Zavrieť

Nehoda #7937+7938 a 7416 v obratisku

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Dnešná nehoda električiek na Kútikoch (27.4.2022) (1/12)
Stiahnuť materiál
Nehoda #7937+7938 a 7416 v obratisku.
Príspevok:
Lokalita: Karloveská ul., obratisko Metrologický ústav
Dátum: 27.4.2022
Vozidlo: ČKD Tatra T6A5 #7938
Škoda 29T ForCity Plus #7416
Galéria: Bratislava › ČKD Tatra T6A5
Bratislava › Dopravné nehody
Bratislava › Škoda 29T ForCity Plus
Dnešná nehoda električiek na Kútikoch (27.4.2022)
Linka: 9
Autor: Tragáčik
Počet zobrazení: 10151

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Solider

Solider

2.5.2022
#52 Ohodnotiť kladne 5 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Dezerter #51:
Toto nie je prvá takáto nehoda a aj z fotografií je zreteľné, že súprava nie je viditeľne vykoľajená takým spôsobom, že došlo k vykoľajeniu druhého podvozku pri jazde cez výhybku (o tom by predsa svedčili ryhy od okolesníkov na betóne), ale až následne po náraze do pevnej prekážky - zabrzdeného vozidla 7416. O túto prekážku sa žehlička oprela a vyhodilo ju.

Pozri si napríklad fotografie z nehody 7518 na Botanickej záhrade, kde vyletelo auto do predného článku a následne vykoľajilo druhý podvozok.
Odpovedať
Dezerter

Dezerter

2.5.2022
#51 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Inak posledná fotka možno napovedá, že nehoda nemusela byť spôsobená len zlým odhadom bočnej vzdialenosti vozidla ale vykoľajením a následným nárazom do škodovky
Odpovedať
IBBI

IBBI

30.4.2022
#50 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: N/A #47:
😱
Odpovedať
N/A

N/A

30.4.2022
#49 Ohodnotiť kladne 6 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #48:
Našťastie neviem kto to je, ani to nechcem vedieť.
Len ma prekvapilo, že niekto dokáže "nabonzovať" vlastného otca na verejnosti.
Odpovedať
N/A

N/A

30.4.2022
#48 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #47:
IBBI je ale kapitola sama o sebe a celý čas ma tu udivuje, že ešte je s ním niekto ochotný vôbec strácať čas a nervy, pretože diskusia s ním nikdy nikam neviedla a inak tomu nie je ani v tomto prípade.
Odpovedať
N/A

N/A

30.4.2022
#47 Ohodnotiť kladne 6 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: IBBI #44:
Dosť odvážne priznanie, že vynáša interné záležitosti a ty to ešte zverejníš. Na tieto DF chodia aj vedúci zamestnanci DPB a po tejto informácii je možné, že tato skončí na koberci.
Odpovedať
<a href='mailto:emdi [zavinac] emdi [bodka] sk' >eMDi</a>

eMDi

30.4.2022
#46 Ohodnotiť kladne 5 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: IBBI #44:
a hlavne uz len z pozicie tvojho tatka tvoje spravanie je viac nez nevhodne. chapem, ze si mlady, maj vsak napamati, ze mozes poskodit jemu a veci sa daju riesit vecne a slusne. ja tu tiez nesuhlasim s niektorymi v par oblastiach, tak radsej si kusnem do jazyka, nebudem ostatnych otravovat zabomysimi vojnami a vypnem zvuk. Racio a korektnost musi ustupit egu. Lebo ego zatemni mozog a dojde moment, kedy nezbadas stenu/past/29T na vedlajsej kolaji ... mier.
Odpovedať
<a href='mailto:emdi [zavinac] emdi [bodka] sk' >eMDi</a>

eMDi

30.4.2022
#45 Ohodnotiť kladne 5 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: IBBI #44:
bol pri tom, ked sa nehoda stala? alebo pri vysetrovani? kazdopadne plati jedna vec. mas prisposobit jazdu stavu a povahe vozovky alebo drahy. tu si mala vodicka kazdopadne skontrolovat pravy spatak ... predvidat. aj o tom to je. ja robim v ramci hobby uz len cez 5000 km mesacne (iba auto, na bus vodicak este cakam) a nie raz sa mi potvrdilo, ze dvakrat meraj a raz rez. ale suhlasim, ze raz za cas zial clovek sa zamysli a zapne "rutinu" , co je ale nebezpecne a tu sa to ukazalo, elektricka nedokaze vzlietnut ako raketa, co si niekto mohol mylne mysliet 😉
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
IBBI

IBBI

30.4.2022
#44 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 7
Reakcia na: Solider #43:
MOJ TATO JE DISPECER, BOL PRI TOM!
Príspevok je skrytý z dôvodu udeleného výrazne záporného hodnotenia ostatnými používateľmi. Odkryť Odpovedať
Solider

Solider

30.4.2022
#43 Ohodnotiť kladne 5 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: IBBI #42:
Ja by som povedal, že eMDi má presnejšie informácie.
Odpovedať
IBBI

IBBI

30.4.2022
#42 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 2
Reakcia na: Andrej #41:
Keby som nevedel ze neprekrocil, tak to tu nepisem.
Odpovedať
Andrej

Andrej

30.4.2022
#41 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: IBBI #40:
Ale co je toto za argument? Situacia standardna nebola. Zas nemusis byt genius aby si si vsimol, ze Skodovka je celkom blizko k vyhybke, to je zrejme aj z tejto fotky. Vodic nema co jazdit standardne, ma sa prisposobit situacii ktora existuje. Keby aspon spomalil tak by mozno zoskrabal farbu, suprava by par dni stala a potom veselo pokracovala v premavke. Teraz vodic este bude mat sakra stastie ak kvoli nemu nevyradia celu supravu.

Mimochodom, ako vies, ze neprekrocil povolenu rychlost? Ty si bol svedkom tejto nehody?
Odpovedať
IBBI

IBBI

29.4.2022
#40 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 2
Reakcia na: Andrej #37:
Isiel uplne standardne, neprekrocil povolenu rychlost. Problem bol, ze zle odhadol Skodovku.
Odpovedať
<a href='mailto:emdi [zavinac] emdi [bodka] sk' >eMDi</a>

eMDi

29.4.2022
#39 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Andrej #37:
pytal som sa na to tuto #16
a aj som tam nieco naznacil 😉
Odpovedať
Miro

Miro

29.4.2022
#38 Ohodnotiť kladne 6 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Andrej #37:
Rutinne, ako keby tam 7416 nebola.
Odpovedať
Andrej

Andrej

29.4.2022
#37 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 1
Mna by hlavne zaujimalo, pri akej rychlosti isiel vodic T6, ak sa elektricka vykolajila a ram ohol 🙃
Odpovedať
IBBI

IBBI

29.4.2022
#36 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 3
Reakcia na: upravovač fotiek #35:
https://www.youtube.com/watch?v=QICGp-HoXWM
Odpovedať
upravovač fotiek

upravovač fotiek

29.4.2022
#35 Ohodnotiť kladne 7 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: IBBI #34:
Ešte raz si prečítaj čo si napísal vo svojom príspevku #12. Vodiča 7416 si označil za morálneho vinníka tejto nehody a magora. Ak by som ja išiel s autom podľa predpisov, dodržiaval dopravné značenie a niekto do mňa vrazí len preto, lebo ide "rutinne", tak by som bol tiež morálny vinník a magor? Dúfam že ty vodičák nikdy mať nebudeš. S vodičmi uvažujúcimi ako ty sa na cestách stretávať nechcem.
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
IBBI

IBBI

29.4.2022
#34 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 8
Reakcia na: upravovač fotiek #33:
Ved iste - T6 to neospravedlnuje. Len vravim, ako to funguje. V DP jazdis furt tie iste kolecka dokola, vela veci ides rutinne. Holt - ak na to doplatis, tvoja chyba. Tak to je.
Príspevok je skrytý z dôvodu udeleného výrazne záporného hodnotenia ostatnými používateľmi. Odkryť Odpovedať
upravovač fotiek

upravovač fotiek

29.4.2022
#33 Ohodnotiť kladne 5 Ohodnotiť záporne 1
Tiež som mal takmer nehodu s "rutinne" jazdiacou vodičkou. Napriek obrovským tabuľám s nápisom "POZOR ZMENA ORGANIZÁCIE DOPRAVY" po oboch stranách pred daným úsekom, napriek jasne viditeľnému vodorovnému aj zvislému dopravnému značeniu, do mňa takmer nabúrala. A ešte sa čudovala, prečo som jej neuhol. Na svetelnej križovatke ma dobehla a rukami mi ešte ukazovala to, čo si "rutinne" pamätala. Ja som jej ukázal že je to zmenené a už sa tak nejazdí. Keby som nevidel zelenú tri autá pred sebou, tak by som aj vystúpil a išiel jej povedať aby nabudúce sledovala dopravné značenie vrátane tých dvoch veľkých tabúľ "POZOR ZMENA ORGANIZÁCIE DOPRAVY" ktoré úplne ignorovala, tak ako ignorovala zvislé aj vodorovné dopravné značenie. K môjmu prekvapeniu aj to vodorovné bolo správne, bez viacerých čiar ktoré by sa dali odlišne interpretovať. Na tom úseku si dali cestári naozaj záležať aby to bolo úplne jasné a nespochybniteľné. Ale aj tak sa našla vodička, ktorá išla "rutinne" = nevenovala žiadnu pozornosť tomu, čo robí.
Odpovedať