Close

Karloveská ul., zastávka Riviéra

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries
  2. Update
  3. (23 Oct 2020) (9/15)
Download item
Discussion post:
Location: Karloveská ul., zastávka Riviéra
Date: 23.10.2020
Vehicle:
Gallery: Bratislava › 4th phase
Route:
Author: W.I.
Times viewed: 3395

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
shaggy

shaggy

26 Oct 2020
#14 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: Viko #11:
Na to, že by sa celá rekonštrukcia predlžovala len kvôli sklám, tak tento finálny stav cesty je žalostný 🙂 https://imhd.sk/ba/galeria-media/251051/Po-dlh%C3%BDch-mesiacoch-obnoven%C3%A1-linka-33-v-prv%C3%BD-de%C5%88-e%C5%A1te-ako-autobusov%C3%A1
Alebo teda platí to, čo som písal skôr - že sklá sú tá najmenej dôležitá vec, ktorá nie je dokončená 😉
Reply
<a href='mailto:kecho [zavinac] post [bodka] sk' >kecho</a>

kecho

26 Oct 2020
#13 Rate positive Rate negative
Reply on: Viko #11:
Asi by bolo zaujimave, keby drazny povolovatel povolil predcasne uzivanie az v case, ked by ta stavba bola naozaj hotova uz so vsetkym ostatnym, teda okrem toho skla. 🙂
Reply
shaggy

shaggy

25 Oct 2020
#12 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: Viko #11:
A je tam teda všetko ostatné dokončené?
Reply
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

25 Oct 2020
#11 Rate positive 2 Rate negative 2
Reply on: shaggy #10:
Hádam sa nemala celá rekonštrukcia predlžovať len preto, aby sa to otvorilo až so sklom...
Reply
shaggy

shaggy

25 Oct 2020
#10 Rate positive 1 Rate negative 1
Reply on: Viliam22 #9:
Veď tá trať je ešte mesiace od termínu dokončenia. Keď sa bude blížiť, tak to určite stihnú vymeniť pred prvou tlačovkou. Hádam by sa neprezentovali niečim nedokončeným...
Reply
Viliam22

Viliam22

25 Oct 2020
#9 Rate positive 4 Rate negative
Reply on: Petto #8:
TeBeCe v inom vlákne odfotil vitrínu s oznamom že je to iba dočasné a bude nahradené sklom
Reply
<a href='mailto:PettoG [zavinac] gmail [bodka] com' >Petto</a>

Petto

25 Oct 2020
#8 Rate positive Rate negative 1
V pristreskoch zostane tento slaby plast namiesto skla ? Clovek ked sa to oprie tak sa to ohyba , nedajboze zlomi a rovno vyleti na cestu clovek.
Reply
N/A

N/A

25 Oct 2020
#7 Rate positive 8 Rate negative
Reply on: MatejBA #3:
Začnime tým, že MIB vznikol podľa vzoru pražsého IPR ( https://www.iprpraha.cz/ ) a jeho cieľom je pokryť všetky aspekty rozvoja mesta - teda tvoriť územný plán, podieľať sa na príprave súkromných projektov, vypracovávať zámery revitalizácií verejných priestranstiev, zbierať dáta a v neposlednom rade vypracovávať strategické dokumenty.

Aktuálnym problémom MIBu je absencia autonómie - Vallo si z neho spravil politický nástroj na sebaprezentáciu. Stále neprebehla ani úplná organizačná reštrukturalizácia, v rámci ktorej mal byť zrušený útvar hlavnej architektky, GIB a Metro a sekcia územného plánovania mala byť začlenená priamo pod inštitút. Takže aj keď je to v rozpore s tým čo tu niektorí tendenčne podsúvajú, MIB momentálne nemá dostatočné personálne ani finančné kapacity aby mohol pokryť všetky oblasti či aktivity.

Ďalším problémom je zúfalá komunikácia - o činnosti inštitútu sa verejnosť dozvedá takmer výhradne prostredníctvom magistrátu, kde robia PR ľudia, ktorí absolútne nerozumejú tomu o čom píšu.
Pomimo architektonických súťaží sa tvorí program hospodárskeho a sociálneho rozvoja ( https://www.bratislava2030.sk/ ), vytvára sa manuál verejných priestranstiev, robia sa participatívne procesy atď. Z pohľadu dopravy je zaujímavé, že MIB momentálne navrhuje riešenie električkovej trate na Mlynských nivách.

Takže aby som to zhrnul, súčasné fungovanie MIBu má veľmi ďaleko od ideálu, no ako ukazuje príklad z Prahy, kde sa z IPR stala vysokošpecializovaná a uznávaná autorita, existencia takejto organizácie má zmysel a namiesto prízvukovania jej zbytočnosti sa poďme rozprávať o tom, ako ju čo najviac zefektívniť.

#5 MIB sa čiastočne zaoberá aj verejným osvetlením, avšak neplatí to vo všeobecnosti (a ani v prípade DKR). V čase, keď sa v projektovej dokumentácii prvýkrát objavil RAL 7035 ešte MIB vôbec neexistoval.
Reply
Jak44

Jak44

25 Oct 2020
#6 Rate positive 3 Rate negative 3
Reply on: Jajboli #5:
V súkromnej firme by sa uživili určite - na MIBe nie je nikto priamo zo školy, drvivá väčsina ľudí čo tam prišli sú zo súkromnej sféry. Overiť si to môžeš aj sám: https://mib.sk/organizacna-struktura/
Reply
Jajboli

Jajboli

25 Oct 2020
#5 Rate positive 1 Rate negative 3
Reply on: Jak44 #4:
Jaj, dobrý vtip. Technické listy ciest im zabrali pol roka, výsledok je pás dlažby pred obrubníkmi chodníkov. Teraz vážne? myslíš že by sa v súkromnej firme títo "odborníci" uživili? Okrem toho k stĺpom, mýliš sa, MIB pracuje na farebnosti stĺpov VO, písali to na fb.
Reply Comment has been edited by the author.
Jak44

Jak44

24 Oct 2020
#4 Rate positive 2 Rate negative 3
Reply on: MatejBA #3:
Architektonické súťaže alebo technické listy mesta Bratislavy. 🙂
Reply
MatejBA

MatejBA

24 Oct 2020
#3 Rate positive 5 Rate negative 3
Reply on: N/A #2:
Tak potom daj naco mame MIB, nech sa poucime vsetci 🙂
Reply
N/A

N/A

24 Oct 2020
#2 Rate positive 9 Rate negative 3
Reply on: Jajboli #1:
Už to tu píšeš tretí krát, ale prečo to nezopakovať - MIB nemá s farebnosťou el. tabúľ či stĺpov na DKR spoločné vôbec NIČ. Dokonca aj podoba predĺženia petržalskej radiály nie je prácou MIBu ale útvaru hlavnej architektky.
(Ale kopnúť si treba za každú cenu, všakže.)
Reply
Jajboli

Jajboli

24 Oct 2020
#1 Rate positive 3 Rate negative 7
Toto fakt nepochopím tú logiku, všetko v antracitgovej farbe ale el. tabuľa svetlo sivá, lebo "bus". Minule sa tu niekto pýtal prečo MIB, nuž veru títo "architekti" to vraj vymysleli. Musia nejako zdôvodniť svoje zbytočné úradnícke stoličky. Keby radšej tlačili na väčšie zakomponovanie zelene do projektov, aj tohto.
Reply