Close

Záhradnícka ul.

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries
  2. Update
  3. (22 Sep 2021) (2/27)
Download item
Discussion post:
Location: Záhradnícka ul.
Date: 11.2.2020
Vehicle:
Gallery: Bratislava › Other transport pictures
Route:
Author: -mk-
Times viewed: 1411

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
3pa3ck3

3pa3ck3

23 Sep 2021
#9 Rate positive Rate negative
Reply on: tr3mp #8:
Podľa mňa vzhľadom na význam jednotlivých čiar ani neexistuje iné použiteľné riešenie
Reply
tr3mp

tr3mp

23 Sep 2021
#8 Rate positive Rate negative 1
Reply on: Ike #7:
Treba to brať ako najlepšie z nedobrých, ale možných riešení.
Reply
Ike

Ike

22 Sep 2021
#7 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: birch #6:
Tu je to najlepšie možné riešenie. Čo sa mi však nepozdáva, je vedenie cyklistov v BUS pruhoch.

Beriem argumenty, že "a kde majú jazdiť", alebo či "majú jazdiť v strede vozovky, keď do bus pruhu nemôžu" a priznám sa, že nepoznám riešenie, no vedenie pomalého cyklistu, čo je v princípe udržateľná, ale stále invidividuálna doprava, ktorá spomaľuje verejnú dopravu (kde je desiatka ľudí), kým individuálka ide svojim tempom, mi nepripadá ako najšťastnejšie riešenie.
Reply
birch

birch

22 Sep 2021
#6 Rate positive 4 Rate negative
Na tomto konkrétnom mieste to ale funguje. Vodiči IAD, ktorých väčšina ide priamo, majú dané presné miesto, kde sa majú preradiť, idú tak ako je naznačené a celkom rešpektujú povinnosť pustiť trolejbus von z vyhradeného pruhu.

To klasické ukončenie bus pruhu bývalo často dosť nevýrazné (kým ešte bus pruh nemusel byť oddelený plnou čiarou). Keďže väčšina vozidiel sa potrebuje preradiť do pravého pruhu, vznikali by zbytočné predbiehačky a konflikty a autá by napokon zavadzali v priestore zastávky (ako to bolo predtým). Takto je vodorovným značením úplne prehľadne nakreslené, kde končí bus pruh a kde a ako majú vozidlá vchádzať do križovatky.
Reply
Solider

Solider

22 Sep 2021
#5 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #4:
Zaujímavé na tom je to, že na opačnej strane pri Odborárskom námestí je to presne tak, ako popisuješ.
Reply
S499.1023

S499.1023

22 Sep 2021
#4 Rate positive 1 Rate negative 1
Reply on: IBBI #3:
V takýchto miestach má končiť všeobacný pruh a vlievať sa do buspruhu, nie opačne.
Reply
IBBI

IBBI

22 Sep 2021
#3 Rate positive 3 Rate negative
Reply on: Ike #2:
Celkovo tieto konciace buspruhy su problem. Ved pred krizovatkou mas prave stojace vozidla. Podobne na Radlinskeho pred Rackom pre busy. Ja by som osobne auta este viac ombedzil v prospech MHD. A to hovorim ako motorista! Ak chceme mat plynulu premavku MHD, tak by sa mali aj radikalnejsie auta obmedzovat. A to nevravim o (ne)preferencii elektirciek na karlovesskej a racianskej radiale. X-krat (ale neprehanam!) sa mi stalo, ze sme museli zastavit kvoli jednemu otacajucemu s autu, ci uz na svetelnej krizovatke na Karlovessko-dubravskej radiale, alebo jednom z X priecesti na Racianskej. Dodnes nerozumiem, preco nemoze byt system nastaveny tak, ze krizovatky (nehovoriac o malych ala River Park) zaznamenaju elektricku a zelena tam pre auta neskoci, ani keby neviem co.
Reply
Ike

Ike

22 Sep 2021
#2 Rate positive Rate negative
Reply on: IBBI #1:
Tento je ok, ako inak by si ho spravil, aby Ti v ňom neviseli autá? Predpokladám, že to "zrušenie" buspruhu je v takej vzdialenosti, že vodič autobusu stíha zelenú.

Čo je však horšie je Lamačská. Tam je buspruh presne tam, kde by v princípe byť nemusel a tam, kde je najdôležitejší, chýba.

Je potrebné si uvedomiť, že osobné auto idúce v BUS pruhu (idúce, nie stojace) autobus nijako neobmedzuje. Obmedzuje autobus keď stoji v križovatke. No a tu je BUS pruh v celej dĺžke od Tesca Lamač až po križovatku pri ex-vojenskej. A pred ňou končí. Navyše značenie je robené tak, že je tu aj priebežný pruh pre IAD namiesto bus pruhu.
Reply Comment has been edited by the author.
IBBI

IBBI

22 Sep 2021
#1 Rate positive Rate negative
Kokos tieto polovicate buspruhy....
Reply