Zavrieť

Prístrešok na zastávke Devín

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie (1/1)
Stiahnuť materiál
Prístrešok na zastávke Devín.
Príspevok:
Lokalita: Muránska ul., zastávka Devín
Dátum: 17.5.2020
Vozidlo:
Galéria: Bratislava › Prístrešky
Zastávky a označníky (27.5.2020)
Linka: N29
Autor: insider
Počet zobrazení: 3587

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Urbanway 2423

Urbanway 2423

1.6.2020
#30 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #29:
S vybavenosťou máš pravdu, tá na pôvodnej ceste nie je žiadna. Aj tak si ale myslím, že ľudí ktorý tam bývajú (a neprevádzkujú kaviareň, potraviny, ... - neprofitujú z toho) by to mohlo obťažovať. Na takýchto miestach sa ľudia potom často sťažujú, že majú pred domom veľký ruch. Pre samotných turistov to je však viac atraktívne, ako dnešná cesta. Nie je to však úplne zlý nápad, len si myslím, že by s tým museli byť v pohode aj obyvatelia, aby potom nespisovali petície. 🙂
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
N/A

N/A

1.6.2020
#29 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Urbanway 2423 #28:
Skôr som to myslel tak, že táto časť Hradnej-Kremeľskej-Rytierskej predstavuje centrálnu časť Devína, pričom v blízkej budúcnosti sa má dočkať výraznejších úprav a doplnenia vybavenosti ako potraviny či kaviareň ( https://www.yimba.sk/clanky/centralna-cast-devina-sa-moze-zmenit-pribudnut-by-mohla-chybajuca-obcianska-vybavenost ). Ďalšie služby by potom dokázalo pokryť Condominium. Na vedení turistov úzkou ulicou nie je nič zlé - obzvlášť ak je dopravne upokojená, pričom si dovolím tvrdiť, že cesta zastavaným územím je aj do istej miery atraktívnejšia.
Odpovedať
Urbanway 2423

Urbanway 2423

1.6.2020
#28 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #27:
Neviem síce, čo myslíš tou ,,základnou vybavenosťou (prístrešok na zastávke - síce horší, ale je aj na Svätoplukovi alebo automat na lístky?), ale Hradná je oveľa užšia, ako pôvodná cesta a neviem, či je zrovna dobré viesť turistov po úzkej ceste a navyše medzi rodinnými domami (predsalen pôvodná cesta viedla skôr okrajom zástavby, ako jej stredom).
Odpovedať
N/A

N/A

1.6.2020
#27 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #25:
Keďže je daný priestor v súkromnom vlastníctve, tak z pohľadu mesta to bohužiaľ riešiteľné nie je.

Ak sa už bavíme v teoretickej rovine, ďalšou možnosťou by bolo vybudovať nový vstup do areálu z Hradnej ulice - potrebné náklady by boli minimálne a turisti, využívajúc zastávku Nám. sv. Cyrila a Metoda, by tak aspoň mali po ceste k dispozícii základnú vybavenosť.
Odpovedať
Urbanway 2423

Urbanway 2423

1.6.2020
#26 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #25:
Samozrejme, že je riešiteľný, ale stále mi to príde, že za veľa peňazí bude málo muziky.
Odpovedať
N/A

N/A

1.6.2020
#25 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Valec #24:
A to je neriešiteľný problém?
Odpovedať
Valec

Valec

1.6.2020
#24 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #22:
Nedôstojné je už to, že sa od hradu musím predierať parkovisko a potom čakať na takejto zastávke.
Odpovedať
Urbanway 2423

Urbanway 2423

1.6.2020
#23 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #22:
Viem, že sa to len zdá (aj som to meral), ale aj tak je to podľa mňa pomalšie, ako ísť cez Devín (nie na sídlisko). Teoreticky L29 do DNV chodiť nemusí, ale jej skrátenie by zbytočne vyrobilo problém ľudom, ktorý nebývajú na sídlisku. Títo ľudia podľa mňa uprednostnia priamu trasu, pred trasou s prestupom. Pre ľudí na sídlisku to bude v oboch prípadoch rovnaké. Takže je to z môjho pohľadu zbytočná zmena.
Odpovedať
N/A

N/A

1.6.2020
#22 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Urbanway 2423 #21:
Nie je to strašná obchádzka, to sa len zdá. V skutočnosti je to cca tá istá vzdialenosť. A ako som písal, ak idem na sídlisko (kam zrejme väčšina ľudí cestujúcich do DNV smeruje), tak sa mi viac oplatí ísť cez Patrónku.

To len na margo tvojho argumentu, že L29 musí chodiť až do DNV, aby sa ľudia z Lafranconi a od Nového mosta mohli dostať do DNV.

Vôbec nemusíme za každú cenu mať dennú linku na túto zastávku, ja som iba načrtol možné riešenie, ako zachovať spojenie Devína z DNV a zároveň zaviesť obsluhu hradu Devín. Lebo je to významný turistický cieľ a súčasné riešenie je nedôstojné.
Odpovedať
Urbanway 2423

Urbanway 2423

1.6.2020
#21 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #19:
Presne, ako hovorí Viko, za 23 minút to dáš iba, ak nie sú zápchy a nemusíš čakať na prestup (čo väčsinou musíš). Trasa bez prestupu bude stále atraktívnejšia, ako trasa s prestupom (pretože čas cesty je takmer rovnaký). Celkovo mi to príde, ako strašná obchádzka a úplne zbytočne. Ak už za každú cenu musíme mať linku na túto zastávku, tak nech sa sem maximálne skrátia cez víkendy niektoré spoje (ale aj to fakt iba ak už nebude kapacita 29 postačovať). Inak by to bolo len zbytočné sťaženie cestovania ľudí do Devína a DNV, len kvôli ,,šotoobsluhe" jednej zastávky.
Odpovedať
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

1.6.2020
#20 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: N/A #19:
Moment, kvôli papierovej minúte úspory a šotoobsluhe jedného opusteného prístrešku treba ľudí nútiť prestupovať a vystavovať vplyvom dopravnej situácie na Patrónke, na Lamačskej, na diaľnici a okolo Borov?
Odpovedať
N/A

N/A

31.5.2020
#19 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Urbanway 2423 #17:
Dajme tomu, že idem z Lafranconi na Novoveskú.
- priamo L29 to trvá 24 minút.
- s prestupom na Patrónke to trvá 5 + 18 = 23 minút (+ prestup)
Čiže takmer to isté.

Pokiaľ idem v DNV na sídlisko, tak je dokonca výhodnejšie ísť cez Patrónku, lebo L29 sídlisko obchádza a buď musím ísť peši, alebo prestúpiť.
Odpovedať
JamaVOku

JamaVOku

31.5.2020
#18 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Miesto tychto vsetkych skvelych napadov by bolo podla mna ziaduce trochu zainvestovat do skulturnenia zastavok Strbska alebo Svatopluk dobudovanim nastupist, mobiliaru a pristreskov (skor teda v pripade zastavky Devin, Svatopluk) a smerovat cestujucich tam. To by bol uplne postacujuci stav.
Odpovedať
Urbanway 2423

Urbanway 2423

31.5.2020
#17 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #16:
Napr. od Lafranconi a Mostu SNP chceš, ako inak ísť do DNV, ako 21.
Obyvatelia Devína majú teraz spojenie s Euroveou, ktorá je navyše aj v centre a nepotrebujú nutne chodiť do Borov.
A pokiaľ nie je 29 preplnená netreba tam za každú cenu ťahať linku, lebo to skutočne nie je až tak ďaleko, aby sa tam nedalo prejsť peši.
Odpovedať
N/A

N/A

30.5.2020
#16 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 5
OK, tak úplne z prsta vycucaná šotoidea:

Čo ak by L29 končila v Devíne a L21 končiace Pri Sandbergu by zachádzali až do Devína.

Dôvody:
1. Z mesta do DNV aj tak nikto nemá dôvod ísť cez Devín.
2. Obyvatelia Devína by mali spojenie s Bormi.
3. Návštevníci a turisti Devína by sa mohli dostať autobusom až k hradu.
Odpovedať
Urbanway 2423

Urbanway 2423

29.5.2020
#15 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #9:
No, podľa mňa tam nie je nutné, aby tam chodil autobus dokým nebude 29 preplnená. Turisti zas dokážu prejsť tých pár sto metrov, pretože to nie je zas až tak ďaleko a nejde sa tam ani do kopca. Aj keď na ceste síce chodník nie je, dá sa to obísť aj po hrádzi (neviem, či to turisti vedia) a z Devína, Svätopluk je to potom takisto ďaleko, ako po ceste. Myslím si teda, že tam nie je až tak nevyhnutné viesť novú linku, pokiaľ bude súčasná 29 postačovať.
Odpovedať
<a href='mailto:yellowcaptcha [zavinac] gmail [bodka] com' >yellowcaptcha</a>

yellowcaptcha

29.5.2020
#14 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
A nestačilo by iba aby tam robila linka 29 zachádzku na tú zastávku v oboch smeroch, podobne ako L65 robí zachádzky na ulicu Na Pántoch či na Regrútsku?

Ale problémom prečo tam cez deň nič nezachádza bude skôr to čo píše Valec (teda súkromný pozemok, parkovisko a problém s prejazdom/otočením) ako to že by tam nemalo čo jazdiť.
Odpovedať
TomJ

TomJ

29.5.2020
#13 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #11:
No pri víkendovom intervale 20 min by bolo dosť blbé nechať jazdiť do DNV len každý druhý spoj. Skôr si viem predstaviť na linke 29 sóla a kompenzovať to linkou 129, ktorá by s ňou jazdila v preklade od SND do Devína (ako pár rokov dozadu). Ale najprv by bolo treba poriešiť problém s obratiskom, keďže je cez deň ťažko prejazdné.
Odpovedať
N/A

N/A

29.5.2020
#12 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #11:
Vzhľadom na to, že L29 má víkendový interval 20 minút, skrátením vybraných spojov iba po Devín by sa mnohým ľuďom zhoršila dostupnosť. Okrem toho má tá linka cez víkend aj rekreačnú funkciu - zabepečuje dopravu k Sandbergu a iným lokalitám Devínskej Kobyly.

P.S. Ak by sa raz v budúcnosti mala zaviesť nová linka na Devín, skôr než ku hradu by malo zmysel potiahnuť ju na Zelené terasy resp. do iných lokalít, ktoré trpia oveľa horšou dostupnosťou.
Odpovedať
N/A

N/A

29.5.2020
#11 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Jak44 #10:
A prečo musia všetky spoje L29 chodiť až do DNV? A aj cez víkend?
Odpovedať