Close

#152, route 207, Lovinského ul., zastávka Lovinského

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries › Bratislava › Trolleybuses › Škoda 9 Tr (27/461)
Download item
Discussion post:
Location: Lovinského ul., zastávka Lovinského
Date: 26.6.2021
Vehicle: Škoda 9 Tr #152
Gallery: Bratislava › Škoda 9 Tr
Route: 207
Author: Ike
Times viewed: 2300

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Solider

Solider

30 Jun 2021
#15 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: S499.1023 #14:
On asi myslí to, že sa v rámci výstavby trolejbusovej trate k Avionu zrekonštruuje aj krátky úsek od Bulharskej po obratisko na Rádiovej, kde sú ešte pôvodné podvesené zbiehavé výhybky.
Reply
S499.1023

S499.1023

30 Jun 2021
#14 Rate positive Rate negative
Reply on: Urbanway 2423 #13:
Môže. Ale samotná výmena výhybiek sa robieva aj v rámci bežnej údržby, tak neviem, či tu pôjde aj o zmenu geometrickej polohy alebo čo.
Reply
Urbanway 2423

Urbanway 2423

29 Jun 2021
#13 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #12:
Nemôže byť dôvodom rekonštrukcie aj výmena výhybiek v obratisku za rádiové, pretože inak veľmi nerozumiem, prečo sa bude rekonštruovať iba tento koncový úsek?
Reply
S499.1023

S499.1023

29 Jun 2021
#12 Rate positive 3 Rate negative
Reply on: Urbanway 2423 #8:
Ja som sa len preto pýtal, že Trnávka bola dlho najlepšia trať v Bratislave, bolo vidieť, že to staval Ing. Čudák s Ing. Ryšavým (skutočnými menami Ing. Podivín a Ing. Zrzavý) a nie Elza podľa projektu od Deltesu. Bratislavskí fachmani ako Ing. Tretie Skupenstvo vody, Ing. Konárik a spol. im to opľúvali,že kto to kedy videl, ťahať vedenie nad chodníkom po vnútornej strane oblúka, výhybky tak zavesiť, aby sa mohli hýbať, nespevňovať kríženia pevnými svorkami...
Reply Comment has been edited by the author.
trolejbus6207

trolejbus6207

29 Jun 2021
#11 Rate positive Rate negative
Reply on: Solider #10:
Tak to je iný extrém, na takéto padanie palíc bol vhodný Sanos 6506, stabilizátor kĺbu ako keby neexistoval
Reply
Solider

Solider

29 Jun 2021
#10 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: trolejbus6207 #9:
Ja mám osobne rekord na voze s pokazenými strhovákmi, keď som medzi centrom a Čiližskou zbieral 8 krát.
Reply
trolejbus6207

trolejbus6207

29 Jun 2021
#9 Rate positive 2 Rate negative
Urbanway 2423, Solider a ďalší zúčastnení - dožičil by som vám zažiť tú hrôzu, pod ktorou sme jazdili za komančov... Už si presne nepamätám, ktoré leto to bolo, tuším v 1986-om to nechali dôjsť až do takého stavu, že na Kolibe sa nedalo jazdiť, každé kolo som zbieral palice aspoň dvakrát, proste des 😠
Dnešné pavučiny majú od dokonalosti hodne ďaleko, ale oproti minulosti je to jedna báseň
Reply
Urbanway 2423

Urbanway 2423

29 Jun 2021
#8 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #7:
Ja som len písal, že sa tam tá trať bude opravovať, nie to, či je v zlom stave (osobne si myslím, že ani nie).
Reply
S499.1023

S499.1023

29 Jun 2021
#7 Rate positive Rate negative
Reply on: Urbanway 2423 #4:
Aký problém je s TT na Trnávke?
Reply
Solider

Solider

29 Jun 2021
#6 Rate positive Rate negative
Reply on: Urbanway 2423 #4:
Osobne by som povedal, že priame úseky tratí s výnimkou oblúkov na Kramároch a na Dolných honoch nie sú také problematické. Áno, sú ešte nejaké výhybky s pevným krížom, kde treba ísť 20, a aj Patrónka je od kedy ju postavili úplne zlá a krivá, ale nie je to až také strašidelné.
Reply
Minko

Minko

29 Jun 2021
#5 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: Urbanway 2423 #4:
rekonštrukcia TT by zasiahla možno ešte vo väčšom rozsahu cestnú premávku, na tom si PR jednoducho dobré nespravíš, keď ti doprava kolabuje aj bez toho 😁
Reply
Urbanway 2423

Urbanway 2423

28 Jun 2021
#4 Rate positive Rate negative
Reply on: ceres #3:
Vďaka za vysvetlenie. 🙂

Tiež mám pocit že, zatiaľ čo električkové trate sa ako-tak rekonštruujú, tak na TT sa trochu zabúda (aspoň že sa bude teraz rekonštruovať TT na Rádiovej a Kramároch) a pritom by to tiež malo vplyv na rýchlosť a plynulosť jazdy tak, ako aj u električiek. Holt, ale asi rekonštrukcia TT nie je tak dobrá na PR, ako rekonšturkcia ET.
Reply
ceres

ceres

28 Jun 2021
#3 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: Urbanway 2423 #2:
Aj konštrukciou vedenia (ostrejšie oblúky, výhybky s väčším uhlom odbočenia), aj stavom, aj konštrukciou zberačov (nové laminátové zberače sú výrazne ľahšie)... Ale treba povedať, že konštrukcia vedenia i jeho stav je miestami ďaleko od civilizovaného optima dodnes. Kiežby sa to už konečne zmenilo...
Reply
Urbanway 2423

Urbanway 2423

28 Jun 2021
#2 Rate positive Rate negative
Reply on: Miro #1:
Celkovo na týchto starších trolejbusoch (dokonca aj u 14/15Tr) vypadávali palice o dosť častejšie, ako teraz. Bolo to stavom trolejového vedenia, alebo za to mohla aj iná konštrukcia palíc?
Reply
Miro

Miro

28 Jun 2021
#1 Rate positive Rate negative
Ako za starých čias, keď som cestoval trolejbusmi 9Tr na linke 17 do školy, palice vypadávali často.😊
Reply