Zavrieť

Toho času už netradičná súprava na linke S70

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie › Bratislava › Regionálna doprava v IDS BK › Regionálne vlaky › Železničná spoločnosť Slovensko & ÖBB (43/304)
Stiahnuť materiál
Toho času už netradičná súprava na linke S70.
Príspevok:
Lokalita: Stanica Podunajské Biskupice
Dátum: 26.11.2023
Vozidlo: #812.031-7
#MA-653ES
Galéria: Bratislava › Železničná spoločnosť Slovensko & ÖBB
Bratislava › Regionálne vlaky › Náhradná doprava
Vlaky regionálnej dopravy (15.12.2023)
Linka: S70
Autor: Tragáčik, archív
Počet zobrazení: 2115

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

16.12.2023
#14 Ohodnotiť kladne 6 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 6503 #13:
Veď ten príspevok tu je. Len mechanizmy EÚ nerátajú s tým, že polku rozflákame na blbosti, druhú polku neminieme a ešte si aj povieme, že z vlastného vrecka nemusíme investovať nič, lebo veď dostaneme eurofondy.
Odpovedať
6503

6503

16.12.2023
#13 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 810zssk #12:
Ano, suhlasim s tym co pises o state. Ten zaujem tu fakt chyba. A samozrejme tiez neocakavam kompletne prefinancovanie nasich trati. Ale podla mna na prispevok by to bolo. Ved zeleznicna siet nielenze znizuje aj ten zmieneny regionalny rozdiel, ale naopak - este podporuje rozvoj slabsich regionov. Atd. Proste zeleznicna siet je nieco, co by EU mala podporovat (a ved asi to aj robi).
Odpovedať
810zssk

810zssk

16.12.2023
#12 Ohodnotiť kladne 8 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 6503 #11:
Takto to nefunguje. Eurofondy sú na znižovanie regionálnych rozdielov, nie suplovanie základných funkcií štátu. Áno, čiastkovo sa železnica samozrejme dá financovať eurofondami, ale nemôžeš čakať že to tu niekto od podlahy komplet zrekonštruuje. Obzvlášť keď štát nejaví záujem o kvalitné riešenia (viď ako vyzerajú zrekonštruované úseky) a objednávku normálneho rozsahu dopravy.
Odpovedať
6503

6503

15.12.2023
#11 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne 3
Tak z EU tu financuje vsetko mozne od namesticok v najmensich obciach po dopravu v BA. Zeleznice su podstatnejsie ako namesticka, ci trat do Petrzalky, alebo nove vozidla v BA (a to hovorim ako rodeny BAcan a obyvatel BA).
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

15.12.2023
#10 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: 6503 #8:
A prečo by EÚ sypala peniaze do čiernej diery?
Odpovedať
810zssk

810zssk

15.12.2023
#9 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: 6503 #8:
A prečo by "EÚ" mala sypať peniaze do našich železníc? Mimo TEN-T koridorov je železnica kompetenciou členských štátov, plus sa pomaly blíži ten deň kedy prestaneme byť čistými prijímateľmi eurofondov.
Odpovedať
6503

6503

15.12.2023
#8 Ohodnotiť kladne 6 Ohodnotiť záporne 1
Tu ak EU poriadne nenasype prachy do zeleznic, tak to bude vzdy 50 rokov za zapadom. Pritom zeleznicna doprava ma velky potencial, nove trate by mohli vyrazne zrychlit presuny. Skoda.
Odpovedať
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

15.12.2023
#7 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Oliver91 #6:
No, vychádzajúc z dár r. 2021, modernizáciu zvyšných úsekov hlavných koridorov odhadovali na 5,6 miliardy. Cca 35% tratí (~1200km) bolo v nevyhovujúcom stave, čiže ďalšie stámilióny, a to sme sa ešte stále nezačali baviť o nedofinancovanej údržbe koľají, nespomenuli sme úseky kde síce koľaj je ok ale vybavenie pre cestujúcich už nie... A tak je to so všetkým, Vašáková na jeseň vyčíslila investičný dlh verejného sektora na nejakých 40 miliárd eur. To je diera, ktorú prakticky nemáme ako dobehnúť.
Odpovedať
Oliver91

Oliver91

15.12.2023
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Viko #5:
Aký je cca celkový investičný dlh do slovenských železníc v súčasnosti?
Odpovedať
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

15.12.2023
#5 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Oliver91 #1:
Na druhej strane, veľa slovenských rýchlikových (!) staníc vyzerá ešte horšie. Tento starý asfalt je v porovnaní s nástupišťami s dávno vymytým štrkovým povrchom predsalen istý komfort 😃 Železnica by potrebovala en bloc miliardy, aby bola k svetu.
Odpovedať
810zssk

810zssk

15.12.2023
#4 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: andrewsh #3:
Daj príklad.
Odpovedať
andrewsh

andrewsh

15.12.2023
#3 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 8
Reakcia na: Oliver91 #1:
Ale čo, takejto kvality stanice majú aj v Nemecku. Nie v hlavnom meste, to je pravda, ale netvárme sa ako najhorší zapadákov, nie sme.
Príspevok je skrytý z dôvodu udeleného výrazne záporného hodnotenia ostatnými používateľmi. Odkryť Odpovedať
<a href='mailto:PettoG [zavinac] gmail [bodka] com' >Petto</a>

Petto

15.12.2023
#2 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Oliver91 #1:
Suhlasim. Ked vidim tuto biedu, radsej mali rekonstruovat skor Biskupice ako tuto mizeriu.
Odpovedať
Oliver91

Oliver91

15.12.2023
#1 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne 1
Aj keď si odmyslím tu 810, tak toto sa už snáď ani nedá komentovať. Toto je stanica prímestskej linky v hlavnom meste členského štátu EU. Neviem či sa smiať či plakať
Odpovedať