Zavrieť

Cestujúcich v novom prestupnom uzle Podvornice vítal "pozdrav" z magistrátu

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie › Bratislava › Rôzne dopravné fotografie › Koľajové trate › Dúbravsko-karloveská radiála (1/609)
Stiahnuť materiál
Cestujúcich v novom prestupnom uzle Podvornice vítal "pozdrav" z magistrátu. Výťah je pritom jediná možnosť ako sa na tejto zastávke dá bezbariérovo prechádzať medzi nástupišťami.
Príspevok:
Lokalita: Saratovská ul., zastávka Podvornice
Dátum: 5.8.2023
Vozidlo:
Galéria: Bratislava › Koľajové trate › Dúbravsko-karloveská radiála
Augustové novinky z infraštruktúry (30.8.2023)
Linka:
Autor: Tragáčik
Počet zobrazení: 8006

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
lostrail

lostrail

4.9.2023
#58 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Tejto zastavke som sa vyhybal ako cert krizu, ked som kocikoval a vyhybam sa jej aj teraz, ked uz synator zvlada chodit po svojich dlhsie trasy.
Jednoducho je to mordor. Cela ta lokalita vratane Saratova a toho otrasneho parkoviska medzi obchodakom a Repasskeho je mordor. Pritom z konecnej k Saratovu je to dlhsie asi tak o dve minuty, ale cez urovnovy priechod a po pohodlnom chodniku (samozrejme, ak je cielom mordor).

Preco sa tu museli vymyslat mackopsie hluposti a nemohlo sa to vyriesit ako v Karlovke, rovnako nechapem. Intenzita aut v tomto useku je slaba. Jeden, ale ani dva priechody v kazdom smere navyse, by nikomu neublizili. Podla stavu vychodenia okolia tych nastupist a zabradli je aj tak zrejme, ze by neslo o nic ine, len zlegalizovanie sucasneho stavu.
Odpovedať
Miro

Miro

4.9.2023
#57 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: shaggy #55:
Hlavne je v tom totálny chaos. Nechápem, prečo napr. na Banskobystrickej je parkovanie spoplatnené len cez pracovné dni a to 2 € / hod., kým hneď vedľa na Hodžovom námestí je spoplatnenie aj cez víkend a to 1,50 € v prac. dni a 1 € cez víkend. Na Vysokej 2 € a 1 €. Na Spojnej len cez prac. dni 1,50 € / hod.

Takmer na každej ulici inak bez akejkoľvek logiky.

https://paas.sk/mapa-zon/
Odpovedať
SixSixTrooper

SixSixTrooper

3.9.2023
#56 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #50:
Nesuhlasenie z navrhom je prinosna sucast diskusie. Ako to aj ja robim teraz.
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
shaggy

shaggy

3.9.2023
#55 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: si #54:
K tej časti s PAAS je aj veľmi dobrý článok: https://www.postoj.sk/136481/system-nastavili-tak-aby-co-najviac-zarobil-na-ukor-obyvatelov-aj-navstevnikov
Je tam pekne vidieť, ako mu veľmi ide o dobro obyvateľov a nechá si poradiť od skúsených.
Odpovedať
si

si

3.9.2023
#54 Ohodnotiť kladne 5 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #43:
tak skusim ja z ineho konca.... druhe volebne obdobie je vedenie mesta v rukach toho isteho cloveka.... za ten cas sa z mojho pohladu udialo:
zvysila sa dan z nehnutelnosti a poprijmalo sa niekolko100 kamaratov na magistrat
zhorsila sa obsluznost verejnou dopravou (ona sa zhorsuje priebezne uz od jeho prveho nastupu), zdvihlo sa cestovne a opat sa zhorsila obsluznost
premenovali sa zastavky a (opat) sa precislovali niektore linky (urcite to nestalo nic navyse alebo nebodaj to prinieslo este aj nejake uspory)
popri obmedzovani verejnej dopravy (a teda tlaceni obyvatelov k vyuzivaniu niecoho ineho, obvykle aut) sa zhorsuje aj dostupna kapacita na cestach ci uz pre dynamicku alebo aj staticku dopravu, ta je este k tomu zatazena dalsou "danou" v podobe paas aj v lokalitach kde dovtedy ziadne vacsie problemy s parkovanim neboli
v ramci uspornych obmedzeni obmedzil zvoz separovaneho odpadu od rodinnych domov (aky dosledok to asi tak bude mat na nejake separovanie si moze asi kazdy logicky zmyslajuci lahko domysliet....)

mam pokracovat ?
a pre mna ako obyvatela nema prakticky zmysel to ze si niekto namaluje farebne bodky na namesti SNP alebo ofarbi asfalt pod novym mostom....
Odpovedať
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

3.9.2023
#53 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: richardhudec #52:
Pozor, lebo manipuluješ. Má Bratislava rovnakú plochu ciest ako Paríž, že by u nás bolo treba nádrž za 1,5 miliardy? 😃
Odpovedať
richardhudec

richardhudec

3.9.2023
#52 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 2
Reakcia na: fero_dubravka #45:
Rovnaký problém majú v Paríži aj pri mierne väčšom daždi. Akonáhle je v meste spoločná kanalizácia pre splašky a dažďovú vodu, je to pre čističky neriešiteľná vec a v Paríži všetko púšťajú rovno do Seiny. Pred olympiádou sa rozhodli, že triatlon a plávanie sa budú robiť priamo v Seine a momentálne realizujú investíciu za 1,5 miliardy, aby to vyriešili. Investícia spočíva vo vybudovaní veľkej nádrže na odpadovú vodu, ktorá bude slúžiť ako retenčná nádrž pri väčších dažďoch. Sami priznávajú, že aj po tejto investícií pri naozaj veľkých búrkach budú naďalej čističky vypúšťať odpadovú vodu do Seiny. Takže k múdrym rečiam o ČOV vo Vrakuni len toľko. Máme my 1,5 miliardy na retenčnú nádrž, ktorá možno nezadrží aj tak úplne každú búrku?
Odpovedať
N/A

N/A

2.9.2023
#51 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 2
Reakcia na: TomJ #49:
Prepáč, ale aké aspoň?
Keďže je priamy vstup do Eurovea 2 passé, tak jedine plošina na schody. Bola by viac na očiach, lacnejšia, blbuvzdornejšia a jej použitie by sa dalo odobrovať z pultu. Stále však zostávam optimistom a snáď to aj s tými výťahmi raz pôjde.
Odpovedať
N/A

N/A

2.9.2023
#50 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 2
Reakcia na: Foltest #48:
Ja argulenty nevidím, pretože tu z ich strany žiadne nezazneli. Len chceme, urobte a to hneď + za všetko môže Vallo.
Vysvetlí mi, na čo si sem prišiel ty? Nič si do diskusie nepriniesol, len sa ti nepáči čo píšem, tak pokračuješ invektívami? Trhni si.
Odpovedať
TomJ

TomJ

2.9.2023
#49 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #47:
Tak skús dať aspoň návrh, ako riešiť bezbariérovosť zastávky Most Apollo. Keďže výťahy sa prevádzkovať nedajú.
Odpovedať
Foltest

Foltest

2.9.2023
#48 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #47:
Aha, takze pan vyhodnotil ze jedine tvoje argumenty su tie spravne a ostatni si mozu trhnut lebo tebe sa nepaci co pisu. (A to ze ty tam argulenty nevidis skrz svoje fanaticke zanietenie je vyhradne tvoj problem). Gratulujem. Skusim sa priblizit tvojmu slovniku pre lepsie porozumenie. Si arogantne hovado.
Odpovedať
N/A

N/A

2.9.2023
#47 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 3
Reakcia na: Foltest #44:
Áno, obhajujem to, že nemá význam investovať do výťahov, ktoré bez ohľadu na množstvo investovaných prostriedkov aj tak nebudú funkčné. Že to je podľa teba neobhájiteľné mi je jedno, tvoj názor. S názormi sem chodia aj títo kvázi diskutéri, lenže argument z ich strany nezaznel žiaden, jediné čo dokážu je utierať si ich špinavé papule o niekoho, kto za vzniknutú situáciu nemôže a má len obmedzené možnosti s tým niečo urobiť. A tu nezačala diskusia, len skončila slušnosť a nikto nemôže byť následne prekvapený, ak im jasne dám najavo, čo si o nich myslím.
Odpovedať
N/A

N/A

2.9.2023
#46 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 3
Reakcia na: fero_dubravka #45:
Aha, takže ďalší, čo voľne používa slová ako nefunkčná ČOV, aby potom akože mierne korigoval, že počas prívalových dažďov je problém. Lenže to nie je nič unikátne a deje sa tak v mnohých aj oveľa väčších a bohatších mestách Európy s toľkými ľuďmi na magistrátoch, že by ťa z toho zrejme porazilo. Ak si presvedčený, že to je niečo, čo sa dá riešiť urgentne tak vedz, že investície a dostavby čističiek sú hojne náročné a trvajúce nejedno volebné obdobie, takže tvoja predstava je znova mimo realitu.
Odpovedať
fero_dubravka

fero_dubravka

2.9.2023
#45 Ohodnotiť kladne 5 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #43:
Ak 3x ročne pretečie ČOV a otrávi Malý Dunaj, tak je tam evidentne nejaký problém, ktorý treba urgentne riešiť. Je to určite zložitejšie ako opraviť výťah, ale aj to je zjavne nad schopnosti Magistrátu, ktorý nabral niekoľkosto ľudí navyše.
Odpovedať
Foltest

Foltest

2.9.2023
#44 Ohodnotiť kladne 5 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: N/A #43:
1. Strapnujes sa
2. Obhajujes neobhajitelne
3. Argumenty evidentne dosli tebe ked mas potrebu znizovat sa k nadavkam v inak slusnej diskusii
4. Odporucam studeny obklad a kludovy rezim
Odpovedať
N/A

N/A

2.9.2023
#43 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 5
Reakcia na: fero_dubravka #42:
Ti došli argumenty aj nefunkčné ČOV tupohlav? Kto bol primátor 9 rokov dozadu? Sa spamätaj a drž témy, bezvýznamne ťa tu osočovať do nekonečna nebudem.
Odpovedať
fero_dubravka

fero_dubravka

2.9.2023
#42 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: N/A #39:
Za 9 rokov neviete opraviť svetlo?
Odpovedať
fero_dubravka

fero_dubravka

2.9.2023
#41 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: N/A #39:
Pán primátor, je víkend, oddychujte, peklo začne v pondelok, keď Bratislavčania zistia, čo ste vyviedli z dopravou.
Odpovedať
N/A

N/A

2.9.2023
#40 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 5
Reakcia na: shaggy #38:
Ty si mesto, ktoré si neplní svoje úlohy ešte nevidel.
Keď tu už operuješ s pre tému nesmerodatnými číslami, tak vedz, že dlh mesta je vyše 180 miliónov.
Príspevok je skrytý z dôvodu udeleného výrazne záporného hodnotenia ostatnými používateľmi. Odkryť Odpovedať
N/A

N/A

2.9.2023
#39 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 5
Reakcia na: fero_dubravka #36:
Ak je nefunkčné elektrické vedenie tak to nie je bežný rýchlo riešiteľný problém. Ale ak si až tak presvedčený o jednoduchosti všetkého, je ťa tu škoda a mohol by si sa k tým stovkám pridať, mudrlant. Z ledva 300 mestských policajtov kľudne potom vyselektuj piatich na non-stop stráženie výťahov, lebo nikde inde nie sú potrební. Vieš čo zmôže brigádnik pri ochrane majetku? To isté čo ty spoza klávesnice.
Príspevok je skrytý z dôvodu udeleného výrazne záporného hodnotenia ostatnými používateľmi. Odkryť Odpovedať