Zavrieť

Križovatka na Americkom nám. pred položením vrchného krytu

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Práce na Špitálskej ulici už finišujú (14.11.2017) (37/58)
Stiahnuť materiál
Križovatka na Americkom nám. pred položením vrchného krytu.
Príspevok:
Lokalita: Americké námestie, Špitálska ul.
Dátum: 8.11.2017
Vozidlo:
Galéria: Bratislava › Rekonštrukcia trate na Špitálskej ul. (2017)
Práce na Špitálskej ulici už finišujú (14.11.2017)
Linka:
Autor: -mk-
Počet zobrazení: 4079

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Ma178rek

Ma178rek

7.12.2017
#42 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #40:
ja asi chápem čo chce Melange povedať, že to že keby je menší oblúk nehádža tak s ľuďmi a aj ja som toho názoru, šiel som častokrát škodovkou na linke 3 a to hádzanie bolo neskutočné v tom esíčku...
Odpovedať
N/A

N/A

7.12.2017
#41 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #40:
Ťažko sa mi s tebou komunikuje, lebo odmietaš pripustiť zjavné veci. Ale ja stále od začiatku hovorím to isté: súčasný stav pri rýchlosti XY spôsobuje prudké trhnutia, ktoré cestujúcich hádžu do strán. Pokiaľ by koľaje boli zhruba tak, ako som ich nakreslil, tak pri tej istej rýchlosti XY by to tak netrhalo. Ty tvrdíš, že to za súčasného stavu trhá preto, lebo tade niektorí vodiči chodia príliš rýchlo a mali chodiť pomalšie. Ja tvrdím, že pokiaľ by koľaje boli zhruba tak, ako som ich nakreslil, tak by mohli ísť rýchlejšie. Možno nie oveľa, ale predsa.
Odpovedať
Solider

Solider

7.12.2017
#40 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #38:
Ja Ti odpovedám STN 73 6405 Projektovanie električkových tratí, ON 73 6412 Geometrické usporiadanie koľaje električkových tratí a D1/1 ako prevádzkový predpis. Vyššia rýchlosť ako 15 km/h nie a pre Škodovky už vôbec nie.
Odpovedať
Ámos

Ámos

7.12.2017
#39 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Mike #36:
Co je najzabavnejsie na Stefanikovej a KDI.
Ze bus pruh nedovolili, ale znacka s povolenim zastavovat pre zasobovanie pre hotel "nasich ludi" nevadi.
Odpovedať
N/A

N/A

7.12.2017
#38 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #34:
Už som to písal niekoľkokrát: na vyššiu rýchlosť než teraz. Číslo ti nepoviem, ale určite sa dá jednoducho na základe toho môjho nákresu odhadnúť ten polomer a následne aj vhodná rýchlosť. Keďže ty v tom očividne pracuješ, tak by si to mohol skúsiť odhadnúť.
Odpovedať
<a href='mailto:kecho [zavinac] post [bodka] sk' >kecho</a>

kecho

7.12.2017
#37 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Mike #36:
Este by podla policajnej logiky mohlo byt aj od busov a Tbusov.
Odpovedať
Mike

Mike

7.12.2017
#36 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: kecho #35:
Otrasy a hlučnosť môžu byť iba od električiek, nikdy nie od áut. To "myslenie", ktoré sa použilo ako jeden z argumentov na Štefánikovej ku koncu 70tych rokov, trvá dodnes.
Odpovedať
<a href='mailto:kecho [zavinac] post [bodka] sk' >kecho</a>

kecho

7.12.2017
#35 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Mike #32:
Havarijny stav - otrasy poskodzuju statiku okolitych budov, ako bonus moze byt aj hlucnost. Ci tam ziadna drevnata flora nebyva?
"Zrusenie" cesty a premena na pesiu zonu a la Obchodna...
Odpovedať
Solider

Solider

7.12.2017
#34 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #28:
A toto je podľa Teba na akú rýchlosť?
Odpovedať
N/A

N/A

6.12.2017
#33 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #29:
Chcel si to nakresliť a ja som ti to nakreslil, tak čo ma tu teraz chceš nachytať na hruškách? Argument bol, že sa tam nezmestí koľaj. Trakčné vedenie je iná téma a ja sa k tomu ako laik neviem vyjadriť, ale keďže som tú koľaj posunul v mieste križovania trolejbusov len mierne, nezdá sa mi, že by to mal byť veľký problém.

K #30 – Samozrejme, že rozšírenie vzdialenosti v oblúku by tam muselo byť, však by aj bolo. Ja tu hovorím o tom, že tá trať mohla a mala byť konštruovaná s jedným veľkým oblúkom miesto dvoch rozdelených rovinkou. Nepredkladám tu konkrétne riešenie so všetkými technickými podrobnosťami.
Odpovedať
Mike

Mike

6.12.2017
#32 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ámos #31:
Zákaz IAD na Mickiewiczke by som bral všetkými desiatimi "už len" na to presvedčiť mestskú časť, mesto a KDI ?
Odpovedať
Ámos

Ámos

6.12.2017
#31 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Mike #30:
Zakazat prejazd IAD po Mickiewicke, celu trat posunut na ukor jazdneho pruhu doprava (v smere do centra) a je miesto na vsetko aj pohodlny obluk. ?
Odpovedať
Mike

Mike

6.12.2017
#30 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #29:
A aj s patričným rozšírením osovej vzdialenosti v oblúku, aby sa tam bezpečne minuli všetky typy vozov.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

6.12.2017
#29 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #28:
Na kresli to aj s tou koľajou v smere na Odborárske námesti a s trakčným vedením trolejbusov.
Odpovedať
N/A

N/A

6.12.2017
#28 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #27:
Takto nejako: https://i.imgur.com/WEq2BG5.jpg

Tou červenou je zvýraznená koľaj, ktorú navrhujem, čiernou čiarou v pozadí súčasný stav. Obdobne by to bolo s koľajou v smere na Odborárske nám.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

6.12.2017
#27 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #25:
Vezmi si mapu, nakresli to tam a postni to sem..
Odpovedať
si

si

6.12.2017
#26 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
skusme to povedat trosku inac, miesto dvoch oblukov s nejakym polomerom a rovinky (resp. protiobluka) by bol jeden obluk s trochu vacsim polomerom (a idealne aj vyhybkami v nom)
Odpovedať
N/A

N/A

6.12.2017
#25 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #24:
Táto časť vysvetlená nebola a nerozumiem, aký je konkrétne problém s priestorovým usporiadaním. Proste si predstav, že na tejto fotke nevidíme prudkú zákrutu, rovinku a ďalšiu prudkú zákrutu, ale iba jednu väčšiu zákrutu. Pohodlne by sa tam zmestila.
Odpovedať
Solider

Solider

5.12.2017
#24 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #23:
Nemohla. Už Ti bolo viackrát vysvetlené, že to nie je možné pri súčasnom priestorovom usporiadaní.
Odpovedať
N/A

N/A

5.12.2017
#23 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: ceres #22:
Pointa je, že by električka mohla ísť VYŠŠOU rýchlosťou než teraz.
Odpovedať