Close

#628.304-7, 928.307.7, Hlavná stanica

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries › Bratislava › Integrated Transport System › Regional Trains › RegioJet (2012 - 2020) (98/104)
Download item
Discussion post:
Location: Hlavná stanica
Date: 15.3.2017
Vehicle: #628.304-7
#928.307.7
Gallery: Bratislava › RegioJet (2012 - 2020)
Route:
Author: Max
Times viewed: 25654

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Andreas.Papak

Andreas.Papak

24 Jan 2018
#28 Rate positive Rate negative
Ako to vlastne dopadlo s tou modernizáciou týchto vozov? (dole sa píše, že do leta 2017) ? Tak nejako ako s prestavbou Irizarov na 59 miestne? ?
Reply
Mikimaus

Mikimaus

20 Apr 2017
#27 Rate positive Rate negative
Reply on: Žáržo #24:
..ten Talent, co este stale odpociva v Komarne?
Reply
ufo

ufo

19 Apr 2017
#26 Rate positive Rate negative
Reply on: Žáržo #25:
V najbližších mesiacoch. Až v júli 2017.
Reply
<a href='mailto:zarnovicky.martin [zavinac] dpb [bodka] sk' >Žáržo</a>

Žáržo

19 Apr 2017
#25 Rate positive Rate negative
Reply on: Žáržo #24:
* v najbližších týždňoch
Reply
<a href='mailto:zarnovicky.martin [zavinac] dpb [bodka] sk' >Žáržo</a>

Žáržo

19 Apr 2017
#24 Rate positive Rate negative
Reply on: Ike #21:
Všetky 3 boli vážne poškodené, avšak s 2 sa ešte počíta.

V najbližších dňoch sa z opravy vráti Desiro (ktoré havarovalo ešte pred rokom.) Následne bude ukončená prevádzka náhradnej súpravy s Okuliarníkom, aby opäť 100% výpravy pokrývali jednotky.

Koncom roka by sa mal z opravy vrátiť aj Talent, no s Desirom zo septembrovej nehody, pri ktorej nám zahynul rušňovodič, sa už nepočíta...
Reply
<a href='mailto:zarnovicky.martin [zavinac] dpb [bodka] sk' >Žáržo</a>

Žáržo

19 Apr 2017
#23 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #20:
Mne práve ľudia z prevádzky vysvetľovali, aké by to bolo pri klasických súpravách problematické, pretože pri rozbehu sú tam vraj mierne (aj keď minimálne) rozdiely a práve tie by spôsobovali komplikácie pri križovaniach, keďže tam v špičke nemáme žiadne časové rezervy kvôli extrémne hustej prevádzke.

Ale priznávam, ja som markeťák, nie železničiar, takže neviem posúdiť, aké veľké sú rozdiely medzi rozbehom súpravy, kde sú poháňané všetky vozidlá alebo len jedno (ak teda sú), takže ti to určite nejdem a ani nechcem vyvracať. 🙂
Reply
ufo

ufo

19 Apr 2017
#22 Rate positive Rate negative
Reply on: Žáržo #19:
Na ciganskej si nepamätám obdobie, kedy by tam nejazdili 642 alebo 643 na polovicu trakcie a kolaps nikdy nenastal. To aj tá olejnička 750.096 je oproti tomu trhač koľají.
Naopak, do budúcna je tam pri tvorbe novej zmluvy nutnosť poschodové klasiky, pokiaľ sa nezmenia podmienky z pohľadu infra ( predĺženie nástupíšť, zvýšenie kapacity trate atď.)
Reply
Ike

Ike

18 Apr 2017
#21 Rate positive Rate negative
Reply on: Žáržo #16:
Tie motorové súpravy boli po nehodách s nákladnými vozidlami na totálku, keď sa s nimi už nepočíta?
Reply
S499.1023

S499.1023

18 Apr 2017
#20 Rate positive 3 Rate negative
Reply on: Žáržo #19:
Nepoučuj, MárŽy, tým, že si sa stal slovenským Ondrchujom, si nezačal železnici rozumieť. Aj ešus (Jánošík) má len jedno hnacie vozidlo. Keby ste nemali trofejného okuliarnika ale napr. Vectrona DE alebo Traxx DE, tak by o tých piatich vozoch sa seboch ani nevedel. Cigánska je lautr rovina, nie horská trať.
Reply
<a href='mailto:zarnovicky.martin [zavinac] dpb [bodka] sk' >Žáržo</a>

Žáržo

18 Apr 2017
#19 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #15:
To nie je o spotrebe. Klasická súprava, kde je jediné hnacie vozidlo, má omnoho pomalšie rozjazdy oproti jednotkám, kde sú motorizované všetky vozidlá.

Vznikajú tak meškania, ktoré pri jednokoľajnej trati spôsobujú meškania na všetkých ostatných vlakoch.

Preto napr. súprava s Okuliarníkom aj napriek tomu, že ponúka väčšiu kapacitu ako spriahnuté Banány, nemôže jazdiť na najvyťaženejších spojoch, pretože by to spôsobilo kolaps celej linky.

Pri súčasných kapacitných nárokoch nie je reálne, aby na tej trati za súčasných podmienok (jednokoľajná, neelektrifikovaná) premávali klasické súpravy.

Poschodové jedine ak by boli nejaké poschodové motorové jednotky.
Reply
S499.1023

S499.1023

18 Apr 2017
#18 Rate positive Rate negative
Reply on: ufo #17:
Ja sa osobnou dopravou ani ničím tunelårskym dotovaným našťastie už roky nezaoberám. Ale objednávateľ v Nemecku by určite za behu zmluvy nemenil objednávku, lebo by viacnáklady musel platiť.
Reply
ufo

ufo

18 Apr 2017
#17 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #15:
ZSSK keď už tunelujú eurofondy spolu s ministerstvom. Z čoho by ministerstvo kúpilo...
A k cigánskej - ako by sa to teda malo riešiť? Je správne, keď všetko ráno mešká kvôli zdĺhavému nástupu, ľudia sa nezmestia do súprav a ostávajú na zastávkach? ( na 3x628 musia byť zamknuté dva páry dverí, ktoré sú mimo hrany)
Čo by spravil objednávateľ v Nemecku? Len sa pýtam teba ako odborníka na riešenie.
Reply
<a href='mailto:zarnovicky.martin [zavinac] dpb [bodka] sk' >Žáržo</a>

Žáržo

18 Apr 2017
#16 Rate positive Rate negative
Reply on: piggee #7:
Klimatizácia v 628čkách žiaľ naozaj nehrozí, modernizácia sa bude týkať iba obnovy interiéru (výmena sedadiel, obloženia interiéru...)
Reply
S499.1023

S499.1023

18 Apr 2017
#15 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: ufo #14:
A ešte aj s tými šiestimi prázdnymi stanovišťami to zožerie menej ako Ten Okulárom s klasikami. A v okrajových časoch môže posielať len štyri alebo dve stanovištia. Poschodové vozne - kde by ich Jančura vzal? On nie je ZSSK, aby povedal "Ministerstvo, kúp nám Jánošíky, bude všimné".
Reply
ufo

ufo

18 Apr 2017
#14 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #12:
Nemyslel som to tak.
861 bol nepodarok už na papieri.
Každopádne 628 je krok mimo, je to pomalšie ako tá KDS 750 s klasikou, vozí sa tam 6 stanovíšť, keď to ide trojmo na 4308 atď. Keď chcú MD s RJ voziť 700 ľudí v jednom vlaku, pri tej kapacite trate a dĺžke nástupíšť, jediné ako tak použiteľné riešenie sú poschodové vozy...
Reply
S499.1023

S499.1023

18 Apr 2017
#13 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: mrkvakj #9:
628 existujú asi štyri série s výkonom motorov líšiacim sa o viac než 50%.
Reply
S499.1023

S499.1023

18 Apr 2017
#12 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: ufo #10:
Zatiaľ čo špičkovým vozidlám z Vrútky Machinery sa nič také nikdy nestáva?
Reply
piggee

piggee

18 Apr 2017
#11 Rate positive Rate negative
Reply on: mrkvakj #9:
Mozno nas prekvapia ?
https://www.morningoutlook.com/02-02-2017/railways-is-now-pushing-renewable-energy-for-attaining-cost-efficiency/
Reply
ufo

ufo

18 Apr 2017
#10 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: S499.1023 #3:
Tak zrovna jednej z týchto na fotke už odišla prevodovka...
Reply
mrkvakj

mrkvakj

18 Apr 2017
#9 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: piggee #7:
Klima asi tazko. 845/628 ma aj arriva, a ta absenciu klimatizacie ospravedlnila tym, ze motor nema nato dostatocny vykon.
Reply