Zavrieť

Zachovaná tabuľa s výveskami, ktorou bolo vybavené obratisko električiek na Hlavnej stanici v rokoch 1983 - 2001

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie (1/1)
Stiahnuť materiál
Zachovaná tabuľa s výveskami, ktorou bolo vybavené obratisko električiek na Hlavnej stanici v rokoch 1983 - 2001.
Príspevok:
Lokalita:
Dátum: 1983–1984
Vozidlo:
Galéria: Bratislava › Cestovné poriadky
Rôzne cestovné poriadky (6.11.2017)
Linka: 1, 2, 3, 8, 13, 14
Autor: insider
Počet zobrazení: 2750

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
810zssk

810zssk

8.11.2017
#18 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #17:
Nizsi dopyt samozrejme je, ale nie je to tak drasticke ako v dobe z ktorej pochadzaju tie CP.
Odpovedať
Solider

Solider

8.11.2017
#17 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 810zssk #14:
Stále však platí, že medzi 10 až 13 je podstatne nižší dopyt, ako v čase v špičky, pretože naozaj sú všetci v škole alebo v robote, aj keď áno, sú slobodné zamestnania aj viac pružného pracovného času, ale rovnaká premávka je tam iba kvôli dogme celodenného intervalu.
Odpovedať
Solider

Solider

8.11.2017
#16 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Mike #13:
Aj tam sú určité medzery, treba si pozrieť vyťaženosť L3 v čase medzi 9. a 10., kedy už L7 (17) nepremáva.
Odpovedať
Miro

Miro

8.11.2017
#15 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 810zssk #14:
K tejto téme mám zaujímavú spomienku z časov, keď som nastúpil do prvého zamestnania (začiatok 80. rokov). Mesto Bratislava sa vtedy snažilo rozložiť špičku tak, že výskumníkom a pod. kancelárskym krysám nariaďovalo, kedy majú začínať. My sme mali nariadený začiatok tuším na 8:30, ale nechcelo sa nám chodiť tak neskoro, tak sme chodili na siedmu a do knihy príchodov sme písali časy o 1 1/2 hod. neskoršie. Myslím, že z toho nikdy žiadny prúser nebol ☺
Odpovedať
810zssk

810zssk

8.11.2017
#14 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #12:
Dnes sa ovela menej striktne dodrzuje socialisticka praca na tri presne definovane zmeny, kedy sa potrebovala do prace naraz nahrnut kompletne cela krajina.
Odpovedať
Mike

Mike

8.11.2017
#13 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #12:
U električiek doobeda áno.
Odpovedať
Solider

Solider

8.11.2017
#12 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: david1 #11:
A dnes ľudia nepracujú a nechodia do školy? ? Akurát sa časovo natiahla špička, ale DPB to akosi zatiaľ nereflektuje.
Odpovedať
david1

david1

8.11.2017
#11 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Mike #6:
Presne tak L11,L12. Kapacitná posila celotýždenne L7,L10,L6 .
Sedlo bolo vtedy logicky osekané. Všetci pracovali alebo boli v škole.
Odpovedať
Miro

Miro

8.11.2017
#10 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #9:
Najlepšie oboje ?
Odpovedať
N/A

N/A

7.11.2017
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Miro #8:
Radšej mať tú tabuľu ako dlažbu, čo? ?
Odpovedať
Miro

Miro

7.11.2017
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Valec #5:
Takú istú dlažbu mám ja na terase, ale tú tabuľu nemám ?
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

6.11.2017
#7 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Valec #4:
Tak hlavne tie "intervaly". Dodnes som nepochopil vtedajšiu konštrukciu CP, keď napr. 1 viac stála na konečnej ako jazdila a 13 sa točila ako ringišpíl.
A to si dovolil BW na mňa ryčať, keď som mu doniesol pražský CP, že "my sme Pražákov učili na intervalový CP".
Odpovedať
Mike

Mike

6.11.2017
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Valec #4:
Tak zrovna linky na stanicu patrili k tým redším. Ale bolo to vykompenzované hustým intervalom liniek do centra.
Odpovedať
Valec

Valec

6.11.2017
#5 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Inak, s ohľadom na dlažbu a chýbajúce skrutky... kto má tú tabuľu doma? ?
Odpovedať
Valec

Valec

6.11.2017
#4 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Tu je krásne vidieť, aké fantastické "intervaly" mali tie linky odvšadiaľ-všade za čias socializmu.
Odpovedať
Jan Vartas

Jan Vartas

6.11.2017
#3 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Skôr by to asi malo byť: Zachovaná tabuľa s výveskami, ktorou bolo vybavené obratisko električiek na Hlavnej stanici v rokoch 1983 - 2001.
Odpovedať
N/A

N/A

6.11.2017
#2 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ike #1:
Uni Grotesk používali predtým aj na označovanie vozidiel. V tej dobe to bol štandard všade. 🙂
Odpovedať
Ike

Ike

6.11.2017
#1 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
DPB používal Universal Grotesk? ?
Odpovedať