href='mailto:andrej.bistak [zavinac] gmail [bodka] com' >anbis</a>

anbis

11 Oct 2020
#7 Rate positive 3 Rate negative
Reply on: lostrail #6:
Veru, stredové stožiare zarážajú aj mňa. A už keď tam teda sú, čakal som malé výložníky ako inde a pre trolejbusovú trať rovnako. Nie, miesto toho tam visia nenávidené prevesy, ale predelené v strede na dva 😃... ja už fakt neviem. Toto nebude o nenávidených prevesoch, začínam mať pocit, že je to skôr o strate súdnosti a zákaze rozmýšľať. Ako som písal inde - toto je tiež pekný projekt ako celok, ale na rozdiel od Amerického je tu nezvládnutých plno väčších či menších detailov. Snáď už aspoň tá Ružinovská či Vajnorská budú dokonalé, keď sa projektujú teraz.
Reply
lostrail

lostrail

11 Oct 2020
#6 Rate positive 8 Rate negative
Reply on: MatejBA #4:
Asi ani to. Tu udajne museli urobit kompromis. Len teda, preco sa sirka neprisposobila podla vytazenosti a skutocnosti, ci ide o vystupiste alebo nestupiste, to nechapem. Za dalsie, inde som spominal, ze minimalne lavy pruh v smere do mesta sa mohol zuzit a vyhradit len pre OA. Povodne chceli zasahovat do zelene umeleckej skoly, ale proti tomu sa zdvihla vlna odporu. Zrusili odbocovaci pruh do LIDLa. Keby mohli urobit obidvoje, miesta by tu bolo dost.
Tiez ma ale zaraza, ze aj tu su trakcne stlpy v strede, co logicky znamena, ze kolaje su pomerne daleko od seba. Nejakeho po metra mohli usetri ich priblizenim. Stlpy mohli byt na zadnej hrane sirokych nastupist, resp. spolocne s trolejbusovymi.

Keby sa chcelo, bolo by sa byvalo naslo.
Reply
Kotlár

Kotlár

11 Oct 2020
#5 Rate positive Rate negative
Reply on: MatejBA #4:
Presne tak a dôsledok toho nespojenia zástavok v smere do centra kde by to bolo viac než žiaduce.
Reply
MatejBA

MatejBA

11 Oct 2020
#4 Rate positive 3 Rate negative 1
Reply on: guest #1:
To je ta bezna sirka, ktoru mesto ci MIB presadili ako "kvalitativne minimum"? 😃
Reply
N/A

N/A

11 Oct 2020
#3 Rate positive 5 Rate negative
Reply on: kecho #2:
Verzia Račianske mýto ☺️
Reply
<a href='mailto:kecho [zavinac] post [bodka] sk' >kecho</a>

kecho

11 Oct 2020
#2 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: guest #1:
To bude asi verzia Slovanet...
Reply
guest

guest

11 Oct 2020
#1 Rate positive 10 Rate negative
Tá zastávka je strašne úzka 😞
Reply