Zavrieť

Už čoskoro sa Petržalčania môžu tešiť na dunenie električiek s plochými kolesami na novej betónovej trati

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Petržalská električka je zase o kúsok bližšie k dokončeniu (25.7.2024) (7/35)
Stiahnuť materiál
Už čoskoro sa Petržalčania môžu tešiť na dunenie električiek s plochými kolesami na novej betónovej trati.
Príspevok:
Lokalita: Jantárová cesta
Dátum: 18.7.2024
Vozidlo:
Galéria: Bratislava › Úsek Kutlíkova - Janíkov dvor
Petržalská električka je zase o kúsok bližšie k dokončeniu (25.7.2024)
Linka:
Autor: W.I.
Počet zobrazení: 2418

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Solider

Solider

27.7.2024
#17 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #16:
Nereálne. Nepožičiava sa len samotné brúsiace vozidlo, ale aj služba – čiže vrátane obslužného personálu, ktorý vykonáva brúsenie a meranie. Koľko je v okolí prevádzok, ktoré majú rozchod 1 000 mm? Naozaj asi z nejakého dôvodu sa tie brúsky koncentrujú predovšetkým vo Švajčiarsku a Rakúsku. DPB nedokáže zabezpečovať ani základnú údržbu typu kosenie alebo čistenie, na zakúpený bager Komatsu padá saharský piesok, napokon ani v minulosti nedokázali speňažiť know-how v modernizácii vozov T3 a opravovať vozy pre iné dopravné podniky.
Odpovedať
N/A

N/A

27.7.2024
#16 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ma178rek #15:
A kľudne by sa mohla brúska prenajímať. Určite by bolo efektívnejšie ju požičať z BA do okolitých krajín ako ju vláčiť cez polovicu Európy.
Tým pádom by si zarobila sama na seba.
Odpovedať
Ma178rek

Ma178rek

27.7.2024
#15 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: upravovač fotiek #14:
To áno ale prečo by sme nemohli mať veci ako väčšie mesto??? Pričom to nie je nejako nákladné
Odpovedať
upravovač fotiek

upravovač fotiek

26.7.2024
#14 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne 2
Reakcia na: Ma178rek #12:
Bratislava nie je Praha. Sme malé provinčné mestečko s malo malodráhou.
Odpovedať
Solider

Solider

26.7.2024
#13 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: upravovač fotiek #11:
A ako využíva DPB vlastné kapacity dnes? Však v Petržalke rastú stromy z koľajovej trate, odtoky do trativodu hocikde po meste sú po vrch zanesené pieskom...
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
Ma178rek

Ma178rek

26.7.2024
#12 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne 3
Reakcia na: pharel #8:
Upraviť hocijakú T3 ktorá by brusila trate priebežne by bolo tiež riešenie 🙂 Praha má mazačku, T3 Coupé, neviem či dokonca aj polievačku či všelijaké iné srandy tak prečo by sme nemohli mať aj my
Odpovedať
upravovač fotiek

upravovač fotiek

26.7.2024
#11 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: S499.1023 #10:
Sudodávateľsky sa môže napakovať na dodávke technológií pre pracovné vozne a ich dlhodobej údržbe. Ale aspoň bude mať DPB vlastné kapacity a bude môcť brúsiť koľajnice preventívne. Aj keď teda neviem ako by sa napakoval niekto na dodávke kameňov pre Schörling.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

26.7.2024
#10 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: pharel #8:
A kto by sa potom subdodávateľsky napakoval?
Odpovedať
upravovač fotiek

upravovač fotiek

26.7.2024
#9 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: pharel #8:
Súčasné pracovné vozne sú už nedostatočné. Viď nedávné sci-fi.
Odpovedať
pharel

pharel

26.7.2024
#8 Ohodnotiť kladne 7 Ohodnotiť záporne
A inak nemoze uz DPB konecne obstarat nejaky novy vykonny brusiaci stroj? Ved vsetko ako aj elektricky nam to preplaca podstatnu cast EU, preco nezaradia do ziadneho tendra aj toto?
Odpovedať
Ma178rek

Ma178rek

25.7.2024
#7 Ohodnotiť kladne 12 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: anbis #6:
Toto dunieť nebude lebo sa tam nebude jazdiť 🤣🤣
Odpovedať
<a href='mailto:andrej.bistak [zavinac] gmail [bodka] com' >anbis</a>

anbis

25.7.2024
#6 Ohodnotiť kladne 8 Ohodnotiť záporne
Na stavbe električky som bol so študentmi na jar ako dozor na exkurzii a stavbyvedúci nám tvrdil, že toto dunieť nebude, lebo je tu čosi riešené inak ako v KV. Vôbec nie som odborník na koľajové trate, takže to neviem posúdiť. Sám som zvedavý, ak bude dunieť aj toto, to je na uterák 😐
Odpovedať
upravovač fotiek

upravovač fotiek

25.7.2024
#5 Ohodnotiť kladne 6 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #4:
Samozrejme, že nevie. Lebo slúži na preventívne brúsenie, aby problém nevznikol. Nie na odstránenie vlniek.
Odpovedať
Solider

Solider

25.7.2024
#4 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 4
Reakcia na: upravovač fotiek #3:
A aj vieš, ako ten brúsiaci vozeň brúsi? Nevie to vybrúsiť tak ako tá rakúska brúsiaca súprava.
Odpovedať
upravovač fotiek

upravovač fotiek

25.7.2024
#3 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne 2
Netreba ani ploché kolá. Vlnkovitosť koľajníc zabezpečí priebežné rachotenie každej jednej súpravy, lebo v Bratislave sa koľajnice preventívne nebrúsia, hoci máme funkčný brúsiaci vozeň.
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
upravovač fotiek

upravovač fotiek

25.7.2024
#2 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 10
Reakcia na: pressburger #1:
Popísať môžeš papier. Jedná sa o opis fotky!
Príspevok je skrytý z dôvodu udeleného výrazne záporného hodnotenia ostatnými používateľmi. Odkryť Odpovedať
pressburger

pressburger

25.7.2024
#1 Ohodnotiť kladne 16 Ohodnotiť záporne
Popis tejto fotky by som zaradil medzi Top 10 😁
Odpovedať