Zavrieť

Staré obratisko v Rači a výstavba nového

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie › Bratislava › Rôzne dopravné fotografie › Koľajové trate › Zrušené električkové trate (29/58)
Stiahnuť materiál
Staré obratisko v Rači a výstavba nového.
Príspevok:
Lokalita: Rača, obratisko Komisárky
Dátum: 1994
Vozidlo:
Galéria: Bratislava › Zrušené električkové trate
Bývalé obratisko električiek v Rači (16.8.2007)
Linka:
Autor: Martin Entner
Počet zobrazení: 7526

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
BigMac

BigMac

13.3.2019
#19 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #2:
https://www.youtube.com/watch?v=XfsG8ptn9J8

Myslíš takéto?

Tramwajowe perypetie w Sosnowcu! Wiosna 2018

minutáž 19:10
Odpovedať
david1

david1

13.3.2019
#18 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Viko #17:
Hej na ten. Pod ním mala ísť električka až do Jura s odbočením smer Vajnory.
Odpovedať
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

12.3.2019
#17 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: david1 #16:
Prosím ťa, toto ma zaujalo. Narážaš na plány na Podkarpatský sídelný pás, alebo bola nachystaná aj zahusťovačka existujúcich sídlisk?
Odpovedať
david1

david1

12.3.2019
#16 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Viko #15:
Presne tak. Malo sa pokračovať aj v Rači , ktorá bola tiež dávno ukončená..
Odpovedať
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

12.3.2019
#15 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #14:
Aj Ružinov bol "dávno ukončený" a pritom tam koncom 80. rokov pribudli ďalšie paneláky na zahustenie. Takže pokojne by som veril nejakému plánu na ďalší rozvoj aj tu.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

12.3.2019
#14 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: david1 #7:
Keď prišla zmena režimu, výstavba v okolí Medzijarkov bola dávno ukončená.
Odpovedať
david1

david1

11.3.2019
#13 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: si #12:
Z pohľadu infraštruktúry je to fakt škoda.
Odpovedať
si

si

11.3.2019
#12 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: david1 #11:
nuz, z pohladu obyvatelov dotknutych domov je to asi dobre ze sa to uz nestihlo spravit, na druhej strane ak by to bolo dostavane po ten ruzinov, tak by aspon bola byvala sanca tam napriklad zriadit aspon bus pruhy, v sucasnosti sa o nieco takom (na hradskej) da leda tak snivat....
Odpovedať
david1

david1

11.3.2019
#11 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: si #9:
Bolo v pláne pokračovať v šírke Hradskej ako končí pri Pentagone. Rodinné domy by išli tiež samozrejme dole. Mali by sme obstavanú štvorprúdovku až po min.Ružinov.

Odpovedať
Gaaspi

Gaaspi

8.3.2019
#10 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
To aj dúfam bude lebo na tej strane električka úplne absentuje. Bratislava je z hora ako pavúk a tak idú aj radiály. Na juh jedna ako aj plánujú by mala ísť (vrakuňa, biskupice).
Odpovedať
si

si

7.3.2019
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: david1 #7:
vravel si o strede Vrakune - stara cast obce bola tvorena ulcami hradska, polnohospodarska a zeleznicna, a zrovna tu strednu (polnohospodarsku) a zrovna v strede (na koncoch ostali rodinne domy) vyburali a postavili tam sidlisko.... (a obyvatelov povodnych rodinnych domov vystahovali do dvoch na ten ucel postavenych veziakov na ciernovodskej)
a to ze by mozno rozsirili hradsku, to mozne je, ale v takom stave ako to tam je dnes to tam bolo postavene uz zaciatkom 80tych rokov, kdovie kedy by sa k tomu (ak vobec) dostali...
Odpovedať
david1

david1

7.3.2019
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ma178rek #5:
Zlaté nemáš na Vajnorskej. Na tej nemáš alternatívu. 75 a 59 nestojí všade a 59 prejde centrum bez zastavenia. Dokonca ani počas nehody a prestoja neberú ludí zo zastávok .
Odpovedať
david1

david1

7.3.2019
#7 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: si #6:
Vo Vrakuni okolie Hradskej predsa. Tá sídlisková štvorprúdovka čo je ukončená pri Pentagone mala pokračovať smer Ružinov a dole mali ísť všetky rodinné domy čo tam ostali medzi dvoma sídliskami.
Odpovedať
si

si

7.3.2019
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: david1 #4:
ja neviem teda, ale ja si pamatam ked este na polnohospodarskej stali (len) normalne rodinne domy a teda podla mna to bol stred Vrakune.... takze neviem o akej zachrane vravis...
Odpovedať
Ma178rek

Ma178rek

6.3.2019
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: david1 #4:
ružinov ma alternatívy najlepšie, od ZP sa dá dostať nejakým prestupom, Rača má počas spičiek aspoň 75/59
Odpovedať
david1

david1

6.3.2019
#4 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ma178rek #3:
Ako keby ostatné radiály neboli odrezané pri výpadkoch. Dúbravka má aspoň bus alternatívu .
Trať smer Jur bola v pláne lebo týmto smerom sa mala Bratislava rozširovať. Stará Rača a Vajnory mali padnúť pre nové sídliská. Detto stred Vrakune pred zbúraním zachránila zmena režimu.
Odpovedať
Ma178rek

Ma178rek

6.3.2019
#3 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Gaaspi #1:
je zbytočnosť to ťahať týmto smerom, myslím že podstatnejšie je spraviť električku do Vrakune a trať po Pražskej s prepojkami lebo západná časť je pri výpadku električiek odrezaná od sveta (niektoré úseky)
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

6.3.2019
#2 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Gaaspi #1:
V Poľsku sa V SÚČASNOSTI robievajú najmä také veci, že sa také medzimestské trate, už aj tak v stave húsenicovej dráhy, rušia (Lódż, Głiwice...).
Odpovedať
Gaaspi

Gaaspi

6.3.2019
#1 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Tá trať by mohla mať takú medzimestskú budúcnosť že by to pokračovalo až do svätého jura a pezinka. V poľsku sa robievajú také veci.
Odpovedať