Zavrieť

Zdeformovaná koľaj v smere jazdy do Petržalky

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Petržalská trať nevydržala prvé horúčavy (26.6.2016) (10/18)
Stiahnuť materiál
Zdeformovaná koľaj v smere jazdy do Petržalky po prvých letných horúčavách. Oblúk vpravo bol pôvodne plynulý rovnako ako oblúk vľavo.
Príspevok:
Lokalita: Jantárová cesta
Dátum: 26.6.2016
Vozidlo:
Galéria: Bratislava › Koľajové trate › Petržalská radiála
Petržalská trať nevydržala prvé horúčavy (26.6.2016)
Linka:
Autor: imhd.sk, archív
Počet zobrazení: 8548

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Dispecer

Dispecer

27.6.2016
#19 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: TeBeCe #18:
Ďakujem. ?
Odpovedať
TeBeCe

TeBeCe

27.6.2016
#18 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Dispecer #17:
trochu teorie o bezstykovych kolajach
http://www.csvs.cz/projekty/2014_veda_pro_zivot/KA3_prilohy/prezentace-doktorandu/B_Miroslava%20Hruzikova_Bezstykova%20kolej,%20teorie.PDF
Odpovedať
Dispecer

Dispecer

27.6.2016
#17 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #7:
Nevieš, či existuje nejaká norma na umiestnenie dilatácie na električkové trate? Akým spôsobom je to stanovené - dĺžka úseku medzi dilatáciami, alebo nejako inak?
Odpovedať
810zssk

810zssk

27.6.2016
#16 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: kecho #6:
Prebieha lehota na odvolanie, este sa to teoreticky da neskolaudovat..
Odpovedať
Spacer1

Spacer1

27.6.2016
#15 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
V našom banánistane sme zvyknutý na väčšie poškodenia. Toto je detail, tak neviem, či to spustia takto skoro. Myslíte, že most ešte nezhrdzavel dostatočne na jeho bratislavské sprevádzkovanie?
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

27.6.2016
#14 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #9:
No veď to vznikla taká bratislavská kotva.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

27.6.2016
#13 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ámos #10:
Podbíja sa niekoľkokrát, táto trať je samozrejme podbitá, nepodbitá vyzerá úplne inak - ako náhodne voľne pohoděné koľajnicové pásy.
Odpovedať
UltraM

UltraM

27.6.2016
#12 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ámos #10:
Sak ale tuto trat predsa podbijali ?
Odpovedať
david1

david1

27.6.2016
#11 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #8:
V piatok poobede bola prerušená doprava pri Žarnovici tiež pre poškodenie kolaje vplyvom tepla a dokonca na klasickom rozchode.
Odpovedať
Ámos

Ámos

27.6.2016
#10 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #7:
Nemoze to byt preto, ze trati chyba podbitie, ktore sa robi po nejakom case ostrej prevadzky?
Odpovedať
Solider

Solider

27.6.2016
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #7:
A je v Bratislave niekde takéto riešenie? Keď sa im takto posunul oblúk na Pionierskej, tak ho „zaklinovali“ odrezkami z podvalov, ktoré zapreli do vedľa osadeného obrubníka.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

27.6.2016
#8 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: kecho #6:
To len preto, že ich prinútili zlé, krivé, rádioaktívne, psíkyzabíjajúce úzke koľajnice.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

27.6.2016
#7 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 810zssk #5:
Firma má asi bars veľké skúsenosti so stavbou tratí a o kotvení pražcov v oblúkoch ešte nepočula.
Odpovedať
<a href='mailto:kecho [zavinac] post [bodka] sk' >kecho</a>

kecho

27.6.2016
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 810zssk #5:
Už je predsa skolaudované, takže to nikoho zaujímať nebude... 😞 Riešenie á la DPB - bachneme tam Vmax 10-15 a je to...

Ale ako je možné, že sa zdeformovali aj koľajnice na najsamplepšom rozchode 1435? ?
Odpovedať
810zssk

810zssk

27.6.2016
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
To chcu v takomto stave skolaudovat? Teraz oprava-neoprava, ak to pri prvom teplejsiom dni (a to sme este nedosiahli bratislavske maxima) spravilo toto, tak s tou stavbou asi nieco nie je v poriadku.
Odpovedať
Juro_BA

Juro_BA

27.6.2016
#4 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Po prípadnej oprave koľajníc bude musieť byť trať opäť otestovaná aj s električkou na rozchode 1435 mm?
Odpovedať
djmetla

djmetla

26.6.2016
#3 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Nechcem nič vravieť ale aj pred teplom tam bol už takýto oblúk 😃
Odpovedať
Mike

Mike

26.6.2016
#2 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: TeBeCe #1:
Jedno z možných riešení

http://transphoto.ru/photo/929324/

(akurát je treba takú obojsmernú..)
Odpovedať
TeBeCe

TeBeCe

26.6.2016
#1 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Nadhera!
Odpovedať