Close

Weil am Rhein, Colmarer Straße, zastávka Dreiländerbrücke

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries › Slovakia and the world › Europe › Germany › Weil am Rhein (4/27)
Download item
Discussion post:
Location: Weil am Rhein, Colmarer Straße, zastávka Dreiländerbrücke
Date: 20.2.2015
Vehicle:
Gallery: Slovakia and the world › Basel
Slovakia and the world › Weil am Rhein
Basel, CH (17 Jan 2016)
Route:
Author: d3k0
Times viewed: 1989

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Vladimír

Vladimír

19 Jan 2016
#6 Rate positive Rate negative
Reply on: mkr1 #5:
Nie je to blbosť. Sleduje sa tým priblíženie cestovnej rýchlosti MHD a IAD. Ďalším obľúbeným nástrojom tejto politiky v mestách západnej Európy je zámerné nastavovanie červenej vlny na svetelených križovatkách pre IAD.
Reply
mkr1

mkr1

19 Jan 2016
#5 Rate positive Rate negative
Reply on: Vladimír #4:
Okay, argumentu Dispecera rozumiem. Ale zasada "Ideš autom? Oukej, ale aj Ty budeš zastavovať na každej zastávke, tak ako MHD." je predsa blbost... Na kazdej zastavke zastavovat a zrychlovat generuje len splodiny naviac, hluk naviac.
Reply
Vladimír

Vladimír

19 Jan 2016
#4 Rate positive Rate negative
Reply on: Dispecer #3:
Ďalším dôvodom je zámerné spomaľovanie IAD podľa zásady: "Ideš autom? Oukej, ale aj Ty budeš zastavovať na každej zastávke, tak ako MHD."
Reply
Dispecer

Dispecer

19 Jan 2016
#3 Rate positive Rate negative
Reply on: Dispecer #2:
*rovnakým smerom ako autobus
Reply
Dispecer

Dispecer

18 Jan 2016
#2 Rate positive Rate negative
Reply on: mkr1 #1:
Napr. Ak ideš od zastávky na prechod zatiaľčo v zastávke stojí autobus, nemusíš sa modliť, aby ťa prvý vodič IAD (idúci rovnakým smerom) nezrazil... ?
Reply
mkr1

mkr1

18 Jan 2016
#1 Rate positive Rate negative
Viete mi niekto vysvetlit vyhody tohoto riesenia? Chapem, je to uzsie, zastavkovy zaliv neubera z chodnika. Ale naco je apriori dobre, aby IAD nemohlo autobus stojaci v zastavke predbehnut?
Reply