Close

#8431, Štúrova ul.

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries › Bratislava › Streetcars (trams) › Schörling (20/104)
Download item
Discussion post:
Location: Štúrova ul.
Date: 8.6.2016
Vehicle: Schörling #8431
Gallery: Bratislava › Schörling
Route:
Author: -mk-
Times viewed: 6013

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Svehlo1

Svehlo1

15 Jun 2016
#30 Rate positive Rate negative
Prosím Vás, ak niekto viete o dokumente, ktorý vysvetľuje dôvody takto vlnitej trate (podotýkam vlnitej v zvislej aj vodorovnej osi), prosím dajte sem naň link, naozaj by ma to zaujímalo. Osobne si myslím, že ak boli dôvody akékoľvek (potrubia v zemi, inžinierske siete, intenzita WIFI signálu v Richmanovi atď.) v 21. storočí sa dali vyriešiť aj estetickejším spôsobom. Rozumiem, že záber je skreslený, ale krivoľakosť trate (a aj chodníka) je jednoznačne viditeľná aj voľným okom. Nemôžem si pomôcť, ale pre nezainteresovaného človeka (napr aj turistu) to vyzerá ako absolútna fušerina. Mimochodom, naozaj si nepamätám, že by pôvodná jednokoľajná trať bola v zvislej osi vlnitá. Som sklamaný, opäť tu máme stavbu, ktorú budeme 30 rokov obchádzať krútiac hlavou, kde "Soudruzi z NDR udelali chybu".
Reply
piggee

piggee

14 Jun 2016
#29 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #26:
Po spravnosti shinkansen. Hikari je iba oznacenie ako expresny je vlak 😛
Reply
pharel

pharel

14 Jun 2016
#28 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #26:
Kuzelovost kolies? To je co? 🙂
Reply
Ámos

Ámos

14 Jun 2016
#27 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #26:
Dik ?
Reply
S499.1023

S499.1023

14 Jun 2016
#26 Rate positive Rate negative
Reply on: Ámos #25:
Všetky vlaky vrátane ICE, TGV a Hikari na trati sínusujú vplyvom kužeľovitosti kolies a ničenie GPK nepozorujem.
Reply
Ámos

Ámos

13 Jun 2016
#25 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #19:
A to je vhodne iba pri pevnej jazdnej drahe? Na normalnej trati to nenici casom geom.polohu trate?
Reply
<a href='mailto:kecho [zavinac] post [bodka] sk' >kecho</a>

kecho

11 Jun 2016
#24 Rate positive Rate negative
Reply on: pharel #23:
A okrem toho má predsa tram prednosť pred chodcom.
Reply
pharel

pharel

11 Jun 2016
#23 Rate positive Rate negative
Reply on: Adam3 #22:
Sofer stojaci na zastavke tu znacku bude vidiet dobre 🙂 Je dalej nez sa zda na tejto fotke.
Reply
Adam3

Adam3

10 Jun 2016
#22 Rate positive Rate negative
Ako vidim tak na dopravnu znacku prechod prechodcov bude dobre vidiet, hlavne ak sa tam pridaju tie cedulky s cislami liniek
Reply
danlo

danlo

10 Jun 2016
#21 Rate positive Rate negative
predpokladam, ze vyskovo je to "krive" kvoli odvodneniu a smerovo kvoli cyklopruhom a chodnikom, pripadne to co je spomenute podomnnou
Reply
Solider

Solider

10 Jun 2016
#20 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #15:
Lenže v prípade spomínanej Záhradníckej je vzniknutá smerová odchýlka spôsobená pravdepodobne zlým technologickým postupom výstavby pevnej jazdnej dráhy. V prípade Štúrovej je výškový rozdiel úmyselný, nedávno to spomínal aj stavbyvedúci UČS 10.
Reply
S499.1023

S499.1023

10 Jun 2016
#19 Rate positive Rate negative
Reply on: Ámos #16:
Keď je trať mierne cik-cak, tak sa nákolesníky striedavo opierajú o pravú a ľavú koľajnicu a vozidlo "neločká" len tak voľne v žliabkoch.
Reply
Andy

Andy

10 Jun 2016
#18 Rate positive Rate negative
Reply on: Ibiza #14:
Aha, tak asi som napísal blbosť, kľukatá je tam vlastne len cesta, nie električková trať. Myslel som križovatku s Ružovou dolinou.
Reply
<a href='mailto:kecho [zavinac] post [bodka] sk' >kecho</a>

kecho

10 Jun 2016
#17 Rate positive Rate negative
Debata síce o trati, ale ten Pracovný voz má vypálenú žiarovku?

Reply
Ámos

Ámos

9 Jun 2016
#16 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #15:
a toto zaujima aj mna. Vedel by si hlbsie a podrobnejsie vysvetlit? Tak klasicky, polopate ?
Reply
S499.1023

S499.1023

9 Jun 2016
#15 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: ceres #13:
Napríklad pre dosiahnutie lepšieho sínusového pohybu dvojkolesí, keďže bratislavský profil kolesa je dosť málo kužeľovitý. A samozrejme ťa vlnitosť nie je ani zďaleka taká, ako to vyzerá na fotke. Napríklad kedysi kritizovaný trávnatý úsek na Záhradníckej môže prejsť električka plnou rýchlosťou, vyššou než traťovou a cestujùci vo vozidle nič nepocítia.
Reply
Ibiza

Ibiza

9 Jun 2016
#14 Rate positive Rate negative
Reply on: Andy #10:
Akej odbočke?
Reply
ceres

ceres

9 Jun 2016
#13 Rate positive Rate negative
A aké sú teda oprávnené dôvody pre tú krivosť v rôznych osiach? Netrollujem, normálne sa pýtam.
Reply
S499.1023

S499.1023

9 Jun 2016
#12 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #11:
Obzvlášť červený pes v tom vyniká.
Reply
S499.1023

S499.1023

9 Jun 2016
#11 Rate positive 4 Rate negative
Mňa už celkom prestáva baviť toto hejtovanie detičiek, čo síce feces vedia ale papuĺovať musia.
Reply