VozidláAutobusy (stredisko Senica) › Karosa LC 735 & Karosa LC 736

Karosa LC 735 - stav po GO

Úvod

Karosa LC 735 z továrne Karosa Vysoké Mýto bol medzimestský autobus určený na prepravu sediacich cestujúcich na dlhšie vzdialenosti. Od neho bol odvodený aj autokar LC 736 so zvýšeným pohodlím. Karosy LC 735 a LC 736 sa vyrábali od prvej polovice 1980-tych rokov do polovice 1990-tych rokov.

Prehľad vozidiel

Séria Typ Evidenčné čísla Rok výroby Sprevádzkovanie Vyraďovanie Počet
1. Karosa LC 735.20 SE 71-04 1988 1988 2010 1
2. Karosa LC 735.20 SE 76-99 1989 1989 2010 1
3. Karosa LC 736.1022 SEA 02-68, SEA 02-70 1996 1996 2011 – 2016 2
4. Karosa LC 736.1022 TTA 55-25 jar 1995 2009 2012 1
Spolu 1988 – 1996   5

Technické parametre

Dĺžka 11055 mm
Šírka 2500 mm
Výška 3165 mm
Počet dverí 2
Počet miest na sedenie 44 + 1
Celkový počet miest 44 + 1
Pohotovostná hmotnosť 9900 kg (LC 735)
10100 kg (LC 736)
Celková hmotnosť 14180 kg (LC 735)
14380 kg (LC 736)
Motor LIAZ ML 635, naftový, vodou chladený 6-valec s priamym vstrekovaním (735.00, 736.00)

LIAZ ML 636 N Euro 0, naftový, vodou chladený 6-valec s priamym vstrekovaním (735.20, 736.20, 735.40, 735.1011, 736.1014)
Výkon motora 148,5 kW / 2100 rpm (ML 635)
155,4 kW / 2000 rpm (ML 636)
Objem motora 11940 cm3
Maximálna rýchlosť 115 km/h
Prevodovka Praga 5P 80, mechanická synchronizovaná, 5-stupňová
Nápravy predná LIAZ
zadná RÁBA 118.37 (735.00, 736.00)
zadná RÁBA 007.20 (735.20, 736.20)
zadná RÁBA 009 (735.40, 735.1011, 736.1014)
Pneumatiky 11 x 22,5"

Fotografie

Opis

Karoséria bola polosamonosného typu zostavená na oceľovom ráme, zvonka oplechovaná hladkými plechmi. Strop a bočnice pokrýval umakart, podlahu guma. Cestujúcim slúžili dvoje výklopné elektropneumaticky ovládané dvere, vpredu dvojkrídlové, vzadu jednokrídlové. V interiéri umiestnenili do vyvýšeného priestoru sklápacie sedadlá v usporiadaní 2 + 2 s chodbičkou uprostred a vzadu jedno päťsedadlo. Na oknách boli záclonky, nad sedadlami police so sieťkami (LC 735) resp. police s pevným dnom (LC 736) na odkladanie príručnej batožiny. Vetranie bolo zabezpečené v type LC 735 posuvnými časťami bočných okien a tromi axiálnymi a jedným výklopným vetrákom na streche vozidla. V type LC 736 vetranie okrem bočných okien a strešného výklopného vetráku zabezpečovali dva strešné náporové vetráky umiestnené v zadnej časti s rozvodom vzduchu nad každé sedadlo. Cestujúcim v type LC 736 boli k dispozícii bodové svietidlá nad každým sedadlom. Pracovisko vodiča nebolo oddelené od priestoru pre cestujúcich. Pod podlahou bol umiestnený batožinový priestor dostupný výklopnými poklopmi v bočniciach. Štandardne sa pre tieto vozidlá používal žlto-biely náter.

Katalóg vozidiel

SE-691AV

SE-689AV

SE-655AV TT-044CF

TT-725CB

Počet nevyradených vozidiel: 0 (0 %)

Počet vyradených vozidiel: 5 (100 %)

Legenda

TT-725CBvyradené vozidlo

Prečíslované evidenčné čísla

1.2.3.
SE 71-04do 2004SE-691AVod 2004 
SE 76-99 SE-689AVod 2004 
SEA 02-68 SE-655AVod 2004 
SEA 02-70 SE-703AT2004 - 2009TT-044CFod 2009
TTA 55-25 TT-725CBod 2004 

Komentáre

K tomuto materiálu zatiaľ neboli pridané žiadne komentáre.

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.