Zavrieť

Ul. Mikuláša Schneidera-Trnavského

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Pokračujúca modernizácia Karlovesko-dúbravskej radiály (14.2.2020) (13/26)
Stiahnuť materiál
Príspevok:
Lokalita: Ul. Mikuláša Schneidera-Trnavského
Dátum: 13.2.2020
Vozidlo:
Galéria: Bratislava › 2. etapa: Kútiky - Hanulova
Pokračujúca modernizácia Karlovesko-dúbravskej radiály (14.2.2020)
Linka:
Autor: -mk-
Počet zobrazení: 3875

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
MatejBA

MatejBA

17.2.2020
#15 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Valec #14:
Tak ale o co horsie by to bolo ako toto co je teraz? 😃
Odpovedať
Valec

Valec

17.2.2020
#14 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: MatejBA #9:
Zas netreba z toho robiť Bangladéš. 😉
Odpovedať
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

17.2.2020
#13 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Miro #12:
Lenže tu nejde o to, aký výložník sa použil, ale že sa použil úplne zbytočne.
Odpovedať
Miro

Miro

17.2.2020
#12 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Možno to trochu kole oči, keď je na tom výložníku len električkový semafor, ale presne taký istý výložník je použitý na semafory pred samotnou križovatkou.

Takže za mňa OK.
Odpovedať
Dezerter

Dezerter

16.2.2020
#11 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Tak isto je to riešené aj na križovatke Jurigovo námestie smerom do mesta. A Šafko križovatka je tak riešená pár rokov. Asi nejaký nový trend, len škoda, že k horšiemu
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

15.2.2020
#10 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ike #5:
Ty teraz zastupuješ Ing. Poláka?
Odpovedať
MatejBA

MatejBA

15.2.2020
#9 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Valec #8:
Ono zas nemohli ten kabel potiahnut od semafora napriklad po tych stoziaroch a predzvest nechat na centralnom stoziari? Dalsi kabel by sa tam stratil.
Odpovedať
Valec

Valec

15.2.2020
#8 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Viko #6:
To by museli ťahať kábel pod cestu aj trať... ale myslím, že by nebolo drahšie ako toto veľdielo.
Odpovedať
Valec

Valec

15.2.2020
#7 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: MatejBA #4:
Skôr si to niekto v hlave nesrovnal pri projektovaní.
Odpovedať
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

14.2.2020
#6 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Valec #1:
Vôbec nemusel byť cez dva pruhy, ak by ho dali na trakčný stožiar. Projektant holt asi dosť tápal...
Odpovedať
Ike

Ike

14.2.2020
#5 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: MatejBA #4:
Respektíve sa to nejako primontoVallo
Odpovedať
MatejBA

MatejBA

14.2.2020
#4 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne 1
Sa vybudoVallo 😃
Odpovedať
IBBI

IBBI

14.2.2020
#3 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne 1
Skoda, ze nam na tieto otazky nikto kompetentny neodpovie.
Odpovedať
Maxi King

Maxi King

14.2.2020
#2 Ohodnotiť kladne 5 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Valec #1:
Takzvane kanónom na vrabca 😁 .
Odpovedať
Valec

Valec

14.2.2020
#1 Ohodnotiť kladne 8 Ohodnotiť záporne
Stožiar antracitový, výložníky šedé... a ten výložník pre električkový semafór je úplná pecka (ako to, že na takej Záhradníckej alebo Račianskej môže byť na stožiari osvetlenia, a tiež je cez dva jazdné pruhy).
Odpovedať