Zavrieť

Nová cyklotrasa na ulici Mlynské nivy

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Obnovenie premávky na ulici Mlynské nivy (16.11.2020) (4/24)
Stiahnuť materiál
Nová cyklotrasa na ulici Mlynské nivy.
Príspevok:
Lokalita: Mlynské nivy, Nivy Tower
Dátum: 16.11.2020
Vozidlo:
Galéria: Bratislava › Ostatné dopravné fotografie
Obnovenie premávky na ulici Mlynské nivy (16.11.2020)
Linka:
Autor: Max
Počet zobrazení: 4342

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
lostrail

lostrail

20.11.2020
#30 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Urbanway 2423 #29:
Del
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
Urbanway 2423

Urbanway 2423

19.11.2020
#29 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: lostrail #27:
Pri tých starších pruhoch (napr. tých zelených cyklistických v Petržalke) sa mi zdá, akoby použili hrubšiu vrstvu farby (vyzerá to ako keby nestriekali iba tenkú vrstvu farbe, ale normálne rozotierali farbu z plechovky štetcom). Pri tých nových pruhoch (napr. teraz na Americkom nám.) mi príde vrstva farby veľmi tenká a jemná, preto možno aj vydrží menej.
Odpovedať
<a href='mailto:kecho [zavinac] post [bodka] sk' >kecho</a>

kecho

19.11.2020
#28 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: lostrail #27:
Neviem posudit, len ma to dost prekvapilo, ze nieco dokaze vydrzat bez udrzby x rokov a tzv. “nove technologie” su znicene relativne hned.
Odpovedať
lostrail

lostrail

19.11.2020
#27 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: kecho #26:
Nemoze to byt aj tym, ze na taketo nieco je dnes potrebne pouzit ekologickejsie farby, ktore vydrzia menej, ale nepredstavuju zataz pre prostredie? Len spekulujem.
Odpovedať
<a href='mailto:kecho [zavinac] post [bodka] sk' >kecho</a>

kecho

19.11.2020
#26 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 3pa3ck3 #25:
Kedysi v 1990s ked sa zacali robit cyklocesty, tak boli rozdelene chodniky v strede ciarou na dva protismerne “pruhy”. Len som si nikdy nevedel realne predstavit, ako sa do jedneho pruhu zmesti chodec a bicykel naraz. 🙂
Ale zaujimave je, ze tie farby vydrzali 30 rokov a dnesne znacenia su po 2-3 rokoch neviditelne. 🙂
Odpovedať
3pa3ck3

3pa3ck3

19.11.2020
#25 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #24:
Beriem späť, myslel som si, že tá značka je otočená.

Ale teda pri priblížení vidno zelenú čiaru v strede toho chodníka, takže vlastne je značka v poriadku (akurát netuším, ako sa majú minúť dvaja cyklisti)
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
S499.1023

S499.1023

19.11.2020
#24 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 3pa3ck3 #20:
Však po ceste sa chodí v protismere z pomerne jasných dôvodov (čo píše Kecho v #20 ako vtip, je pravda).
Odpovedať
Miro

Miro

18.11.2020
#23 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: kecho #18:
Áno, tam mala byť značka "spoločná cestička pre chodcov a cyklistov" https://sk.wikipedia.org/wiki/Zoznam_dopravn%C3%BDch_zna%C4%8Diek_na_Slovensku#/media/S%C3%BAbor:222_Spolo%C4%8Dn%C3%A1_cesti%C4%8Dka_pre_chodcov_a_cyklistov.svg alebo mal byť chodník rozdelený čiarou.
Odpovedať
Miro

Miro

18.11.2020
#22 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 3pa3ck3 #17:
Súhlasím.
Odpovedať
<a href='mailto:kecho [zavinac] post [bodka] sk' >kecho</a>

kecho

18.11.2020
#21 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 3pa3ck3 #20:
Aby stihali uskakovat pred autami. 🙂
Odpovedať
3pa3ck3

3pa3ck3

18.11.2020
#20 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: kecho #18:
A ešte k tomu v protismere 😉
Odpovedať
N/A

N/A

18.11.2020
#19 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 3pa3ck3 #17:
"Cestička pre vyznačených užívateľov [Z1] sa používa voblasti cyklistickej dopravy pre označenie samostatnej cestičky pre cyklistov a chodníka pre chodcov, ktoré sa nachádzajú pri sebe, resp. medzera medzi cestičkou pre cyklistov a chodníkom pre chodcov nie je väčšia ako 0,75 m."
https://www.ssc.sk/files/documents/technicke-predpisy/tp/tp_085.pdf

Niekto by to mohol ísť zmerať či to náhodou nie je viac než trištvrte metra 😃
Odpovedať
<a href='mailto:kecho [zavinac] post [bodka] sk' >kecho</a>

kecho

18.11.2020
#18 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 3pa3ck3 #17:
Podla logiky stavitela tej znacky by tuto mali chodit chodci priamo po Dolnozemskej 🙂
https://mapa.cyklokoalicia.sk/bratislava/public/storage/uploads/1WZhMSPUewbb3P0JC8x4EEpTbOXVva9YeXQ8ArO7.jpeg
Odpovedať
3pa3ck3

3pa3ck3

18.11.2020
#17 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: kecho #15:
Tiež si myslím, že tam mal byť iba značka pre cyklochodník, keďže sú oddelené aj zeleným pásom, nie iba čiarou na asfalte
Odpovedať
<a href='mailto:kecho [zavinac] post [bodka] sk' >kecho</a>

kecho

18.11.2020
#16 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Urbanway 2423 #14:
Mozno dostal defekt a akurat mu menili koleso. 🙂
Odpovedať
<a href='mailto:kecho [zavinac] post [bodka] sk' >kecho</a>

kecho

18.11.2020
#15 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Miro #13:
Dik. Tak potom je to dobre blba znacka a tipujem, ze 90% ludi ju bude povazovat za zdielanu. To uz pri tom pocte stlpov nemohli cyklo oznacit normalne a chodnik tiez?
Odpovedať
Urbanway 2423

Urbanway 2423

18.11.2020
#14 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: kecho #12:
Chýba, asi to bude len nejaká chyba pri maľovaní (omylom ten kúsok asi niečím prekryli pri striekaní).
Odpovedať
Miro

Miro

18.11.2020
#13 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: kecho #12:
Vľavo od tej značky je cyklochodník, vpravo chodník pre chodcov. To nie je zdieľaný chodník, ten vyzerá takto: https://sk.wikipedia.org/wiki/Zoznam_dopravn%C3%BDch_zna%C4%8Diek_na_Slovensku#/media/S%C3%BAbor:222_Spolo%C4%8Dn%C3%A1_cesti%C4%8Dka_pre_chodcov_a_cyklistov.svg
Odpovedať
<a href='mailto:kecho [zavinac] post [bodka] sk' >kecho</a>

kecho

18.11.2020
#12 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Nechyba tomu bicyklu v pravom pruhu na zemi koleso? 🙂

Preco je zvisle znacenie ako zdielany peso/cyklochodnik a piktogramy na zemi su len bicyklove?
Odpovedať
tr3mp

tr3mp

18.11.2020
#11 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Valec #4:
Pritom tento kúsok neslúži ani tak pre cyklistov, ale ide o obyčajné rozšírenie pre otáčajúce sa vozidlá, čo vidno aj na stopách na povrchu. Pôvodný zámer bol zrejme iný, cestička pre cyklistov mala ísť zrejme súbežne s chodníkom (vidno oblúk chodníka) mimo vozovku, podobne ako je to na opačnom konci Blumentálskej.
Odpovedať