Zavrieť

Nová trolejová križovatka pri Cintorínskej ulici

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Trolejbusová trať na Ul. 29. augusta po rekonštrukcii (27.5.2019) (1/20)
Stiahnuť materiál
Nová trolejová križovatka pri Cintorínskej ulici.
Príspevok:
Lokalita: Ulica 29. augusta
Dátum: 24.5.2019
Vozidlo:
Galéria: Bratislava › Rekonštrukcia trolejbusovej trate na Ul. 29. augusta (2019)
Trolejbusová trať na Ul. 29. augusta po rekonštrukcii (27.5.2019)
Linka:
Autor: -mk-
Počet zobrazení: 2922

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
<a href='mailto:andrej.bistak [zavinac] gmail [bodka] com' >anbis</a>

anbis

4.6.2019
#14 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: trolejbus6207 #13:
+ Solider: Ja do toho tiež nevidím, ale vidím do iného "štátneho podniku" a viem si predstaviť, ako sa tie stavby preberali - čisto formálne, že "načo to riešiť", "je to jedno", "veď to funguje aj takto" a pod. Ryba smrdí od hlavy, prečo by ľudia dole konali inak ako vidia vo vedení? Nezáujem, anarchia, vedľajšie záujmy v rozpore so záujmom firmy, neočakávanie výsledkov, neodbornosť... Kiežby som nemal pravdu 😃
Tá Trenčianska by sa mala do budúcna celá prerobiť, nové stožiare zakáblovať a osadiť VO, staré vytiahnuť. A zodpovedných zavesiť do prievanu. Zabudlo sa, lebo na tom nikomu nezáležalo, je to hanba.
Odpovedať
trolejbus6207

trolejbus6207

3.6.2019
#13 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #12:
Ja do toho príliš nevidím, ale vieš si predstaviť niekoho "zodpovedného" z tých nižších štruktúr, kto by mal gule takýto paškvil neprevziať? Nepamätáš na tie tlaky, keď zodpovedný človek nechcel vydať osvedčenia pre kĺbové troloSORy?
Odpovedať
Solider

Solider

3.6.2019
#12 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: trolejbus6207 #11:
To je problém v menšine prípadov. Hlavný problém v prípade politicky dosadených truhlíkov bolo, že zle nakladali s financiami a odkladali potrebné rekonštrukcie. To, že sa preberali nielen dokumentácie, ale i stavby, ktoré nemali potrebnú kvalitu, je skôr chyba na tie nižšie štruktúry, ktoré takéto diela bez hlavy preberali.
Odpovedať
trolejbus6207

trolejbus6207

3.6.2019
#11 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #10:
Presne tak, ale čo sa dá očakávať od politicky dosadených "riadiacich" pracovníkov...
Odpovedať
Solider

Solider

3.6.2019
#10 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: anbis #6:
Všetko záleží od projektanta, aké zadanie dostane a v akom rozsahu ho splní. Ak dostane zadanie ponechať existujúce stĺpy a kvôli optimalizácii nákladov vymeniť len tie najviac poškodené, prípadne pridať len tie, ktoré je nevyhnutné pridať, potom to tak dopadne.

Alebo to dopadne tak, ako v prípade trolejbusovej trate na Trenčianskej, kde sa „zabudlo“ na naprojektovanie rozvodov pre VO do nových stĺpov a súčasne s novými stĺpmi TV sú zachované pôvodné stĺpy VO. A o umiestnení stĺpov v obratisku Mliekarenská ani nehovorím, keďže to musel projektovať niekto, kto nikdy nejazdil s niečim, čo si musí nadbiehať.
Odpovedať
Peter6607

Peter6607

3.6.2019
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Max #2:
Dovolím si názornú ukážku z mesta Kaunas, kde prebiehajú masívne rekonštrukcie v centre mesta. Farbu a tvar stĺpov považujem za ideál, kam by sa mohlo smerovať aj u nás. http://transphoto.ru/photo/1221507/
Odpovedať
<a href='mailto:ibutora [zavinac] atlas [bodka] sk' >ivanbuto</a>

ivanbuto

3.6.2019
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Viko #1:
Tento projekt je ešte staršieho dátumu.
Dúfame, že sa to bude postupne meniť k lepšiemu!
Odpovedať
lostrail

lostrail

2.6.2019
#7 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: anbis #6:
Tiez na to pozeram a nechapem, ci sa nedali tie zavesy riesit z jedneho stlpa a bol potrebny takyto mackopes...
Odpovedať
<a href='mailto:andrej.bistak [zavinac] gmail [bodka] com' >anbis</a>

anbis

1.6.2019
#6 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Max #2:
Skvelé sú aj rekonštrukcie TV, keď sa osadí nový stožiar 50 cm od pôvodného kombinovaného a ďalej stoja oba (ten bývalý kombinovaný potom už iba pre VO)... a myslím, že to zas niekde spravili aj tu, či sa mýlim?
Odpovedať
lostrail

lostrail

31.5.2019
#5 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Ked sme pri estetike, ten kus zabradlia tam tiez vyzera, ze ho niekto len tak oprel a nasledne zabudol.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

30.5.2019
#4 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: kohut2012 #3:
Ale tu sa diskutuje o stĺpoch, nie o drôtoch.
Odpovedať
kohut2012

kohut2012

30.5.2019
#3 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Mne sa trolejove vedenie paci, najlepsie ked je poradna pavucina. Bez TV mi pride ulica prazdna.
Odpovedať
Max

Max

30.5.2019
#2 Ohodnotiť kladne 5 Ohodnotiť záporne
Veru, mohli to vyriešiť nejakým lanovým prevesom medzi stĺpmi pozdĺžne vozovky a odstrániť tak minimálne dva stĺpy uprostred fotky.
Toto ma celkom hnevá v BA, že úplne všade v meste sú rôzne stĺpy osvetlenia, trol. vedenia, stĺpiky značiek, stĺpiky proti parkovaniu - ideálne uprostred chodníka (viď príklad v ľavom rohu).
Celá Ulica 29. Augusta by si zaslúžila kompletnú revitalizáciu v podobe výmeny povrchov cesty a chodníkov (dlažba, nie asfalt), zúženie cesty a rozšírenie chodníkov, nové obrubníky, zeleň... Nebyť táto ulica hlavnou dopravnou tepnou mesta, mohol by z nej byť príjemný mestský priestor pre ľudí.
Skvelá príležitosť na realizáciu pre Vallo&team.
Odpovedať
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

27.5.2019
#1 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
Škoda, že sa nepodarilo preriešiť upevnenie tak, aby pred kostolom bolo menej stĺpov, nech je ten priehľad z Cintorínskej príjemnejší.
Odpovedať