Zavrieť

Začiatok úseku pri koľajovej spojke

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Vajnorská radiála sa mení každým dňom (25.10.2023) (38/57)
Stiahnuť materiál
Pohľad na začiatok rekonštruovaného úseku pri koľajovej spojke neďaleko križovatky s Tomášikovou ulicou.
Príspevok:
Lokalita: Vajnorská ul.
Dátum: 24.10.2023
Vozidlo:
Galéria: Bratislava › Úsek Kuchajda - Zlaté piesky (2023 - 2024)
Vajnorská radiála sa mení každým dňom (25.10.2023)
Linka:
Autor: Solider
Počet zobrazení: 7024

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
ceres

ceres

26.10.2023
#21 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: david11 #16:
Len do istého limitu, ale majú. A rovnako by mali čakať aj tie prípoje na prípoj. Ako inak chceš budovať nejaký integrovaný dopravný systém?
Odpovedať
ceres

ceres

26.10.2023
#20 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: david11 #17:
Jazdná doba Koliba - Kamzík - Koliba je udávaná 6 minút. 44 do mesta odchádza 13 minút po odchode 144 z Koliby na Kamzík. To mi chceš naozaj tvrdiť, že tam nie je priestor na minútu dve čakania?
Ja nehovorím o čakaní do nekonečna, ale o situáciách, kedy nadväzný spoj (95, 144) odchádza zo zastávky súbežne s tým, ako ešte len prichádza spoj, na ktorý má nadväzovať. Tá minúta čakania navyše by žiadne nepravidelnosti nespôsobila. Ani na 144, a tobôž nie na 95.
Odpovedať
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

26.10.2023
#19 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 3pa3ck3 #15:
A prepravca si potom logicky vyberie auto, keď dve časti umelo rozdelenej linky na deba nečakajú.
Dve minúty pozdržaný odchod nikoho neobmedzí, ak sa mu na konci prípoje zasa počkajú.
Odpovedať
Solider

Solider

26.10.2023
#18 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: ceres #14:
Aj opačný prestup z 95 na 3 je idylický, najmä ak tie idiotské semafory púšťajú iné smery a 95 stojí na červenej, električka príde, obslúži zastávku, odíde a 95 stále čaká na zelenú 🤬

Pokiaľ ide o 144, povedal by som, že vo veľkej väčšine prípadov ten prestup vychádza. Dopravný príkaz na čakanie síce navonok dobre vyzerá, ale zase čakanie viac ako minútu už má vplyv na presnosť a môže byť skôr na škodu iným cestujúcim, ktorí si naplánovali trasu podľa cestovného poriadku, ktorý tým pádom neplatí.
Odpovedať
david11

david11

26.10.2023
#17 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: ceres #14:
Čakajúca 144 príde naspäť zmeškaná a zase iným zdrhne prípoj naspäť do mesta.. ak by aj ten čakal tak niekomu zdrhne prípoj na druhej strane trasy..
Odpovedať
david11

david11

26.10.2023
#16 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 3pa3ck3 #15:
Presne. To isté aj pri vlakoch.. Majú čakať vlaky na zmeškané EC,IC ? I keď bežným cestujúcim v čakajúcemu vlaku zase nepočká iný prípoj..
Odpovedať
3pa3ck3

3pa3ck3

26.10.2023
#15 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: ceres #14:
Lenže je tu aj druhý pohľad - za výber spojenia je zodpovedný prepravca. A prečo by ľudia, ktorý chcú cestovať napr. iba X4, mali byť obmedzení tým, že električka mešká (toto sa, samozrejme, dá aplikovať kdekoľvek vo verejnej doprave)
Odpovedať
ceres

ceres

26.10.2023
#14 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #10:
Tak ale toto je chronický problém v celej sieti IDS BK. To isté prestup z 3 na 95 na Farského. Obzvlášť cez víkend naozaj poteší. Vrchol dokonalosti je, keď sa niečo podobné stane na 144. Kým sa takýmto veciam nezačnú systematicky venovať - dopravné príkazy na čakanie, postihovanie, pokiaľ to vodiči robiť nebudú - tak nových cestujúcich nikdy nepritiahnu, lebo jeden dva takéto zážitky, a sadnú naspäť do auta...
Odpovedať
si

si

26.10.2023
#13 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #11:
"Náklady na celodennú výluku sú ďaleko vyššie ako nočné príplatky. "
pokial ta vyluka bude v podobe obsluhy niektorych zastavok len v jednom smere (kvoli absencii dveri na vozidlach iducich po "nespravnej" kolaji na strane nastupista) a teda zneprijemnenie pre dotknutych cestujucich by bolo ze by sa museli odviezt par zastavok v opacnom smere a tam prestupit na ten "svoj" (naklad na to by bolo asi predlzenie platnosti jednorazoveho cestovneho listka oznaceneho v dotknutom useku), o co by to bolo drahsie ?
ano, dnes celodenna vyluka = organizovanie nahradnej autobusovej dopravy, to lacne nie je....
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
si

si

26.10.2023
#12 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #10:
s tym 3 by som povedal ze to moze mat kludne na starosti dispecer kdesi na centralnom dispecingu (ktory tam pokial viem je aj dnes), akurat by mal k tomu dispozicii nieco ako elektronicke stavadlo (obdobne ako je na zeleznici) kde by zaroven aj videl kde su ktore vozy na trati.... ale ano, je mi jasne ze to je (minimalne v podmienkach tohto mesta) cista utopia a ospravedlnujem sa ze som sa nechal tak uniest mojimi fantaziami 😃
Odpovedať
Solider

Solider

26.10.2023
#11 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: si #9:
Trate s otvoreným zvrško sú predovšetkým v oblastiach mimo obytnej zóny alebo na jej okraji (Račiansku po Vinohrady nerátame, tam sa to už kvôli blaťákom ani neoplatí podbíjať). Náklady na celodennú výluku sú ďaleko vyššie ako nočné príplatky.
Odpovedať
Solider

Solider

26.10.2023
#10 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: si #4:
Čiže opäť sme pri tom, že 1) niektoré zastávky nebudú obsluhované, 2) vzniká potreba montáže a prevádzky signálnej techniky, 3) a prítomnosti niekoho, kto ju ešte bude obsluhovať a riadiť. Povedzme si pravdu, toto je čisto v rovine sci-fi.

Ja by som na začiatok rád uvítal, aby aspoň niekto koordinoval prestupy medzi 4 a X4. Minulý víkend sme so 4 meškali päť minút a samozrejme prestup, na ktorý malo byť pohodlných 5 minút, sa nestihol, s X4 sme sa minuli na úrovni Lakeside Parku a ďalších 14 minút bolo potrebné čakať na zastávke na ďalší autobus.
Odpovedať
si

si

26.10.2023
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #7:
ano, len tam narazas na cenu prace (v noci mas ak sa nemylim vyssie priplatky) a tiez aj na hlucnost prac, na ktore su nocne limity prisnejsie.....
Odpovedať
si

si

26.10.2023
#8 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 3pa3ck3 #6:
pokial pridas vyhybky slusne, zeleznicne, s dvojitym zamkom a nie to co sa zvykne v dpb pouzivat, tak dovolim si tvrdit ze ziaden.... tie dovoluju prejazd aj proti hrotu a do odbocky rychlostami o poznanie vyssimi ako su povolene v dpb na dobrej sirej trati....
Odpovedať
Solider

Solider

26.10.2023
#7 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: si #5:
Podbíjanie alebo brúsenie sa zvykne robiť v noci.
Odpovedať
3pa3ck3

3pa3ck3

26.10.2023
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: si #4:
Aký by bol vplyv pridania väčšieho množstva výhybiek do siete na jazdnú dobu električiek v bezvýlukovom stave?
Odpovedať
si

si

26.10.2023
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: si #4:
a este aby som nezabudol, planovite jednokolajna prevadzka dakedy pocas weekendu by sa dala vyuzit napriklad aj take podbijanie alebo brusenie....
Odpovedať
si

si

26.10.2023
#4 Ohodnotiť kladne 7 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #3:
z hladiska zaberu uzemia ta zrovna tie spojky nestoja nic a pokial ich mas dost husto tak cez to vies riesit neprejazdnost jednej z kolaji hoc aj za cenu neobsluhovania 1-2 zastavok v jednom smere ktore by boli v dotknutom jednokolajnom useku.... urcite lepsie ako mimoriadna autobusova NAD kdesi v karlovke.....
akurat teda by to este v idealnom pripade chcelo mat riesenu aj zabezpecovacku, aby sa to dalo "na dialku" ihned po vyskyte problemu a nie az kym sa stihne dopratat prislusny pocet dispecerov na miesto....

a ano, prepojenia radial (viacere) by to chcelo tiez, ale ked sa pozries ako dlho a rychlo sa stava trat v petrzalke, na zelenej luke ktoru nam tam v uzemnom plane pripravili este komunisti, tak si myslim ze niecoho takeho sa zrejme ani nedozijem....
Odpovedať
Solider

Solider

26.10.2023
#3 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: si #2:
Bratislava má električkovú sieť stavanú na jednosmerné vozidlá, čiže nie spojky, ale skôr manipulačné obratiská a najmä prepojenie radiál.
Odpovedať
si

si

26.10.2023
#2 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Viliam22 #1:
tych spojok by sa zislo v kolajovej sieti viacero, uz len pri dohliadani dispecerom by to vedelo v mnohych pripadoch zabezpecit aspon jednokolajnu obsluhu.... akurat okrem toho ze "sa to tak nikdy nerobilo" (v minulosti ale takto byvali realizovane rekonstrukcie pri zachovani prevadzky) by to vyzadovalo aj udrzby vyhybiek navyse a to v tomto meste kde sa na vsetko kasle az kym sa to nerozpadne nie je zrovna idealna cesta....
Odpovedať