Zavrieť

Budúci priechod pre chodcov a cyklistov pri Svrčej ulici

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie › Bratislava › Rôzne dopravné fotografie › Koľajové trate › Modernizácia Karlovesko-dúbravskej radiály (2019 - 2020) › 4. etapa: Tunel - Jurigovo nám. (100/540)
Stiahnuť materiál
Budúci priechod pre chodcov a cyklistov pri Svrčej ulici.
Príspevok:
Lokalita: Botanická ul.
Dátum: 9.10.2020
Vozidlo:
Galéria: Bratislava › 4. etapa: Tunel - Jurigovo nám.
Dokončovacie práce na Karlovesko-dúbravskej radiále (10.10.2020)
Linka:
Autor: W.I.
Počet zobrazení: 3199

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
therenda

therenda

12.10.2020
#19 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: augenblik #17:
Keby modrý... červený 🙂
Odpovedať
Kotlár

Kotlár

12.10.2020
#18 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: augenblik #17:
Nebojte sa, o pár vegetačných období tu postupne bez nasadenia budú špáry porastené burinou a my nespokojní s týmto riešením nebudeme môcť namietať, lebo bude tu ako-taká "zeleň" a zakryjú sa možno aj takéto detaily. A čo vieme možno to nakoniec odprezentujú ako eko-riešenie.
Odpovedať
augenblik

augenblik

12.10.2020
#17 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
To tam fakt vsade bude vykukavat (a niekde vyslovene trcat) z toho betonu ten modry plast?
Odpovedať
<a href='mailto:andrej.bistak [zavinac] gmail [bodka] com' >anbis</a>

anbis

12.10.2020
#16 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: guest #15:
Nj, ale aj v takom prípade je absurdné, že to nikto nezastavil, nerozporoval... 😞
Odpovedať
guest

guest

11.10.2020
#15 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: anbis #12:
Len aby za tým nebola osobne starostka KV. Tá už toľko volovím ponavrhovala...
Odpovedať
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

11.10.2020
#14 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Ach, vodiace pásy len natavia z plastu? Alebo sa len omylom vybetónovalo všetko spoločne a mali tu byť normálne dláždené ostrovčeky? 😃
Odpovedať
lostrail

lostrail

11.10.2020
#13 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: kecho #9:
To je take bezpecne, ked spadnes z bicykla. Ved preco sa aj nenapichnut, pripadne si nepolamat nohu na troch miestach? Odrete kolena su uz klise.
Odpovedať
<a href='mailto:andrej.bistak [zavinac] gmail [bodka] com' >anbis</a>

anbis

11.10.2020
#12 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: ufo #10:
Mne nie je stále jasné jedno - MČ prišla s návrhom, ku ktorému sa už ani nepriznáva (učebnicová ukážka zodpovednosti slovenskej verejnej správy), inými slovami, nejaký referent si splnil sen. A tento sen prešiel bez povšimnutia všetkými schvaľovacími orgánmi rad radom? Tomu sa mi nechce veriť, určite bola možnosť to zastaviť - ale keďže sa to dialo predpokladám ešte za dopravy ako v Berlíne #dámeto Nesrovnala, tak na takéto "malichernosti" nebol čas... (preložené do slovenčiny - nikoho to nezaujímalo a fungovala vláda referentov, čo je vidieť vo verejnej správe síce stále, ale konečne menej).
Odpovedať
3pa3ck3

3pa3ck3

11.10.2020
#11 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: ufo #10:
Nebudú tam zúžené pruhy oproti súčasnosti? To mi napadlo ako možný dôvod
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
ufo

ufo

11.10.2020
#10 Ohodnotiť kladne 5 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #5:
Keď bola pred rekonštrukciou trate kolóna, tak vždy od KV, DD po rivieru. Ďalej po Botanickej sa to už pohybovalo, keď už m.č. Karlova Ves prišla s nápadom mixovať nosný dopravný systém so záchranarskou uličkou, prečo zrovna v tomto úseku? A kde vo svete sa takéto riešenie uplatňuje?
Odpovedať
<a href='mailto:kecho [zavinac] post [bodka] sk' >kecho</a>

kecho

11.10.2020
#9 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Jajboli #1:
Okrem betonu je zase aj nejaky vypredaj stlpikov? Lebo v poslednych mesiacoch stlpiky zavadzaju nielen na cyklopriechodoch, ale aj na cyklotrasach...
Odpovedať
<a href='mailto:kecho [zavinac] post [bodka] sk' >kecho</a>

kecho

11.10.2020
#8 Ohodnotiť kladne 5 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: N/A #7:
Ono sice napadne sneh mozno 2x, ale kedze tradicne ten sajrajt nikto neuprace, tak sa potom x-krat ciastocne roztopi a zmrzne a clapkanica po nom zostane 2 mesiace...
Alebo este lepsi variant je nahrnut ho na jednu kopu (tradicne byva na MHD zastavkach) plus cestari ho na ceste pricapnu k obrubniku a potom sa mesiac cestujuci sa cezen brodi do busu.
Odpovedať
N/A

N/A

11.10.2020
#7 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne 5
Reakcia na: guest #6:
A okrem tých dvoch dní v roku, kedy býva v Bratislave sneh?
Odpovedať
guest

guest

11.10.2020
#6 Ohodnotiť kladne 7 Ohodnotiť záporne 3
Reakcia na: N/A #5:
V zime určite po Botanickej, lebo nebude mať kto udržiavať trať bez snehu a ľadu.
Odpovedať
N/A

N/A

11.10.2020
#5 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne 3
Reakcia na: S499.1023 #4:
Kade pôjde vozidlo s právom prednostnej jazdy rýchlejšie - po pojazďovateľnej trati, alebo cez záchranársku uličku na upchatej Botanickej?
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

10.10.2020
#4 Ohodnotiť kladne 5 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: 3pa3ck3 #2:
Dochádzam po presne takej ceste do práce. A pri troche dobrej vôle sa tam tá sanitka, ba aj hasičské auto, zmestia. Asi to bude tým, že mimo obec platia iné fyzikálne zákony? To, že v zákone sú kraviny, neznamená, že sa na ne priemerne inteligentný uškatec bude odvolávať.
Odpovedať
Jajboli

Jajboli

10.10.2020
#3 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: 3pa3ck3 #2:
Takže podľa teba sa inde na iných cestách zíáchranka nezmestí? No to mi je novinka.
Odpovedať
3pa3ck3

3pa3ck3

10.10.2020
#2 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne 4
Reakcia na: Jajboli #1:
Na uličku je potrebné mať dostatočne širokú cestu, aby sa tam vošli tri autá vedľa seba (z toho dve nákladné). A to cesta s dvoma pruhmi bez krajnice nespĺňa.

A mimochodom, zákon vyžaduje uličku iba na diaľniciach a cestách mimo obce.
Odpovedať
Jajboli

Jajboli

10.10.2020
#1 Ohodnotiť kladne 10 Ohodnotiť záporne 3
Tie hektolitre zbytočného betónu. Taký skvostný nápad navrhnúť trať pre možné využitie záchrannárskych zložiek, že sa k nemu KV zrazu nepriznáva. Na čo potom máme zákon o zachranárskej cestičke? A samozrejme magistrát odsúhlasí všetko, závity oddychujú.
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.