Zavrieť

Elektrobus SOR s ideovým návrhom dizajnu od Patrika Kotasa

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Nové električky v Moste & Czechbus 2016 (26.11.2016) (31/41)
Stiahnuť materiál
Elektrobus SOR s ideovým návrhom dizajnu od Patrika Kotasa.
Príspevok:
Lokalita: Výstaviště
Dátum: 22.11.2016
Vozidlo:
Galéria: Slovensko a svet › Praha › Výstavy › Czechbus › 6. ročník (2016)
Slovensko a svet › SOR NS 12 electric
Nové električky v Moste & Czechbus 2016 (26.11.2016)
Linka:
Autor: Martin Harák
Počet zobrazení: 3838

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Dispecer

Dispecer

28.11.2016
#14 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Dispecer #13:
Ale musím pochváliť, že pri NS sa zjavne SOR konečne zbavil tých čiernych líšt na bokoch...
Odpovedať
Dispecer

Dispecer

28.11.2016
#13 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Viko #10:
Nuž, na tie čierne plochy medzi okrajmi okien a "kuframi" sa lepili fólie, čo je podľa mňa fajn, lebo nemyslím si, že je OK to až tak preháňať s čiernou. Len je škoda, že vôbec pri tom nebola snaha to pekne zarovnať po celej dĺžke do jednej línie, ale naopak bola snaha vždy to vytiahnuť po okraj okna, čím sa zvýraznili všetky "schody" v okennej časti (prechod od okna pri vodičovi k nízkopodlažnej časti vozidla a potom prechod z nízkopodlažnej časti do vysokopodlažnej...
Odpovedať
Dispecer

Dispecer

28.11.2016
#12 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #11:
Nie je to nič zvláštne, ale vždy ma to udiví, prečo sa pri tvorbe dizajnu niečoho takého nehľadí i na to. Kvalitný dizajn by pri tomto type produktov (kde je veľký tlak na prispôsobenie si vozidiel) mal myslieť aj na to, že každý zákazník bude mať snahu farebné riešenie vozidla si prispôsobiť a teda zbytočne nelimitovať to.

Urbino IV mi v tomto prišlo podarenejšie, hoc aj tam je to horšie oproti predchádzajúcej generácii.

Ale možno je to taký trend teraz, tlačiť do čiernych prvkov...
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

28.11.2016
#11 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Dispecer #9:
Na tom nevidím nič zvláštne.
Odpovedať
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

28.11.2016
#10 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Dispecer #9:
Ono, pri košických EBN 11 je na pováženie, prečo čierne a strieborné prvky karosérie tvoriace charakter dizajnu nie sú pevne dané, ale pokojne môžu nadobudnúť taký paškviliaci náter. To si to nevedel ustrážiť autor, keď už producent má na saláme?
Odpovedať
Dispecer

Dispecer

28.11.2016
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #8:
Na posledných dizajnérskych kúskoch (nový dizajn EBN & NS) tohto pána je zaujímavé predovšetkým to, že akonáhle sa to stretne s inou farebnou a hlavne tvarovou verziou náteru než si pán dizajnér predstavoval (príklad: košické EBN 11), dizajn zrazu prestane sedieť a ukáže sa "pravá tvár" toho vozidla...
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

28.11.2016
#8 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: fanatikmhd #7:
Kotasov rukopis je pomerne stereotypný. Tuná len k M1 pripojil masku z posledného faceliftu Toyot.
Odpovedať
fanatikmhd

fanatikmhd

28.11.2016
#7 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Vidím v tom Siemens M1 furt len ja?
Odpovedať
Peto3700

Peto3700

28.11.2016
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Viko #4:
O Kotasovej spolupráci na EBN som vedel, toto som prehliadol, SORry.
A načo gúgliť, keď mám vás? ?
Odpovedať
Dispecer

Dispecer

27.11.2016
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Viko #4:
Na čo Google, keď to píše v hornej časti tohto pásu s informáciami o fotografii...
Odpovedať
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

27.11.2016
#4 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Peto3700 #3:
Prosím ťa, dalo by sa nabudúce miesto mudrovania najprv na minútu použiť Google? Tam by si sa hneď dozvedel nielen o Kotasovej autorskej práci na tomto vozidle, ale aj že so Sorom spolupracuje od čias EBN.
Odpovedať
Peto3700

Peto3700

27.11.2016
#3 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Fíha, no konečne sa hecli. Vyzerá to celkom fajn. Neviete kto robil dizajn? Tuček to už nebude na Kotasa to pri všetkej úcte vyzerá až príliš moderne.
Odpovedať
Michal111

Michal111

26.11.2016
#2 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Normálne to konečne vyzerá ako autobus. Fakt vydarený dizajn ?
Odpovedať
Mates

Mates

26.11.2016
#1 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Nezabudli jedny dvere? ?
Odpovedať