Zavrieť

Nové dopravné riešenie spodnej časti ulice Hany Meličkovej

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie (1/1)
Stiahnuť materiál
Nové dopravné riešenie spodnej časti ulice Hany Meličkovej. Po okrajoch pribudli cyklopruhy a v smere na Dlhé diely aj parkovací pruh. Parkovanie na okraji cesty smerom do centra bolo zrušené.
Príspevok:
Lokalita: Ul. Hany Meličkovej
Dátum: 29.8.2023
Vozidlo:
Galéria: Bratislava › Ostatné dopravné fotografie
Nové usporiadanie cesty z Dlhých dielov (29.8.2023)
Linka:
Autor: Tragáčik
Počet zobrazení: 8070

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
S499.1023

S499.1023

2.9.2023
#39 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ike #35:
A vieš, koľkokrát sa už takéto úpravy robili bez týchto úradníckych ejakulácií?
Odpovedať
Solider

Solider

2.9.2023
#38 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ike #33:
Bežne sa skracujú oblúky 😉
Odpovedať
birch

birch

2.9.2023
#37 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ike #35:
V prípade posunu vonkajšej stopy viac do vnútra oblúka pri nezmenenej polohe vnútornej stopy sa môže obvod dráhy aj ochranné pásmo dráhy iba zmenšiť, ale nie zväčšiť.
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

2.9.2023
#36 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ike #35:
Okej, na to som nemyslel, vďaka.
Odpovedať
Ike

Ike

1.9.2023
#35 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: N/A #34:
Nejde iba o statiku, ale napr posunom stopy sa mení obvod dráhy a ochranné pásmo dráhy, čím sa môžu obmedziť vlastnícke práva nových osôb a teda je žiadúce stavebné konanie
Odpovedať
N/A

N/A

1.9.2023
#34 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Viko #32:
A si si istý, že je to možné s ohľadom na statiku stĺpov? 🤔

Asi prečo sú vkladané stĺpy v ďalšej zákrute (v tej v pozadí)?
https://www.google.sk/maps/@48.1503772,17.0558602,3a,60y,341.2h,95.72t/data=!3m6!1e1!3m4!1sHmD9t8hbgtLo1nEtMniZbQ!2e0!7i16384!8i8192?hl=sk&entry=ttu
Nie je to také jednoduché ako by mohlo zdať.😉
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
Ike

Ike

1.9.2023
#33 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Viko #32:
Toto imho nie je "drobná úprava" ale zmena geometrie trate.
Odpovedať
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

1.9.2023
#32 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: upravovač fotiek #22:
Na takúto drobnú úpravu tiež treba projektovú dokumentáciu? Veď sa len posunie uchytenie stopy na prevesoch. Lana by tam na to malo visieť dosť, ak sa zároveň skráti ten nasledovný vonkajší oblúk...
Odpovedať
Ike

Ike

1.9.2023
#31 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 6207 #30:
Vzťah medzi mestom a DPB je ako vzťah medzi tebou a stolárom. Ty povieš, ako má vyzerať kuchynská linka a stolár ti môže oponovať tým , že konkrétne prvky sú drahé, nepraktické, nemoderné atď. A tiež ti môže poradiť alternatívu (tu si dajte tri šuplíky, tu radšej dvierka, ušetríte na kovaní, tento 45° roh je nemoderný, dajte radšej 90°. A je na tebe, či dáš na rady, alebo budeš tvrdohlavý. Lebo on dostane zaplatené tak či tak.
Odpovedať
6207

6207

1.9.2023
#30 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: upravovač fotiek #28:
Ono je to zacarovany kruh. Ike to popisal, ja skusim zjednodusene:

Mesto je vacsinovym akcionarom DPB. DPB spravuje svoje vozidla. Na ulici Na Pantoch sa nicia autobusy, od podvozku az po strechu. Ako riaditel DPB by som odmietol premavat po takejto ulici, kym sa neopravi (btw. nechapem naco sa caka). Nebudem si predsa nicit svoje vozidla a minat prachy na opravy len preto, ze niekto nevie opravit cestu. ALE - kedze mesto je aj nadomnou ako generalom DPB, mozem hovno. Mesto mi prikaze ze tam premavat proste BUDEM, len aby bolo chrumkave v ociach verejnosti a nevadi, ze si tam nicim vozidla.

Takze takto nejak v skratke vztah Magistrat vs. DPB. Aj keby chceli - nemozu. 😉
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
Ike

Ike

1.9.2023
#29 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: upravovač fotiek #28:
DPB je údržbár. Dopravnú politiku robí mesto.
Odpovedať
upravovač fotiek

upravovač fotiek

1.9.2023
#28 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ike #27:
Takže mesto škodí samo sebe, keď znižuje rýchlosť trolejbusov a zároveň lividuje infraštruktúru lebo sa tak rozhodlo a DPB si môže trhnúť nohou?
Odpovedať
Ike

Ike

1.9.2023
#27 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: upravovač fotiek #24:
Mesto Bratislava je až trojrozmerne voči DPB nadradené.
1) je akcionárom, takže DPB veľmi vyskakovať nemôže, keďže mesto, ako exkluzívny člen valného zhromaždenia môže odvolať a vymenovať predstavenstvo. Je možné že tento krok si mesto musí poistiť zastupiteľstvom, ale to je prakticky jednofarebné.

2) je dodávateľom v zmysle zmluvy o službách a keď mesto povie, má jazdiť. Predpokladám, že v zmluve sú uvedené podmienky za ktorých bude predmet zmluvy dodaný a DPB môže skákať len do takej výšky, ako hovorí zmluva.

3) je povolovacim správnym orgánom v autobusovej doprave, od 1.1.2024 aj v mestskej drahovej.
Odpovedať
upravovač fotiek

upravovač fotiek

1.9.2023
#26 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: N/A #25:
Prevádzka autobusu by bola lacnejšia?
Odpovedať
N/A

N/A

1.9.2023
#25 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: upravovač fotiek #24:
Žiješ v nejakom paralelnom svete...

Odpovedať
upravovač fotiek

upravovač fotiek

1.9.2023
#24 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: N/A #23:
DPB mal povedať "OK, budme tam prevádzkovať autobusy na linke 33, kým nebude upravené trolejové vedenie. Tu sú náklady navyše, prosím mesto, zaplať si to."
Odpovedať
N/A

N/A

31.8.2023
#23 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: upravovač fotiek #22:
"súhlas zo strany DPB"

Vtip za 100 bodov 👍
Odpovedať
upravovač fotiek

upravovač fotiek

31.8.2023
#22 Ohodnotiť kladne 5 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Foltest #21:
Načo počúvať odborníkov, že? V oblasti dopravy je súčasné vedenie mesta na tom rovnako kreténske, ako predošlé.

DPB si mal dať jasnú podmineku, aby mesto našlo financie na vypracovanie projektovej dokumentácie pre úpravu trolejového vedenia a podmieniť súhlas zo strany DPB jedine spoločne s realizáciou úpravy trolejového vedenia podľa odborne vypracovaného projektu! A mesto na tú srandu musí nájsť peniaze.
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
Foltest

Foltest

31.8.2023
#21 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: upravovač fotiek #19:
Podla toho co som ja pocul, tak zodpovedni zo strany dpb sa vyjadrili, ze je to zly napad a aspon sa posunula ciara o par cm smerom vpravo, ale mesto si duplo ze cyklopruh musi byt.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

31.8.2023
#20 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 6207 #17:
Nemohol. Môžem predviesť natrolejovanie osobne.
Odpovedať