Close

Obratisko Janíkov dvor

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries › Bratislava › Other transportation pictures › Stops › Stop signs (26/902)
Download item
Discussion post:
Location: Obratisko Janíkov dvor
Date: 19.12.2024
Vehicle:
Gallery: Bratislava › Stop signs
Route:
Author: Erik Žiak
Times viewed: 2480

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.

upravovač fotiek

5 Jan 2025
#15 Rate positive 3 Rate negative
Reply on: S499.1023 #11:
Bežne sa cúva aj vo Viedni. Je to úplne normálny "manéver" a ovládanie je z vlečných vozňov! A pred viacerými vozovňami sú trojkoľajné úseky, aby cúvajúce vlaky neblokovali premávku bežných premávkových. Lebo majú husté intervaly a než by nejaká súprava E+c stihla zacúvať, tak by sa na trati nakopili dve súpravy na bežnej linke, pokračujúcej okolo vozovne ďalej.
Reply Comment has been edited by the author.

guest

5 Jan 2025
#14 Rate positive 1 Rate negative 3
Reply on: 810zssk #13:
Inde sú dve. Pri štandardnej údržbe DPB, akú vidíme napr. mazaní v zákrutách na novej trati v Karlovej Vsi, sa môže stať akékoľvek "prekvapenie".
Reply

810zssk

5 Jan 2025
#13 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: guest #12:
Do iných vozovní sa nejazdí cez výhybku?
Reply

guest

5 Jan 2025
#12 Rate positive Rate negative 4
Reply on: 810zssk #9:
Ak sa bude tá jediná výhybka udržiavať ako bežne všetky v Bratislave, tak jedného dňa nevyradí do služby celá "vozovňa".
Reply

S499.1023

5 Jan 2025
#11 Rate positive 5 Rate negative
Reply on: Mhr1 #7:
V Prahe sa do všetkých vozovní cúva, do niektorých dokonca tak, že sa musí naspäť na ulicu (Střešovice, Strašnice), takže zadné ovládanie sa dorábalo do úplne všetkých vozidiel.
A čo nie je tak známe - prvé K2 v Bratislave mali zadné ovládanie tiež, dokonca nie na tlačidlá ale na kľuku.
Reply

S499.1023

5 Jan 2025
#10 Rate positive 6 Rate negative 1
Reply on: guest #3:
Síce na ňom funguje väčšina električkových prevádzok sveta ale Hosť vie, že je to zle!
Reply

810zssk

5 Jan 2025
#9 Rate positive 4 Rate negative
Reply on: guest #8:
A čo presne ti vadí? Aký je problém v tom že tam vodič vojde od zadného panela a nie predného?
Reply

guest

5 Jan 2025
#8 Rate positive 1 Rate negative 3
Reply on: Mhr1 #4:
A čo že majú? Stavalo sa to na 30-40 rokov bez údržby... hlavne že obratisko je také veľké že v strede by mohli pristávať malé lietadlá, čiže ani argument šetrenia neobstojí.
Reply

Mhr1

5 Jan 2025
#7 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: csepka_3 #6:
To je pravda. Posledná séria, čo ho z výroby nemala, boli T3SU 7717-7736. Tie ďalšie už ovládanie vzadu mali. Čudujem sa, že to 7734 doposiaľ nedorobili. Napríklad bratislavská K2 8133 po rekonštrukcii na historickú K2 7000 v Prahe ovládací panel má.
Reply

csepka_3

4 Jan 2025
#6 Rate positive 4 Rate negative
Reply on: upravovač fotiek #5:
Z prevádzkových vozidiel nemá zadný panel iba súprava 7733+7734, ktorá tu však určite aj z tohto dôvodu končiť nebude.
Reply

upravovač fotiek

4 Jan 2025
#5 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: Mhr1 #4:
Manipulačný pult majú už pekných pár desaťročí. Alebo sú rovno obojsmerné a majú vzadu plnohodnotnú búdu vodiča.
Reply

Mhr1

4 Jan 2025
#4 Rate positive Rate negative
Reply on: guest #3:
Čo ti na tom vadí? Električky majú v súčasnosti ovládací pult na manipulačnú jazdu aj vzadu, takže to cúvanie v pravom slova zmysle ani nie je, keďže vodič vidí, kam ide.
Reply

guest

4 Jan 2025
#3 Rate positive 1 Rate negative 6
Fakt praktické riešenie
Reply

Urbanway 2423

21 Dec 2024
#2 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: draxter #1:
Áno a áno, budú tam 4 slepé koľaje.
Reply

draxter

21 Dec 2024
#1 Rate positive 1 Rate negative
A tam v pozadí, to je vyjazd z vozovne? Ako sa do nej bude vchádzať? Cuvanim?
Reply