Close

#1723, 1734, route 8, Mifkova ul., zastávka Mifkova

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries › Slovakia and the world › Czechia › Brno › Trams › ČKD Tatra KT8 (35/171)
Download item
Discussion post:
Location: Mifkova ul., zastávka Mifkova
Date: 22.12.2018
Vehicle: #1723
#1734
Gallery: Slovakia and the world › Brno › Trams › ČKD Tatra KT8
Slovakia and the world › ČKD Tatra KT8D5N
Slovakia and the world › (Pragoimex) ČKD Tatra KT8D5R.N2
Brno, CZ (14 Sep 2019)
Route: 8
Author: Henrich Kleiner
Times viewed: 1774

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Osky

Osky

18 Sep 2019
#13 Rate positive Rate negative
Reply on: Viko #12:
Možno im to robili T6ky. Nám to prvé dni v premávke (začiatkom júla 97) tiež robili nové T6ky z 3. série, ktoré najprv skúšobne nasadzovali na 7ku (vtedy ešte premávala aj v lete), hlavne na zastávke Pionierska smer mesto. Po pár dňoch prišli páni z IFE, dali tam iné pamäte a bolo vymaľované. 🙂
Reply
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

18 Sep 2019
#12 Rate positive Rate negative
Reply on: Osky #10:
Vďaka, zas budem o niečo múdrejší. Pamätal som si, že mali v Brne nejaké obmedzenie vypravovania kvôli zastávke v klopenom oblúku, myslel som že súviselo s týmito KTčkami, ale asi si pamätám zle... Mea culpa.
Reply
Osky

Osky

18 Sep 2019
#11 Rate positive Rate negative
A ten nárazník má svoje historické pozadie také, že mal byť súčasťou pôvodne iného plánovaného čela pre túto sériu KT8D5N (dokonca a pre predošlú dodávku električiek T6A5 to u Brňáci chceli). Čelo už nemalo byť takéto hranaté, ale Kotas pre ne kreslil už zaoblené čelo -"bublinu", trochu al la T3R/T3S, ale krajšie to vyzeralo. Videl som vtedy aj vizualizáciu. Zrejme pre peniaze ostali T6kám aj KT8Nkám čelá hranaté a KT8čky dostali od výroby aspoň nový nárazník. Okrem iného tam už museli byť magnetkové a spätné svetlá.
Reply
Osky

Osky

18 Sep 2019
#10 Rate positive Rate negative
Reply on: Viko #3:
Na tomto videu je to dobre vidieť, otvárajú sa podobne ako na našich 29T a 30T.
https://youtu.be/HOkizQDA1Rc
Reply
Osky

Osky

18 Sep 2019
#9 Rate positive Rate negative
Reply on: Viko #3:
Dovolím si Ťa poopraviť, tento voz nemá výklopné dvere, tie majú naše T6 z 3. série. Tento voz má predsuvné dvere, takže problém s drhnutím tu odpadáva.
Reply
Hrošo

Hrošo

17 Sep 2019
#8 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #7:
Hlavná vec, že aj info o tom, že to nie je reko mu tu boa poskytnutá už minimálne raz...
Reply
S499.1023

S499.1023

16 Sep 2019
#7 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: jr1961 #5:
Toto rekonštrukcia nie je, to je vozidlo KT8D5N. Sboj subjektívny názor o vidláckom tuningu nemusíš ertraktovať pri všetkých fotkách KT8D5N.
Reply
Dispecer

Dispecer

15 Sep 2019
#6 Rate positive Rate negative
Reply on: jr1961 #5:
Nie všetky KT8 vyzerali takto...

Ono 1734 je súčasťou série 7 ks KT8D5N z rokov 1998 - 1999 a tie sa fakt od vtedy veľmi nezmenili:
https://foto.bmhd.cz/foto.php?12368#photo
Reply
jr1961

jr1961

15 Sep 2019
#5 Rate positive Rate negative
Reply on: Dispecer #4:
Tak z ČKD, pokiaľ viem, to vyšlo takto:


https://www.philt.org.uk/Tram/Czech-Republic-CZ/Brno-CZ/i-X7d4CLh


to je evidentne rekonštrukcia - minimálne KT8D5 na nízkopodlažnú verziu.
Reply
Dispecer

Dispecer

15 Sep 2019
#4 Rate positive Rate negative
Reply on: jr1961 #1:
To vpravo nie je tuning, ono to takto vyšlo z ČKD... 🙂
Reply
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

15 Sep 2019
#3 Rate positive 1 Rate negative 1
Reply on: jr1961 #2:
Pri týchto von výklopných dverách je väčší problém to, že pri vyššej nástupnej hrane alebo zastávke v oblúku môžu drhnúť o nástupište a sťažovať vodičovi výhľad zo zrkadla, preto sa v niektorých prípadoch radšej ďalej držali skladacieho riešenia.
Reply
jr1961

jr1961

15 Sep 2019
#2 Rate positive Rate negative 1
Zasa musím uznať, že ten vidlácky tuning má lepšie dvere. Aj keď viem, že veľa podnikov sa snaží pri rekonštrukciách využiť aximum z pôvodných dverí, aby znížili náklady.
Reply
jr1961

jr1961

15 Sep 2019
#1 Rate positive Rate negative 1
čistá verzia vľavo a vidlácky tuning vpravo
Reply