Zavrieť

Úvraťové obratisko na sídlisku Líšeň

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Brnianske KT8 (14.9.2019) (16/18)
Stiahnuť materiál
Úvraťové obratisko na sídlisku Líšeň.
Príspevok:
Lokalita: Mifkova ul., zastávka Mifkova
Dátum: 22.12.2018
Vozidlo: #1723
#1734
Galéria: Slovensko a svet › Brno › Električky › ČKD Tatra KT8
Slovensko a svet › ČKD Tatra KT8D5N
Slovensko a svet › (Pragoimex) ČKD Tatra KT8D5R.N2
Brnianske KT8 (14.9.2019)
Linka: 8
Autor: Henrich Kleiner
Počet zobrazení: 1777

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Osky

Osky

18.9.2019
#13 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Viko #12:
Možno im to robili T6ky. Nám to prvé dni v premávke (začiatkom júla 97) tiež robili nové T6ky z 3. série, ktoré najprv skúšobne nasadzovali na 7ku (vtedy ešte premávala aj v lete), hlavne na zastávke Pionierska smer mesto. Po pár dňoch prišli páni z IFE, dali tam iné pamäte a bolo vymaľované. 🙂
Odpovedať
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

18.9.2019
#12 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Osky #10:
Vďaka, zas budem o niečo múdrejší. Pamätal som si, že mali v Brne nejaké obmedzenie vypravovania kvôli zastávke v klopenom oblúku, myslel som že súviselo s týmito KTčkami, ale asi si pamätám zle... Mea culpa.
Odpovedať
Osky

Osky

18.9.2019
#11 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
A ten nárazník má svoje historické pozadie také, že mal byť súčasťou pôvodne iného plánovaného čela pre túto sériu KT8D5N (dokonca a pre predošlú dodávku električiek T6A5 to u Brňáci chceli). Čelo už nemalo byť takéto hranaté, ale Kotas pre ne kreslil už zaoblené čelo -"bublinu", trochu al la T3R/T3S, ale krajšie to vyzeralo. Videl som vtedy aj vizualizáciu. Zrejme pre peniaze ostali T6kám aj KT8Nkám čelá hranaté a KT8čky dostali od výroby aspoň nový nárazník. Okrem iného tam už museli byť magnetkové a spätné svetlá.
Odpovedať
Osky

Osky

18.9.2019
#10 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Viko #3:
Na tomto videu je to dobre vidieť, otvárajú sa podobne ako na našich 29T a 30T.
https://youtu.be/HOkizQDA1Rc
Odpovedať
Osky

Osky

18.9.2019
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Viko #3:
Dovolím si Ťa poopraviť, tento voz nemá výklopné dvere, tie majú naše T6 z 3. série. Tento voz má predsuvné dvere, takže problém s drhnutím tu odpadáva.
Odpovedať
Hrošo

Hrošo

17.9.2019
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #7:
Hlavná vec, že aj info o tom, že to nie je reko mu tu boa poskytnutá už minimálne raz...
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

16.9.2019
#7 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: jr1961 #5:
Toto rekonštrukcia nie je, to je vozidlo KT8D5N. Sboj subjektívny názor o vidláckom tuningu nemusíš ertraktovať pri všetkých fotkách KT8D5N.
Odpovedať
Dispecer

Dispecer

15.9.2019
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: jr1961 #5:
Nie všetky KT8 vyzerali takto...

Ono 1734 je súčasťou série 7 ks KT8D5N z rokov 1998 - 1999 a tie sa fakt od vtedy veľmi nezmenili:
https://foto.bmhd.cz/foto.php?12368#photo
Odpovedať
jr1961

jr1961

15.9.2019
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Dispecer #4:
Tak z ČKD, pokiaľ viem, to vyšlo takto:


https://www.philt.org.uk/Tram/Czech-Republic-CZ/Brno-CZ/i-X7d4CLh


to je evidentne rekonštrukcia - minimálne KT8D5 na nízkopodlažnú verziu.
Odpovedať
Dispecer

Dispecer

15.9.2019
#4 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: jr1961 #1:
To vpravo nie je tuning, ono to takto vyšlo z ČKD... 🙂
Odpovedať
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

15.9.2019
#3 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: jr1961 #2:
Pri týchto von výklopných dverách je väčší problém to, že pri vyššej nástupnej hrane alebo zastávke v oblúku môžu drhnúť o nástupište a sťažovať vodičovi výhľad zo zrkadla, preto sa v niektorých prípadoch radšej ďalej držali skladacieho riešenia.
Odpovedať
jr1961

jr1961

15.9.2019
#2 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Zasa musím uznať, že ten vidlácky tuning má lepšie dvere. Aj keď viem, že veľa podnikov sa snaží pri rekonštrukciách využiť aximum z pôvodných dverí, aby znížili náklady.
Odpovedať
jr1961

jr1961

15.9.2019
#1 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
čistá verzia vľavo a vidlácky tuning vpravo
Odpovedať