Close

Trnavské mýto

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries (1/1)
Download item
Discussion post:
Location: Trnavské mýto
Date: 29.8.2022
Vehicle:
Gallery: Bratislava › Pictures of Bratislava
Route:
Author: KLF
Times viewed: 4480

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

9 Sep 2022
#20 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: keks #19:
Ide o to, že tými vlakmi by nešli iba ľudia, ktorí dnes vystupujú na Novom Meste a idú linkou 4. A pre tých ostatných je dnes aj kapacita, aj infraštruktúra (obratiská) na Hlavnej stanici. Na Trnavskom nie je a pravdupovediac ani neviem, kde by mohla pribudnúť.
Reply
keks

keks

9 Sep 2022
#19 Rate positive Rate negative 1
Reply on: Viko #18:
Wow, čiže prídem na Nové mesto, tam presadnem na L4, tou prídem na Trnavské Mýto, kde presadnem na iný spoj a týmto nadbytočným prestupom nejako pomôžem zníženiu kapacity, alebo ako tomu treba rozumieť?
Alebo to, že je kapacita nedostatočná pre pohodlnejšie cestovanie má byť dôvodom prečo sa nemá castujúcim zlepšiť prestupovanie?
Reply
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

8 Sep 2022
#18 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: keks #17:
Na Trnavskom mýte je nejaká voľná prebytočná kapacita v spojoch MHD v špičke? 😃
Reply
keks

keks

8 Sep 2022
#17 Rate positive Rate negative 2
Osobne si myslím, že ak by aspoň niektoré vlaky prišli na Filiálku namiesto Stn. N. mesto, tak by to cestujúcim, ktorí nechcú ísť len na L4 výrazne uľahčilo prestup na iné spoje na Trnavskom mýte.
Reply
Ike

Ike

8 Sep 2022
#16 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: rosomak44 #15:
Jedne vec je koncept a druhá údržba. Nespájajme to, prosím.

Naše parky sú v zlom stave, to je pravda. A do toho plné bezďákov. Ale to nie je imanentné pre každý park na svete.
Reply
rosomak44

rosomak44

8 Sep 2022
#15 Rate positive 6 Rate negative
Reply on: Viko #14:
Súhlasím, aj neďaleký na Račku. Človek sa prechádza pomedzi záhony kochajúc sa ružami a pritom riskuje minimálne vyvrtnutie členku na rozbitých a prepadnutých dlaždiciach...
Reply
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

8 Sep 2022
#14 Rate positive 5 Rate negative
Reply on: Ike #13:
Možno by stačillo v prvom kroku zlepšiť úroveň parkov, ktoré už v Bratislave máme, a ktoré sú takmer rad-radom zúfalo zanedbané.
Reply
Ike

Ike

8 Sep 2022
#13 Rate positive 3 Rate negative 2
Prihováram sa za park. Mohla by to byť aká-taká kompenzácia za zastavané Vinohrady. Taký mini-prater.
Reply
810zssk

810zssk

7 Sep 2022
#12 Rate positive 8 Rate negative 1
Reply on: Ondrej17 #11:
Vybudovať tri tunely pod Bratislavou, vrátane centra? Zabudni.
Reply
Ondrej17

Ondrej17

7 Sep 2022
#11 Rate positive 1 Rate negative 6
Reply on: 810zssk #10:
Kebyže sa do toho zapojí aj Penta, ktorá má v blízkosti projekt Pri Mýte a Immocap s novým Istropolisom + BSK, tak by to možno šlo.
Reply
810zssk

810zssk

7 Sep 2022
#10 Rate positive 4 Rate negative 1
Reply on: Qwertzuiop #7:
Lebo by to stálo mrte veľa peňazí. Dnes nič také nie je reálne. Preto treba zabudnúť na Filiálku, mimo toho že pre ňu necháme nejakú územnú rezervu pre prípad že niekedy v budúcnosti by to šlo spraviť.
Reply
Maremi

Maremi

7 Sep 2022
#9 Rate positive 4 Rate negative
Preboha tieto vaše snové bludy za niekoľko miliard si stavajte v simcity, ale tu sa jedná o realitu . . .
Reply
si

si

7 Sep 2022
#8 Rate positive 4 Rate negative 1
Reply on: Qwertzuiop #7:
na to by Ti ani hlavna vyhra v sportke nestacila 😃
(tolko k tomu preco je to tak tazke)
Reply
Qwertzuiop

Qwertzuiop

7 Sep 2022
#7 Rate positive 3 Rate negative 6
Reply on: 810zssk #2:
Naozaj nerozumiem prečo je tak ťažké z Filiálky urobiť novú hl. st., z pôvodnej urobiť len zastávku a prekopať dva alebo tri tunely smerom z Devínskej/Stupavy, Petržalky a Dunajskej Stredy. Dali by sa tak nakúpiť nové súpravy typu berlínsky S-Bahn a vytvoril by sa super systém prepravy po meste aj mimo neho do priľahlých obcí. Áno, trvalo by to možno 15 rokov, ale takéto veci jednoducho trvajú. Spoločne s týmto zdvojkoľajniť a elektrifikovať trate + trať do Stupavy a na letisko, Vajnory, Grob a Modru cez Pezinok. Podzemná, priechodná, niekoľkopodlažná stanica na prestupnom uzle ako tu je pre Bratislavu ideál. Vlaky by mohli pokračovať priamo aj do Viedne a na Budapešť. Nerozumiem prečo sa to ešte nestavia.
Reply
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

7 Sep 2022
#6 Rate positive 12 Rate negative 1
Reply on: 810zssk #5:
To hovorím, už dlho. Iné európske mestá vynakladajú miliardy na to, aby sa z hlavnej stanice dali obsluhovať všetky smery. My stále snívame, že vynaložíme miliardy na novú stanicu, z ktorej polovica smerov nepôjde obsluhovať. A nie a nie sa vzdať tohto zbytočného nápadu.
Reply
810zssk

810zssk

7 Sep 2022
#5 Rate positive 5 Rate negative 1
Reply on: rosomak44 #4:
V poriadku, potom keď na to budú peniaze môžeme riešiť aj Filiálku. Nemám nič proti územnej rezerve, ale stavať to samo o sebe je nezmysel.

Navyše mám vážne výhrady voči konceptu že by šlo len o tunel Filiálka - Petržalka. Z môjho pohľadu je esenciálne aby prípadná železničná stanica Nivy (budúca hlavná stanica) bola napojená aj na smer Kúty (a výhľadovo aj Dunajskú Stredu).
Reply
rosomak44

rosomak44

7 Sep 2022
#4 Rate positive 1 Rate negative 7
Reply on: 810zssk #2:
Tu píšu, že by mohla teoreticky pokračovať do downtownu v podzemnej/polopodzemnej podobe, hoci pôjde o šialene náročný projekt: https://www.yimba.sk/clanky/aspon-nejake-pokroky-v-metropole-by-mohli-vzniknut-nove-zeleznicne-trate
Reply
N/A

N/A

7 Sep 2022
#3 Rate positive 6 Rate negative 1
Reply on: 810zssk #2:
Dobre, v prípade, že nemá žiaden zmysel, tak to nenechať chátrať, ale urobiť z toho radšej nejaký park, viem si z toho predstaviť pekný park od Riazanskej až po Trnavské mýto, kde by aj ľudia v tejto oblasti mali kus prírody. Ale samozrejme si musím dať dole ružové okuliare, keďže park s prírodou nie je profitabilná záležitosť.
Reply
810zssk

810zssk

7 Sep 2022
#2 Rate positive 9 Rate negative 2
Reply on: N/A #1:
Tá trať nemá žiaden zmysel, skôr naopak, ak nebude pokračovať do centra mesta.
Reply
N/A

N/A

7 Sep 2022
#1 Rate positive 7 Rate negative 10
Myslím si, že investor, ktorý sa na toto celé dal a postaví tú novú budovu, tak by mal byť podmienený revitalizáciou prestupného uzla Bratislava-Filiálka, aby sa zlepšila dopravná obslužnosť tohto miesta v súvislosti s očakávaným navýšením ľudí v tejto oblasti. Je to jedinečná šanca, ako obnoviť túto trať.
Reply