Close

#7432, Vozovňa Jurajov dvor

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries
  2. Update
  3. (31 Dec 2023) (44/61)
Download item
Discussion post:
Location: Vozovňa Jurajov dvor
Date: 16.8.2023
Vehicle: Škoda 29T ForCity Plus #7432
Gallery: Bratislava › Škoda 29T ForCity Plus
Route:
Author: Tragáčik
Times viewed: 7070

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Huitzilopochtli

Huitzilopochtli

19 Aug 2023
#10 Rate positive Rate negative
Reply on: upravovač fotiek #9:
Ok, beriem. Neuvedomil som si, že aj tie škody už majú hrb iba na jeden schod. Astra však bola nad podvozkami plne vysokopodlažná.
Reply
upravovač fotiek

upravovač fotiek

18 Aug 2023
#9 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: Huitzilopochtli #8:
Napr. Siemens/Bombardier MGT6-2 "HermeLijn"

https://public-transport.net/bim/Belgium/Gent/gent_pic/Hermelijn/8467_16.jpg

alebo DÜWAG/ABB 6MGT/8MGT (pozor, nepliesť si s vozidlami GTxN/M/S od MAN/AEG/ADtranz a neskôr Bombardier, ktoré sú koncepčne Kurzgelenky - prototyp bol v roku 1989, na metrový rozchod v roku 1993, kedy ČKD do Bratislavy dodávala akurát tak historičáky T6A5, zastaralé koncepčne aj technicky)

https://blog.rnv-online.de/media/_processed_/3/f/csm_blog-6mgt-sanierung-bildergalerie-2_e68971d081.jpg

V oboch prípadoch sa jedná o multigenenky na metrový rozchod. Na rozdiel od vehiklov z produkcie Škody alebo Inekonu, mali aspoň normálny interiér nad podvozkami od výroby. Prvé vozne behali už v polovici 90. rokov 20. storočia.
Reply Comment has been edited by the author.
Huitzilopochtli

Huitzilopochtli

18 Aug 2023
#8 Rate positive Rate negative 4
Reply on: S499.1023 #7:
Ktorí svetoví výrobcovia mali multigelenk s hrbmi nad podvozkami? 🤔
Reply Comment has been edited by the author.
S499.1023

S499.1023

18 Aug 2023
#7 Rate positive 5 Rate negative
Reply on: Huitzilopochtli #6:
Takýto ultrabizár mali pár rokov predtým všetci svetoví výrobcovia. Škodovka mala samozrejme tiež záujem vyrobiť 100% NP vozidlo ale zatiaľ nedokázala vyrobiť hnací podvozok pod nízku podlahu a Praha jej bola ochotná vývoj (alebo skôr výrobu, vývoj prebehol už u Astier a Vektier) z peňazí nás všetkých zafinancovať, tak čo by po tom neskočili...
Reply
Huitzilopochtli

Huitzilopochtli

18 Aug 2023
#6 Rate positive 3 Rate negative 2
Reply on: Mhr1 #5:
Navyše, účelom celej koncepcie návratu ku článkom na pevných podvozkoch a visutým medzičlánkom je mať priebežnú nízkopodlažnosť. Vytvoriť takéto vozidlo s vysokou podlahou nad podvozkami je ultrabizár hodný Severnej Kórey.
Reply
Mhr1

Mhr1

16 Aug 2023
#5 Rate positive Rate negative
Reply on: Kubo123 #3:
Nejde o krajšie/škaredšie. V novom Kotasovom nátere vyzerá vyslovene dobre a i v nátere PiD (priečne pruhovanom) vyzerá lepšie ako v originálnom sfarbení, ktoré je na obrázku. To ale nič nemení na tom, že sú to hrozné vozidlá - neotočné podvozky, len 6 náprav, čiže vysoké nápravové tlaky.
Reply
Dispecer

Dispecer

16 Aug 2023
#4 Rate positive 15 Rate negative
Tá zbierka nálepiek z diaľky vyzerá ako QR kód. 😂
Reply
Kubo123

Kubo123

16 Aug 2023
#3 Rate positive 8 Rate negative
Reply on: Andrej #1:
Určite je to stále lepšie a krajšie ako napr. 14T:
https://imhd.sk/tatry/galeria-media/2259/skoda-14t/24138/Skoda-14-T-na-barrandovskej-trati?&ref=tatry%2Fgaleria%2F2259%2Fskoda-14t%3F
Reply
upravovač fotiek

upravovač fotiek

16 Aug 2023
#2 Rate positive 15 Rate negative 2
Reply on: Andrej #1:
Dovolím si nesúhlasiť.
Reply
Andrej

Andrej

16 Aug 2023
#1 Rate positive 3 Rate negative 18
Škoda že sme radšej nekúpili 45T podľa Brnianskeho vzoru. Tie vyzerajú oveľa lepšie než tieto hebedá.
Reply