Zavrieť

Návšteva Kroužku přátel městské dopravy vo vozovni Martanovičova

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Pred polstoročím v Bratislave dojazdili dvojnápravové električky (31.5.2024) (7/8)
Stiahnuť materiál
Návšteva Kroužku přátel městské dopravy vo vozovni Martanovičova.
Príspevok:
Lokalita: Vozovňa Martanovičova
Dátum: 24.6.1971
Vozidlo: BMEŽ #11 - 20 #153
BMEŽ #31 - 45 #37
Tatra Studénka #51 - 65 #62
ČKD Tatra T2 #241
Galéria: Bratislava › BMEŽ #11 - 20
Bratislava › BMEŽ #31 - 45
Bratislava › Tatra Studénka #51 - 65
Bratislava › ČKD Tatra T2
Bratislava › Vozovňa Martanovičova (Bosákova, Pribinova)
Pred polstoročím v Bratislave dojazdili dvojnápravové električky (31.5.2024)
Linka:
Autor: Václav Dočekal, zbierka
Počet zobrazení: 1791

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
6503

6503

6.6.2024
#2 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Mhr1 #1:
Zaujimavy poznatok. Vie niekto preco to tak bolo?
Odpovedať
Mhr1

Mhr1

3.6.2024
#1 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Tu je pekne vidno, že vjazdová koľaj do vozovne obslúžila pravú halu a dielne, zatiaľ čo ľavá časť haly bola napojená na výjazdovú koľaj (pri pravostrannej premávke). Električky, ktoré zacúvali zo zadného vchodu sa nemohli dostať do ľavej haly, a preto sa museli zasa "vystrčiť" von z vozovne hlavným vchodom (za koľajovú spojku), aby potom mohli zacúvať aj do - z pohľadu fotografie - ľavej haly. V tejto poslednej fáze prevádzky vozovne až do jej konca sa vychádzalo z vozovne po nesprávnej, teda vjazdovej koľaji. Prečo sa výjazdová koľaj nepoužívala, mi nie je jasné. Na správnu koľaj sa električky vracali až na koľajovej spojke, ktorá bola situovaná pred "Coburgom" (dom na Dostojevského č.1).
Odpovedať