Close

Technické múzeum Viedeň

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries › Bratislava › Vienna Tram › Miscellaneous (5/41)
Download item
Discussion post:
Location: Technické múzeum Viedeň
Date: 12.4.2018
Vehicle:
Gallery: Bratislava › Vienna Tram › Miscellaneous
Route:
Author: Braňo Bibel, reprophoto
Times viewed: 4905

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
S499.1023

S499.1023

23 Apr 2018
#42 Rate positive Rate negative
Reply on: baran #40:
A tí niekedy mysleli aj za hranice Slovenska, najmä po odídení Kubáčka?
Reply
Error 0x007

Error 0x007

23 Apr 2018
#41 Rate positive Rate negative
Reply on: baran #36:
Keď sa postaví v roku 20-čo ja viem tá nová trať zo Schwechatu do Parndorfu/Bruck, presmerujú sa REXy BA-Petržalka - Wien (- Nemecký kríž zlé napísaný) cez letisko...
Reply
baran

baran

23 Apr 2018
#40 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #39:
Sekcia železničnej dopravy a dráh MDV SR.
Reply
S499.1023

S499.1023

23 Apr 2018
#39 Rate positive Rate negative
Reply on: baran #36:
Čo je to SŽDD?
Reply
810zssk

810zssk

22 Apr 2018
#38 Rate positive 1 Rate negative 1
Reply on: baran #37:
Kedze nie som Andrej Danko, tak si uhadol ze moja odpoved je ano. Viac ako nas narodny poklad v podobe narodneho letiska, narodneho dopravcu a inych narodnych hluposti ma zaujima ako dosiahnut aby sa tu dobre zilo.

Letisko Vieden ma podstatne vacsi potencial, kedze vie sucasne obsluhovat jednym letom aj Vieden, aj Bratislavu a este celkom zaujimavu aglomeraciu a teda ponuknut podstatne lepsie frekvencie, ponuku destinacii ci leteckych spolocnosti. Mozme sa stavat na hlavu a tlacit BTS, ale potom akurat Bratislava prichadza o silnu ponuku na VIE. A narodne cokolvek mi za to nestoji.
Reply
baran

baran

22 Apr 2018
#37 Rate positive Rate negative
Reply on: 810zssk #18:
Len taká otázka (tvoja odpoveď je mi vopred jasná, t.j. len rečnícka): Je vôbec v záujme SR, aby podporovala rozvoj rakúskeho letiska (napr. zlepšením spojenia naň) na úkor vlastného štátneho v BA?
Reply
baran

baran

22 Apr 2018
#36 Rate positive Rate negative
Reply on: Ike #16:
A niekto zo Zločineckej, či nedajbože SŽDD o vlakoch BA - Schwechat vôbec niekedy rokoval?
Reply
Solider

Solider

22 Apr 2018
#35 Rate positive Rate negative
Reply on: Error 0x007 #30:
Tak dokonca už je to takto.
Reply
810zssk

810zssk

21 Apr 2018
#34 Rate positive Rate negative
Reply on: Error 0x007 #32:
Vsak to aj predpokladam ze Slovaci strcia hlavu do piesku a "nezaujem".
Reply
810zssk

810zssk

21 Apr 2018
#33 Rate positive Rate negative
Reply on: Error 0x007 #31:
Ten tam bol len docasne a ak sa nemylim suviselo to s infrastrukturou (obmedzenia v dosledku modernizacie uzla Vieden).
Reply
Error 0x007

Error 0x007

21 Apr 2018
#32 Rate positive Rate negative
Reply on: 810zssk #24:
Zaujímavý myšlienkový pochod. Napojenie je síce primárne záujmom Slovenska, ale ako si predstavuješ realizáciu slovenského záujmu na rakúskej pôde? Slováci tam nenabehnú aby tam realizovali svoje záujmy. Preto bude Rakúšan stavať tak, ako to je najvýhodnejšie preňho...
Reply
Error 0x007

Error 0x007

21 Apr 2018
#31 Rate positive Rate negative
Reply on: 810zssk #18:
No pozor, donedávna bol medzi Petržlenkou a Viedňou dvojhodinový takt ? Čo ale až tak nevadilo lebo na severe bol hodinový...
Reply
Error 0x007

Error 0x007

21 Apr 2018
#30 Rate positive Rate negative
Reply on: Solider #23:
"Preložená súčasná trať" je teda slabý výraz. Plánuje sa úplne nová trať približne popri diaľnici A4 medzi letiskom a Parndorfom, ma tuším byť aj odbočka do Brucku. Projekt "Götzendorfer Spange" bol už dávno pochovaný, a v podstate bol celkom nezmysel, lebo aj pri ňom by prakticky šlo o novú trať, ale išla by zbytočne na juh...
Reply
Ike

Ike

21 Apr 2018
#29 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #28:
Áno, sú divní. Tiež som napríklad pri mojej prvej skúsenosti s nimi neočakával, že bod "Lunch break" v rámci rokovacej agendy bude 0,5 chlebíčka na účastníka ? Kým som pochopil, že to nie je predjedlo, už som nemal obed ?
Reply
S499.1023

S499.1023

21 Apr 2018
#28 Rate positive Rate negative
Reply on: Ike #27:
A nielen ja ? . Mimochodom, na základe vlastných skúseností môžem povedať, že BMVIT je taká pružná inštitúcia, že zlatý DÚ.
Reply
Ike

Ike

21 Apr 2018
#27 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #17:
vedel som, že prídeš ?
Reply
810zssk

810zssk

21 Apr 2018
#26 Rate positive Rate negative
Reply on: Solider #25:
Letisko to samozrejme zaujima, ale letisko spravidla nestavia zeleznicne trate.
Reply
Solider

Solider

20 Apr 2018
#25 Rate positive Rate negative
Reply on: 810zssk #24:
Keďže Bratislava a okolie patrí do prirodzenej spádovej oblasti viedenského letiska, tak mi práveže príde celkom logické, že ich zaujíma aj prepojenie na ostatné regióny východne od letiska.
Reply
810zssk

810zssk

20 Apr 2018
#24 Rate positive Rate negative
Reply on: Solider #23:
Pre Rakusanov to samozrejme zaujimavejsi variant je, pretoze lepsie riesi miestnu obsluhu. Ale ako som pisal, prepojenie Bratislavy a letiska Vieden by malo byt v prvom rade zaujmom Slovenska a Bratislavy. Je zvlastne ak to tahaju najma rakusania.
Reply
Solider

Solider

20 Apr 2018
#23 Rate positive Rate negative
Reply on: 810zssk #22:
Má to byť preložená súčasná trať, ktorá vychádza z Götzendorferu a smeruje do Fischamendu. Jazdná doba – keďže pôjde o novú trať, tak asi krátku. Zmysel to vidím v tom, že touto spojkou napoja nielen Slovensko, ale aj Maďarsko (Rumunsko, Srbsko) na schwechatské letisko, čo je pre nich isto zaujímavejšie, ako predĺženie Pressburgerbahn len pre Slovensko.
Reply