Zavrieť

Trať v Karlovej Vsi pred dokončením

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Aktuálny bratislavský fotomix (11.9.2020) (18/22)
Stiahnuť materiál
Trať v Karlovej Vsi pred dokončením.
Príspevok:
Lokalita: Karloveská ul.
Dátum: 10.9.2020
Vozidlo:
Galéria: Bratislava › 4. etapa: Tunel - Jurigovo nám.
Aktuálny bratislavský fotomix (11.9.2020)
Linka:
Autor: W.I.
Počet zobrazení: 2427

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
<a href='mailto:kecho [zavinac] post [bodka] sk' >kecho</a>

kecho

13.9.2020
#19 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Urbanway 2423 #18:
A Vozovna Dubravcice planovana x rokov uz umrela na starobu?
Odpovedať
Urbanway 2423

Urbanway 2423

13.9.2020
#18 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: kecho #17:
Tam je tuším problém s údržbou, že tam nie je revízny kanál. Ak sa nevybuduje v budúcnosti, tak môžeme asi na dlhodobú ostrovnú premávku (viac, ako jeden-dva dni) zabudnúť.
Odpovedať
<a href='mailto:kecho [zavinac] post [bodka] sk' >kecho</a>

kecho

13.9.2020
#17 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #16:
Teraz mame planovanu vyluku medzi Všou a Tunelom a vidis, ako sa vyuziva. 😃
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

13.9.2020
#16 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: MatejBA #14:
Ja osobne si myslím, že obratisko KV sa robilo pre plánované výluky medzi Tunelom a Karolovou Všou, kedy by sa tam mohla zaviesť ostrovná prevádzka. Navyše obratisko umožňuje aj prevádzku jednosmerných vozidiel. A na záver si myslím, že sa aj tak nič také robiť nebude, lebo v Bratislave sa to nikdy tak nerobilo a bolo by to príliš zložité.
Odpovedať
Urbanway 2423

Urbanway 2423

13.9.2020
#15 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: MatejBA #14:
Pri dlhšej MU to môže mať význam, ako píše S499.1023, ale aj tak je otázne, či tam budeme mať dostatok vozov na slušný interval medzi Molecovou a Dúbravkou. Čo sa obratiska v KV týka, tak tam dokážeš ukončiť električky prakticky ihneď a bez nejakej zložitej organizácie.
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
MatejBA

MatejBA

13.9.2020
#14 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #13:
Tak samozrejme, ak to je nieco ako auto v kolajisku, tak je to na zvazenie, ale kebyze to je ako bolo strhnute vedenie v Petrzalke na niekolko dni a uviaznu tam elektricky, tak nie je to lepsie ako relativne zbytocne hltat volne vozy na dopravu az do Dubravky? Nerobilo sa napriklad aj obratisko KV kvoli tomu prejazdne aj z/do Dubravky?
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

13.9.2020
#13 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: MatejBA #12:
A než sa to všetko uprace, bude presne podľa Urbanway #11 po MU, pokiaľ to nebude niečo na tri dni.
Odpovedať
MatejBA

MatejBA

13.9.2020
#12 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Urbanway 2423 #9:
T6 mozes bud odstavit v KV alebo ich otocit a poslat do Dubravky a nechat 1 kolaj prejazdnu z Dubravke (plus jednu ci 2 supravy mozes odstavit aj na Molecovej/za odstavnou kolajou)

EDIT: 2 vies odstavit na Molecovej, 7-8 v Dubravke s tym, ze 1 kolaj ostane volna, a 4 vies s kludom nechat v KV - cize dokopy vies "odlozit" asi 13-14 suprav tak, aby 30T nezavadzali. A ked si zoberieme, ze na 4 a 9 je 17 vozidiel dokopy a operujeme na mensej casti useku pre dane linky, tak tam urcite nebude problem tych par vozov odparkovat 🙂
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
Urbanway 2423

Urbanway 2423

12.9.2020
#11 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: si #10:
Ja som chcel poukázať na to, že cúvať s T6 (a kvôli nim aj s 30T a všetkým ostatným) do obratiska bude trvať dosť dlho a hlavne ich, ako píšeš ty, nebude kam "upratať." Možno by sa to ešte dalo urobiť tak, že by všetky električky (stojace smerom do mesta) išli do mesta a jednosmerné by sa na Molecovej odstavili v zastávke a za ňou, zatiaľ čo 30T by išli na odstavnú koľaj a otočili sa. Sám som zvedavý, ako by to dispečeri zvládli a či by sa skôr neodstránila MU, ako by to všetko vycúvali, upratali a zorganizovali.
Odpovedať
si

si

12.9.2020
#10 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Urbanway 2423 #9:
u normalnych to ta t6 moze bez ludi vycuvat zo zadneho panelu, skor by bol problem kam upratat tie "jednosmerne" vozy pocas takejto situacie (do obratisk sa asi vseky nespracu)
PS: zazil som uz aj ze aj jednosmerne vozy cuvali z obchodnej pocas mimoriadky (oboma smermi) aby sa mohli cim skor vratit do premavky po obchadzkovych trasach a nestoali tam zbytocne uviaznute, takze je to o tom nakolko schopny dispecer to zoberie do ruk....
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
Urbanway 2423

Urbanway 2423

12.9.2020
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: MatejBA #8:
A čo keď tam budú električky v poradí: 30T, T6 a 30T, nebude Ti to tá T6 blokovať?
Odpovedať
MatejBA

MatejBA

12.9.2020
#8 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: TomJ #7:
Na 4ke boli dost casto/pravidelne pred vylukou (a par kusov sa objavovalo aj na 9). Plus 1-2 vozy, co uviaznu medzi Molecovou a Dubravkou (+ZV bol tusim skoro vzdy 75xx) je lepsie riesenie ako cakat 30-60 minut za ZV kym sa dotrepu cez cele mesto.

Si: X5 sa moze otocit za Segnerovou cez priecestie 🙂

Ramzi: Ano, bude fakt lepsie z Dubravky prestupit na X5 na Segnerke a potom na 32/33 na Molecke ak pojdes smer DD alebo pojdes do okolia Molecovej (Lidl, KCK, kniznica, atd)
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
TomJ

TomJ

11.9.2020
#7 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne 2
Reakcia na: si #6:
Je tiež veľmi pravdepodobné, že sa v prípade mimoriadky nebudú v danom úseku nachádzať žiadne obojsmerné električky.
Odpovedať
si

si

11.9.2020
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
hmm inak ked tak nad tym rozmyslam, v pripade mimoriadky na trati medzi tunelom a molecovou, by obojsmerne elektricky mohli vykonavat dopravu aspon v useku molecova-karlova ves-dubravka, avsak je pravdepodobne ze kvoli sinalnemu planu krizovatky by do zastavky "molecova" vojst nemohli, a na druhej strate nahradna autobusova doprava ak prejde tuto krizovatku smerom do KV, tak sa zas nema velmi kde nejak blizsie otocit...
Odpovedať
N/A

N/A

11.9.2020
#5 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: MatejBA #3:
V prípade MU by mal hádam vodič vyhodiť ľudí už na Segnerovej, kde sa dá aj civilizovane prestúpiť na autobus.
Odpovedať
Kotlár

Kotlár

11.9.2020
#4 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: pinhead #1:
A cementárne nebudú mať čo zrať! + Do projektu sa nesmie zasahovať 😉 Hm, počkajte vlastne niečo je inak ako v ňom..asi náhoda
Odpovedať
MatejBA

MatejBA

11.9.2020
#3 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: pinhead #1:
Nemoze to byt kvoli tomu, kebyze tam v pripade MU koncia elektricky z dubravky, aby ludia vystupili na nieco ine ako rozchodnik?
Odpovedať
ufo

ufo

11.9.2020
#2 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: pinhead #1:
Viac cementu, väčšia uhlíková stopa.
Odpovedať
pinhead

pinhead

11.9.2020
#1 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
Pekne to zaliali, ten ľavý úsek nemohol byť zelený ? Takto je to v projekte, resp. má to svôj význam?
Odpovedať