Close

#3102, route 90, Areál vodných športov Čunovo, Danubiana

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries (1/1)
Download item
Discussion post:
Location: Areál vodných športov Čunovo, Danubiana
Date: 19.10.2020
Vehicle: Irisbus Crossway LE 12M #3102
Gallery: Bratislava › Irisbus Crossway LE 12M
Bratislava › Fotografie od vás
Route: 90
Author: Lurny
Times viewed: 4185

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

27 May 2021
#18 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: TomoSK #16:
Praha je podľa mňa úplne neporovnateľný prípad.

Príbeh tých vozov je totiž cca taký, že keď nastali problémy s plnením zmluvných podmienok zo strany fínskeho zastúpenia Iveca, Transdev ich vrátil. Tá bola následne odstavená u rôznych predajcov Iveca, ktorí mali pomôcť hľadať využitie. (Napr. Pri vozoch, čo sa teraz tlačia do PIDu a na výluky, to znamená plus dva roky oproti tempusáckym. A to sa potom kruto podpisuje na stave vozidla bez ohľadu na značku, majiteľa apod.
Reply
Jur@j

Jur@j

26 May 2021
#17 Rate positive 6 Rate negative
Reply on: Trammat #15:
Ako človek z prostredia DP ti môžem povedať rovno, že naša údržba stojí za jedno veľké oné, podobne ako v zvyšku Slovenska. Aj napriek tomu o Crosswayoch na dielni prakticky ani nevedia. Bol to jednoznačne najlepší kauf, aký sa mohol v našej tragickej situácii s autobusmi urobiť. Tie vozidlá ľúbia aj cestujúci a aj vodiči, ktorí sa o ne príkladne starajú. Tieto autobusy hravo zahanbia aj naše prvé SU12 z roku 2013. A keby to bolo na mne, tak sem dotrepem ešte aspoň ďalšie 4, aby sme mohli definitívne zamávať Citybusom a prvým Citelisom, ktoré už držia len silou vôle.
Reply
<a href='mailto:mihalik [zavinac] imhd [bodka] sk' >TomoSK</a>

TomoSK

26 May 2021
#16 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: Trammat #15:
V Prešove tie vozy, mimo lakovania neprestáli takmer jediný deň kvôli poruche, nieto ešte aby boli na dlhšiu dobu odstavované. Otázne je, akej starostlivosti sa im v Prahe dostáva, keďže predpokladám, že sa jedná o subdodávkové vozy.
Reply
Trammat

Trammat

26 May 2021
#15 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: TomoSK #14:
Tak ako náhrada vozov 352 a 353 by boli určite fajn. A tie vozy pôvodom z Fínska zas tak veľká výhra, čo sa týka spoľahlivosti, nie sú, minimálne tie, ktoré sa dostali do Prahy, sú takmer každý mesiac v Tezase na opravách.
Reply
<a href='mailto:mihalik [zavinac] imhd [bodka] sk' >TomoSK</a>

TomoSK

26 May 2021
#14 Rate positive 7 Rate negative
Reply on: Trammat #12:
Tie fínske Crosswaye sú v prvom rade na trošku inej úrovni, než tieto holobyty s malými okienkami a bez klimatizácie. Crosswaye od Tempusu majú dvojité tónované sklo, klímu, a konfiguráciu sedačiek vhodnejšiu do podmienok, v ktorých jazdia v PO. 🙂
Reply
HORVI

HORVI

26 May 2021
#13 Rate positive Rate negative
Reply on: Mhr1 #8:
Navyše k tomu, #3101 a #3102 sa striedali na linke 801, čiže boli menej využívané v doprave.
Reply
Trammat

Trammat

26 May 2021
#12 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: Viko #10:
A neverím, že DP Prešov by o ne nemal záujem, nedávno odkúpil crosswaye z liorbusu.
Reply
810zssk

810zssk

26 May 2021
#11 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: S499.1023 #9:
Neschmatne. DPB Crosswaye majú len 31 sedadiel, štandard na prímeste vyžaduje minimálne 40.
Reply
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

26 May 2021
#10 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: Mhr1 #8:
Desať a pol roka práveže nie je na slovenské pomery žiadny výkrik modernity, doba sa zmenila.
Vozy tohto veku dnes zaujímajú okrem Arrivy už len SAD PP a DP Prešov (oboch kvôli zanedbanej obnove v minulosti). Aj DZS-ka už jazdí na prísnejšie zmluvy než v čase, keď na východ skupovala stariny.
Reply
S499.1023

S499.1023

26 May 2021
#9 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: Mhr1 #8:
Veru, Arriva ich na prímesto rada schmatne.
Reply
Mhr1

Mhr1

26 May 2021
#8 Rate positive 1 Rate negative
Na slovenské pomery to vôbec nie sú staré vozy. Ak ich DP nepotrebuje, je naozaj jediné rozumné riešenie ich predať, kým celkom nezhnijú!
Reply
HORVI

HORVI

26 May 2021
#7 Rate positive Rate negative
Reply on: Lurny #6:
Asi by bolo najlepšie, keby tieto Crosswaye predali nejakému súkromníkovi.
Reply
Lurny

Lurny

25 May 2021
#6 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: HORVI #3:
Neoplatí sa to, v minulosti sa to tak robilo... Tieto vozy nechajú buď hniť ako C 10.5, ktoré nemajú využitie v meste alebo nájdu niečo užitočné pre ne v budúcnosti.
Reply
Urbanway 2423

Urbanway 2423

25 May 2021
#5 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: 810zssk #4:
Na druhej strane by asi nebolo veľmi hospodárne udržiavať dve atypické vozidlá, nakoľko sú už podobne staré, ako Citelisy.
Reply
810zssk

810zssk

25 May 2021
#4 Rate positive 3 Rate negative
Reply on: Lurny #2:
Akurát horšej kvality.
Reply
HORVI

HORVI

25 May 2021
#3 Rate positive Rate negative 1
Reply on: Lurny #2:
Ale mohli by striedať #3101 a #3102 na linke 90 na jedno z poradí.
Reply
Lurny

Lurny

25 May 2021
#2 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: HORVI #1:
Zatiaľ to tak nevyzerá, keďže Petržalka má viac než dosť 12m vozov.
Reply
HORVI

HORVI

24 May 2021
#1 Rate positive Rate negative 6
Objaví sa ešte niekedy Crossway na linke 90, prípadne na inej linke?
Post was hidden because of negative rank. Show Reply