Zavrieť

Výjazdový spoj linky 45 prepravuje cestujúcich už od zastávky Depo Hroboňova

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Červená nám svedčí! (15.3.2024) (9/15)
Stiahnuť materiál
Výjazdový spoj linky 45 prepravuje cestujúcich už od zastávky Depo Hroboňova.
Príspevok:
Lokalita: Hroboňova ul.
Dátum: 30.1.2024
Vozidlo: Škoda 30 Tr SOR #6012
Galéria: Bratislava › Škoda 30 Tr SOR
Červená nám svedčí! (15.3.2024)
Linka: 45
Autor: W.I.
Počet zobrazení: 2629

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
S499.1023

S499.1023

19.3.2024
#16 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: david11 #15:
Linka 10 ako sa parí jazdil a z JD po Krížnej a Špitálskej na Rooseveltovo námestie a cez Šafok opäť po Špitálskej a Krížnej do JD. To všetko s jazdením hore nám. SNP už boli len odvary zo správnej l-10, mojej obľúbenej linky.
Odpovedať
david11

david11

18.3.2024
#15 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: samkoh #13:
Veď L10 išla z SNP cez Obchodnú do J. Dvora..
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

18.3.2024
#14 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: samkoh #13:
Neboli také dojazdy. Všetky 4 okrem poslednej končili zo ZP a všetky 1 okrem poslednej z Hbf..
V prípade tebou pooisovaných zaťahovaní by boli oficiálne "končiace" tabule rovnako neužitočné.
Odpovedať
<a href='mailto:raituhoks [zavinac] gmail [bodka] com' >samkoh</a>

samkoh

17.3.2024
#13 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #12:
a keď si z dúbravky/KV zaťahoval cez tunel a obchodnú/jednoducho po opačnej strane centra, než jazdila 10-tka?
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

17.3.2024
#12 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 810zssk #10:
Presne tak. Už pred prevratom som na dojazdové spoje akejkoľvek električkovej linky do JD používal kompletnú sadu linkového označenia "10" bez ohľadu na to, či som končil z Ružinova, hlavnej stnstanice, Dúbravky, Karlovky. Vždy to perfektne fungovalo, na rozdiel od úradne správnych cedulí "cez Kamenné námestie a nám. Fr. Zupku do vozovne Jurajov Dvor", kde boli neustále dotazy a konflikty. Každý z vedenia podniku, aj ten ficofilný pán, čo tam bol najdlhšie, to uznával ale nikto nebol ochotný to normalizovať. Ten, čo je tam dodnes, mal mantru elektronických tabulí, ktoré vyriešia všetko ale aplikácia tragická.
Odpovedať
Jak44

Jak44

17.3.2024
#11 Ohodnotiť kladne 6 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 810zssk #10:
Alebo aktuálne výjazdy/dojazdy z Hlavnej stanice na Trnávku označené ako l. 40 a nie l. 61.
Odpovedať
810zssk

810zssk

16.3.2024
#10 Ohodnotiť kladne 5 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ike #9:
Na takú mieru sofistikovanosti že by to išlo po inej linke ešte DPB nedozrel. Viď niekdajšie dojazdy z L1 do Kraksňan ktoré išli 100% po trase L7 a napriek tomu neboli vedené ako L7 (a uvedené v jej CP).
Odpovedať
Ike

Ike

16.3.2024
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 810zssk #5:
Alebo 47
Odpovedať
Urbanway 2423

Urbanway 2423

16.3.2024
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Cancer #7:
Áno, myslel som, že pôjdu až po Rádiovú, tak ako výjazdové spoje 61. Mohli by ale končiť aj na Bojnickej (A), ak by to bolo lepšie.
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
Cancer

Cancer

16.3.2024
#7 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Urbanway 2423 #6:
Najlepšie s cestujúcimi až po vozovňu (nie iba po Avion, neviem či si to tak myslel alebo normálne až do vozovne) aby sa dalo prestúpiť aj na L65 smerom do Rače na hrane a na L53 na Bojnickej/Depo Trnávka (podla toho či by šli cez Trnávku alebo priamo po Galvaniho).

Keby šli cez Trnávku dalo by sa prestúpiť aj na L60.
Odpovedať
Urbanway 2423

Urbanway 2423

16.3.2024
#6 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: tbus #2:
Akože podľa mňa má výjazdový aj dojazdový spoj rovnaký prínos pre cestujúcich a ak sa označí šípkou, ako píše 810zssk, tak bude každému jasné, že to je nejaký špeciálny spoj. Napríklad na 61 by sa mohli zaviesť dojazdové spoje z letiska, keďže pri Avione by mohli cestujúci prestúpiť na 63, 65 alebo 96.
Odpovedať
810zssk

810zssk

15.3.2024
#5 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: tbus #4:
Môže ísť ako šípka 🙂
Odpovedať
tbus

tbus

15.3.2024
#4 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 810zssk #3:
Myslel som v pripade tejto 45, ze je spoj len v jednom smere. V opacnom by uz z druhej zastavky odbocil inam...
Odpovedať
810zssk

810zssk

15.3.2024
#3 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: tbus #2:
Prečo?
Odpovedať
tbus

tbus

15.3.2024
#2 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne 2
Reakcia na: Urbanway 2423 #1:
Spoj, ktory sa napoji na trasu linky niekde v polovici je pre cestujucich o nieco prinosnejsi ako spoj, ktory sice zacne linku standardne ale pocas trasy spoj skonci a odboci mimo.
Odpovedať
Urbanway 2423

Urbanway 2423

15.3.2024
#1 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Prečo vlastne na niektorých linkách existujú len výjazdové spoje a nie aj dojazdové? Je mi jasné, že počet cestujúcich napr. v tejto 45 sa vo väčšine prípadov blíži k nule, ale aj tak je zvláštne, že je ten spoj zavedený len v jednom smere. Je to kvôli tomu, aby vodič mohol skôr domov, keď sa bude ponáhľať do vozovne bez cestujúcich?
Odpovedať