Zavrieť

Montáž nového trakčného transformátora v meniarni Rovnice

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie › Bratislava › Rôzne dopravné fotografie › Trolejové vedenie a napájanie › Meniarne (56/159)
Stiahnuť materiál
Montáž nového trakčného transformátora v meniarni Rovnice. Nové transformátory budú mať prevody napätia z 22 kV na 520 V a tiež aj na 650 V pre budúci prechod na napájanie električkových a trolejbusových tratí zo súčasných 600 V na 750 V.
Príspevok:
Lokalita: Karloveská ul.
Dátum: 31.7.2019
Vozidlo:
Galéria: Bratislava › Meniarne
Bratislava › 1. etapa: Jurigovo nám. - Kútiky
Postup prác na modernizácii Karloveskej radiály (1.8.2019)
Linka:
Autor: -mk-
Počet zobrazení: 3484

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
S499.1023

S499.1023

2.8.2019
#18 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: mku81 #17:
Prevlaikov nijako. Pre energetikov znížením strát.
Odpovedať
mku81

mku81

2.8.2019
#17 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: lostrail #16:
uplne laicka otazka... ako sa v praxi prejavi prechod na vyssie napatie?
Odpovedať
lostrail

lostrail

1.8.2019
#16 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
No dobre, tak teda od vozidiel k meniarnam a pevnej infrastrukture - aka je miera pripravenosti na prepnutie tychto zariadeni?
Odpovedať
lostrail

lostrail

1.8.2019
#15 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Miro #13:
Myslim, ze toto bude vacsi problem, kedze tolerancia nejaka urcite je.
Odpovedať
lostrail

lostrail

1.8.2019
#14 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #11:
To, ze nieco vo svete nejako prebiehalo, vobec neznamena, ze to tak bude tu. Pri mnohych veciach sme sa o tom presvedcili.
Odpovedať
Miro

Miro

1.8.2019
#13 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Valec #12:
A po prechode na 750 V bude kedykoľvek v sieti 950V? Alebo 1000?
Odpovedať
Valec

Valec

1.8.2019
#12 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: lostrail #8:
A pritom je už dnes kedykoľvek v sieti 800 V a napriek tomu všetko jazdí.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

1.8.2019
#11 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: lostrail #6:
Skús si niekedy preštudovať, ako prebiehal prechod zo 600 V na 750 V kade - tade po svete.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

1.8.2019
#10 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: lostrail #8:
Progresy už zvládajú aj 750 V, problém môže byť jedine v tých pár TV8. A niektoré trolejbusy boli z výroby primárne na 750 V.
Odpovedať
trolejbus6207

trolejbus6207

1.8.2019
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Miro #7:
Na troloSORoch je to ošetrené softvérovo, predpokladám, že na električkách to bude podobne
Odpovedať
lostrail

lostrail

1.8.2019
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Miro #7:
Nove mozno maju, ale stare urcite nemaju. Elektricky sa tak skoro kompletne vymenit nepodari.
Odpovedať
Miro

Miro

1.8.2019
#7 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: lostrail #6:
Nemajú nové vozidlá prepínanie napájania 600/750 V?
Odpovedať
lostrail

lostrail

1.8.2019
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Hrošo #4:
Ono je to taka urban legend, ktora koluje v DPB, ale osobne tiez velmi nepredpokladam, ze sa to niekedy zrealizuje. To by musel mat DPB v tom istom case pripravene vsetky meniarne a vsetky vozidla, co sa nestane.
Odpovedať
Miro

Miro

1.8.2019
#5 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Hrošo #4:
Možno asi tak ako prechod z 1000 mm na 1435 mm 😊
Odpovedať
Hrošo

Hrošo

1.8.2019
#4 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
To som ani nevedel, chystá sa prechod zo 600 na 750V? 😮
Odpovedať
BigMac

BigMac

1.8.2019
#3 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: BigMac #2:
A analogicky to platí aj pre druhý výstup (650V, 50Hz / 770V=). 10% navrch je rezerva na straty vo vedení.
Odpovedať
BigMac

BigMac

1.8.2019
#2 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
520V, 50Hz je na výstupe (sekundári) trafa. Po prehnaní usmerňovačom napätie stúpne na cca 660V=. Takže 520 bude na napájanie tračného usmerňovača.
Odpovedať
Valec

Valec

1.8.2019
#1 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
A na čo bude tých 520 V?
Odpovedať